z艂odzieje

Data: 2014-09-06 13:59:47
Autor: Piotr Kosewski
z艂odzieje
On 2014-09-06 13:32, tadeklodz@poczta.onet.pl wrote:
wczoraj chcieli mi ukra艣膰 rower. przeci臋li link臋 / gr. 1 cm/
> ALE nie zauwa偶yli g贸.....rze 偶e mam jeszcze za艂o偶on膮 blokad臋
> na tylne ko艂o Asusa i z kradzie偶y nici wysz艂y. Moje straty to
> nowa linka i teraz musz臋 szuka膰 nowego miejsca w pracy na rower,

I nie masz jakich艣 koleg贸w, kt贸rym m贸g艂by艣 opowiedzie膰 t臋 histori臋?

Nie napisa艂e艣 ani gdzie to si臋 zdarzy艂o (np. 偶eby艣my tam nie
zostawiali), ani jak膮 mia艂e艣 link臋 (mo偶e marna i nie warto),
ani nawet co to za blokada Asusa (i do kt贸rego laptopa j膮 dodaj膮).

Szed艂em dzi艣 rano do sklepu i lecia艂 samolot.
Kto da wi臋cej? Wpisujcie miasta!

pozdrawiam,
Piotr Kosewski

Data: 2014-09-06 07:47:22
Autor: tadeklodz
z硂dzieje
W dniu sobota, 6 wrze秐ia 2014 13:59:47 UTC+2 u縴tkownik Piotr Kosewski napisa:
On 2014-09-06 13:32, tadeklodz@poczta.onet.pl wrote:

> wczoraj chcieli mi ukra舵 rower. przeci阬i link / gr. 1 cm/

 > ALE nie zauwa縴li g.....rze 縠 mam jeszcze za硂縪n blokad

 > na tylne ko硂 Asusa i z kradzie縴 nici wysz硑. Moje straty to

 > nowa linka i teraz musz szuka nowego miejsca w pracy na rower,

I nie masz jakich koleg體, kt髍ym m骻砨y opowiedzie t histori?

Nie napisa砮 ani gdzie to si zdarzy硂 (np. 縠by秏y tam nie

zostawiali), ani jak mia砮 link (mo縠 marna i nie warto),

ani nawet co to za blokada Asusa (i do kt髍ego laptopa j dodaj).

Szed砮m dzi rano do sklepu i lecia samolot.

Kto da wi阠ej? Wpisujcie miasta!

pozdrawiam,

Piotr Kosewski

To nad Twoj miejscowo禼i lataj samoloty?