złodzieje

Data: 2014-09-06 20:16:11
Autor: Liwiusz
złodzieje
W dniu 2014-09-06 13:32, tadeklodz@poczta.onet.pl pisze:
 Moje straty to nowa linka

Utrata linki to zysk (no chyba, że kupiłeś drugą linkę, to rzeczywiście
strata).

--
Liwiusz

Data: 2014-09-07 03:58:32
Autor: tadeklodz
złodzieje
W dniu sobota, 6 wrze¶nia 2014 20:16:11 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:
W dniu 2014-09-06 13:32, tadeklodz@poczta.onet.pl pisze:

>  Moje straty to nowa linka

Utrata linki to zysk (no chyba, że kupiłe¶ drug± linkę, to rzeczywi¶cie

strata).

-- Liwiusz

kupiłem drug±. Zmieniam miejsce przechowania roweru w czasie pracy tak aby nie rzucał się w oczy. Abus SL jednak gór± to jest moje podstawowe zabezpieczenie. Normalnie nie pozostawiam roweru NIGDY bez widoku na niego + blokada tylniego koła. Rowerek jest miejski ale zacnej jako¶ci.

Data: 2014-09-07 13:51:49
Autor: mt
złodzieje
W dniu 2014-09-07 12:58, tadeklodz@poczta.onet.pl pisze:

[...]

A mówi±, że m±dry Polak po szkodzie, jak widać niekoniecznie...

--
marcin

Data: 2014-09-07 14:37:51
Autor: Titus Atomicus
złodzieje
In article <7b87da13-6a4b-4d98-9b58-ad0d21f77fd5@googlegroups.com>,
 tadeklodz@poczta.onet.pl wrote:

[...]

Ale z ta linka ma jak widac dosc ograniczone zastosowanie.
--
TA

Data: 2014-09-07 18:00:10
Autor: Andrzej Ozieblo
złodzieje
[...]

To podobno najlepsza metoda. Dwa zabezpieczenia z roznej bajki. Np ulock + linka. Tak wlasnie zabezpieczaja u mnie w pracy zacne rowery miejskie moi koledzy, luminarze krakowskiej inicjatywy Krakow Miastem Rowerow.

złodzieje