za 630 mln zrobilismy komus biznes

Data: 2010-06-08 17:18:23
Autor: awe
za 630 mln zrobilismy komus biznes
Data: 2010-06-08 18:48:14
Autor: Tomy M.
za 630 mln zrobilismy komus biznes
Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hulmon$7ov$1news.onet.pl...
http://www.tvn24.pl/12694,1657816,0,1,35-mln-zl-za-nazwe-stadionu,wiadomosc.html

Dokładnie.
Pokażcie mi chociaz jeden tor crossowy czy pole
golfowe wybudowane za pieniądze podatników!!!

Wszystkie sporty są równe ... ale piłka nożna jest równiejsza
Chyba dla tego ze gra w nią nasz wnuczek Wermachtowca.

Tomy M.

Data: 2010-06-08 20:53:24
Autor: awe

Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w wiadomości news:4c0e7452$0$17097$65785112news.neostrada.pl...
[...]

No tak bedzie mial gdzie kopac szmacianke:-))
awe

za 630 mln zrobilismy komus biznes