za PO decyzje o nieruchumościach były wydawane za wielkie łapówki

Data: 2019-01-29 13:10:20
Autor: boukun
za PO decyzje o nieruchumościach były wydawane za wielkie łapówki
- Z nagrań wynika, że głównym zadaniem PiS w wyborach w Warszawie było zwycięstwo w celu zabezpieczenia interesów finansowych spółki Srebrna. Dlatego zwracamy się z wnioskiem do premiera Matuesza Morawieckiego o odwołanie Patryka Jakiego z funkcji przewodniczącego komisji weryfikacyjnej - mówi sekretarz generalny Nowoczesnej Adam Szłapka. - Istnieje uzasadnione prawdopodobieństwo, że Jaki miał wiedzę dotyczącą zamiarów Kaczyńskiego i interesów Srebrnej - uważa polityk.

Stwierdza, że "powiązania Patryka Jakiego z Jarosławem Kaczyńskim są bezsporne, tak jak wątpliwości dotyczącego roszczeń spadkobierców budynku przy ul. Srebrnej 16 oraz proces decyzyjny, w którym budynek ten został wykreślony z list zabytków".

Co na to sam wiceminister? - Wszyscy są zdziwieni, że w Warszawie, gdzie za PO decyzje o nieruchumościach były wydawane za wielkie łapówki - do czego przyznali się w areszcie biznesmeni - nagle znalazł się prezes Jarosław Kaczyński, który nie dość, że chce uczciwie, to jeszcze mówi, że trzeba działać "przez decyzje sądu" - odpowiada Wirtualnej Polsce Patryk Jaki.

Co sądzi szef komisji weryfikacyjnej o wniosku opozycji o dymisję? - Przypominam, że dzięki komisji, opinia publiczna poznała skalę procederu reprywatyzacyjnego i odnalazła kluczowe dokumenty, dzięki czemu najważniejsze osoby związane z tym procederem wylądowały w aresztach albo mają akty oskarżenia. A poseł Szłapka? Na drugie imię ma kompromitacja - odpowiada w rozmowie z WP wiceminister Jaki.

"To patologia, wzorce azjatyckie"

Na nagraniu Kaczyńskiego pada też opinia o Janie Śpiewaku, aktywiście miejskim i byłym kandydacie na prezydenta Warszawy. - Doszły nowe elementy, operacja Śpiewaka (...) Postawił zarzuty: partia buduje wieżowiec - mówił prezes PiS, wskazując, że Śpiewak stanowił dla jego partii "blokadę".

"Wygląda na to, że zatrzymałem budowę wieżowca Prawa i Sprawiedliwości na Srebrnej, a Jarosław Kaczyński obawiał się mojego startu w wyborach prezydenckich" - skomentował to Śpiewak na Facebooku. Wirtualnej Polsce Śpiewak mówi: - Cieszy mnie to, że Jarosław Kaczyński się mnie boi i, że mogłem być tą cegiełką, która przeszkodziła. Pokazuje to też, że potrafię zjednoczyć PiS i PO, bo byłem wspólnym wrogiem.

    Jan Śpiewak @JanSpiewak

FRAGMENT STENOGRAMU:
"JK: - Ale tamci nielegalnie nam to uniemożliwiają. I związku z tym nie mamy innego wyjścia, jak to załatwić, ponieważ jesteśmy uczciwi i chcemy załatwić, załatwić sprawy finansowe. No to wobec tego możemy to zrobić tylko poprzez sąd, bo te poprzednie plany, jak to załatwić, są już dzisiaj nieaktualne, bo one zakładały branie kredytu, my nie możemy brać kredytów, nie możemy brać kredytów, skoro cały plan został nielegalnie uniemożliwiony.

T - ...i będzie tak, że będą wybudowane wieżowce, i tylko Srebrna zostanie mała, bo ktoś się uparł.

JK - A my powiemy, że (niezn. słowo) być może wystąpimy w tej sprawie z roszczeniami do miasta i indywidualnie do pani Gronkiewicz-Waltz czy do tych polityków, którzy się nam odgrażali, że nigdy nie pozwolą. Bo mam na to świadków.

GJT - Mhm.

JK - Jest taki poseł, poseł Kierwiński [Marcin Kierwiński, poseł PO]...

T - Tak wiem, który, do pana Jacka mówił...

JK - I który był przedtem radnym.

T - Tak, wiem.

JK - Że niczego tu nie wybudujecie".

https://wiadomosci.wp.pl/tasmy-prezesa-pis-patryk-jaki-dla-wp-kaczynski-zachowal-sie-uczciwie-6343682042533505a

Król Polski
2h temu

A na tasmach afery nie ma. To kapiszon dla hiPOkrytów. Tasmy jako dowód uczciwosci Prezesa ps wiecej Sorosa,a takie kapiszony beda stale,dla myslacych z wolna.

mister
4 min. temu

Świetna odpowiedź @PatrykJaki
haha, głupota Rabieja&Trzaskowskiego jest nieziemska :)

Tom
12 min. temu

Moi znajomi zaglosują na PIS skoro tylko tyle na nich mają

Data: 2019-01-29 13:17:48
Autor: Pajdak
za PiS decyzje o nieruchumościach były wydawane z Nowogrodzkieji
Użytkownik "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości
- Z nagrań wynika, że głównym zadaniem PiS w wyborach w Warszawie było
zwycięstwo w celu zabezpieczenia interesów finansowych spółki Srebrna.

Nie kombinujcie towarzyszu boukun.  Jajo śmierdzi jak cholera. Od kociego łba.

--
Pajdak

za PO decyzje o nieruchumościach były wydawane za wielkie łapówki