"za TEWUENEM":

Data: 2013-02-03 01:22:37
Autor: Rafał \"SP\" Gil
"za TEWUENEM":
http://kontakt24.tvn.pl/temat,poscig-zakonczony-wypadkiem-ranny-policjant,75232,html?categoryId=496

"Kierujący seatem wyprzedzał pojazdy w miejscu niedozwolonym: na skrzyżowaniu, na przejściu dla pieszych oraz przekraczał podwójną linię ciągłą. Policjanci widząc kierowcę popełniającego wykroczenia natychmiast włączyli sygnały świetlne i dźwiękowe i udali się w pościg za tym pojazdem.

""Przecież nie będzie nam huj na dzielni stwarzał zagrożenia w ruchu drogowym""
  KierujÄ…cy seatem nie reagowaĹ‚ na podawane sygnaĹ‚y do zatrzymania. W dalszym ciÄ…gu popeĹ‚niaĹ‚ kolejne wykroczenia zagraĹĽajÄ…c innym kierujÄ…cym i pieszym"- wyjaĹ›niĹ‚a rzeczniczka.
""W związku z powyższym nasi funkcjonarusze z zachowaniem wszelkich procedur oraz z zachowaniem poszanowania dla przepisów rucho drogowego - manifestacyjnie rozpierdolili się na moście, niech se huj nie myśli, że jego zachowanie pozostanie bez odzewu""
W trakcie pościgu, w miejscowości Żarnowa, radiowóz uderzył w barierę ochronną. Policjant jadący jako pasażer został ranny. Kierowcy seata nie udało się jeszcze zatrzymać.
"Policjanci uczestniczący w zdarzeniu byli trzeźwi" - dodała Katarzyna Ciubak"", która ta informacją jest do teraz zszokowana""
Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90
REKLAMA: Serwis skuterĂłw MOTOPOWER http://www.motopower.pl/

Data: 2013-02-03 11:15:21
Autor: AL
"za TEWUENEM":
[...]

dalszym ciągu popełniał kolejne wykroczenia zagrażając innym kierującym
i pieszym"- wyjaśniła rzeczniczka.
""W zwiÄ…zku z powyĹĽszym nasi funkcjonarusze z zachowaniem wszelkich
procedur oraz z zachowaniem poszanowania dla przepisĂłw rucho drogowego -
[...]
Ciubak"", ktĂłra ta informacjÄ… jest do teraz zszokowana""

dlaczego nie wezwali posilkow?
rozumiem, ze kamery nie mieli i cala relacja jest z podana z ich glowy ?

Nie mam nic przeciwko, ze chca zatrzymac osobe lamiacego przepisy - a nawet popieram, zeby policja interweniowala wlasnie w takich sprawach 'prawdziwych piratow' niz czaila sie za krzakiem z suszarka.

A wypadek? No coz - zdarza sie i najlepszym.

Ale czemu posilkow nie wezwali?

Data: 2013-02-03 11:39:49
Autor: BartekK
"za TEWUENEM":
W dniu 2013-02-03 11:15, AL pisze:
A wypadek? No coz - zdarza sie i najlepszym.
Ale czemu posilkow nie wezwali?
Bo może nikogo nie ścigali, tylko wypierdzielili w barierę - skoro zdarza się nawet najlepszym - ale kurde głupio tak się przyznać, bo powiemy że zostaliśmy napadnięci. Było ich wielu, i mieli noże. I karabiny. I lasery!

Data: 2013-02-03 19:00:52
Autor: Budzik
"za TEWUENEM":
Osobnik posiadaj±cy mail sibi@drut.org napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

A wypadek? No coz - zdarza sie i najlepszym.
Ale czemu posilkow nie wezwali?
Bo może nikogo nie ¶cigali, tylko wypierdzielili w barierę - skoro zdarza się nawet najlepszym - ale kurde głupio tak się przyznać, bo powiemy że zostali¶my napadnięci. Było ich wielu, i mieli noże. I karabiny. I lasery!

No przecież oni maj± rejestratory w autach... --
Pozdrawia... Budzik
"Obdarowany mówi dziękuję,
a w duchu my¶li - jeleń!"  Richard Fish

Data: 2013-02-03 21:54:42
Autor: jerzu
"za TEWUENEM":
On Sun, 3 Feb 2013 19:00:52 +0000 (UTC), Budzik
<budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

No przecież oni maj± rejestratory w autach...

Nie we wszystkich. Powiedziałbym nawet, że w mniejszo¶ci. I raczej
tylko drogówka.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2013-02-03 23:01:02
Autor: Budzik
"za TEWUENEM":
Użytkownik jerzu to_jest_fajans.jerzu@interia.pl ...

No przecież oni maj± rejestratory w autach...

Nie we wszystkich. Powiedziałbym nawet, że w mniejszo¶ci. I raczej
tylko drogówka.

Przyznam, że to zaskakuj±ce.

Data: 2013-02-03 18:06:33
Autor: kogutek444
"za TEWUENEM":
W dniu poniedziałek, 4 lutego 2013 00:01:02 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:
Użytkownik jerzu to_jest_fajans.jerzu@interia.pl ...

> tylko drogówka.

> Przyznam, że to zaskakuj±ce.

Historia prawdziwa sprzed jakiego¶ czasu. W Łodzi zaczęli wprowadzać GPSy do radiowozów. Z organizacyjnego punktu widzenia doskonałe posunięcie. Wiadomo gdzie kto jest itp. I nagle zaczęło się dopytywanie jak to wył±czyć ale żeby wł±czone było. Bo jak wł±czone to żony do pracy nie odwiezie, dziecka do przedszkola itp. Nic tylko robić będzie musiał.

Data: 2013-02-04 11:00:59
Autor: Budzik
"za TEWUENEM":
Użytkownik  kogutek444@gmail.com ...

[...]

Ciekawy temat dla jakiego¶ programu reporterskiego...

Data: 2013-02-03 12:06:10
Autor: Marek Dyjor
"za TEWUENEM":
AL wrote:
dlaczego nie wezwali posilkow?

moze sami jechali po posiĹ‚ki...  do McDonalda  ;-)

Data: 2013-02-04 00:40:42
Autor: Adam Płaszczyca
"za TEWUENEM":
Dnia Sun, 03 Feb 2013 11:15:21 +0100, AL napisał(a):

dlaczego nie wezwali posilkow?
rozumiem, ze kamery nie mieli i cala relacja jest z podana z ich glowy ?

Dlaczego policjanci w PL nie potrafi± jeĽdzić?

--
     ___________ (R)
  ___/ /_  ___    Kęszyca Le¶na 51/9, 66-305 Kęszyca Le¶na

Data: 2013-02-04 07:02:56
Autor: DoQ
"za TEWUENEM":
dlaczego nie wezwali posilkow?
rozumiem, ze kamery nie mieli i cala relacja jest z podana z ich glowy ?
Dlaczego policjanci w PL nie potrafi± jeĽdzić?

Zagraniczni potrafi±?
http://www.wreckedexotics.com/newphotos/police/

Pozdr.

Data: 2013-02-04 16:17:14
Autor: jerzu
"za TEWUENEM":
On Mon, 4 Feb 2013 00:40:42 +0100, Adam Płaszczyca
<trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> wrote:

Dlaczego policjanci w PL nie potrafi± jeĽdzić?

Bo maj± FWD?

P.S. MSPANC.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2013-02-04 06:57:07
Autor: Krzysztof 45
"za TEWUENEM":
W dniu 2013-02-03 11:15, AL pisze:
- a
nawet popieram, zeby policja interweniowala wlasnie w takich sprawach
'prawdziwych piratow' niz czaila sie za krzakiem z suszarka.

Pirat – osoba, która napada w celu rabunkowym używając statku lub łodzi.
Piraci atakują zwykle inne statki, ale mogą również napadać cele nabrzeżne.
Niektóre formy piractwa, dotowane i chronione były przez władców państw, a często i przez konkretne miasta.
Więc kto tu jest piratem?

Pojęcia się mylą. Za dużo tvn=u się ogląda bo to ich posrany pomysł nazwać ofiarę napaści piratem. A naród jak barany to powtarza.

--
Krzysiek
http://www.zmieleni.pl/

Data: 2013-02-04 09:16:35
Autor: BaX
"za TEWUENEM":

Pojęcia się mylą. Za dużo tvn=u się ogląda bo to ich posrany pomysł
nazwać ofiarę napaści piratem. A naród jak barany to powtarza.

Barany to pracują w tefałenie24, już im się mafia 'oklepała' to teraz sobie KARTEL wymyślili /przy aferze z wstrzymaniem środków z uni/

Data: 2013-02-04 11:46:31
Autor: Gotfryd Smolik news
"za TEWUENEM":
On Mon, 4 Feb 2013, Krzysztof 45 wrote:

Niektóre formy piractwa, dotowane i chronione były przez władców państw,
a często i przez konkretne miasta.

  Mogłe¶ już dodać, że nazwa to korsarstwo ;)

Pojęcia się myl±.

  Brak ich, to bywaj± wymy¶lane z kapelusza.
  Tak samo nie ma krótkiej, poręcznej i przyjętej nazwy na naruszenie
prawa autorskiego, bo przez tysi±ce lat nikt w tym "prawa" nie
widział, też się pod "pirata" załapało, widać owo "piractwo" ma wzięcie
do łatania dziur w nomenklaturze :|

pzdr, Gotfryd

Data: 2013-02-06 07:11:29
Autor: Krzysztof 45
"za TEWUENEM":

[...]

Gdyby ludziom u¶wiadomić a zwłaszcza młodym ludziom co to było piractwo, na czym polegało i jakimi zasadami się kierowało, to doszli by do wniosku że pod ten termin bezwzględnie pasuj± poczynania policji, Str. Miejskiej, ITD i innych urzędów, a w szczególno¶ci naszej posranej władzy.

To co się robi nazywaj±c piractwem skopiowanie utworu muzycznego, filmu, złamanie jakiego¶ przepisu drogowego, to demonizowanie sprawy by wygl±dało w jakim my to żyjemy niebezpiecznym otaczaj±cym nas społeczeństwie działaj±cym na szkodę uczciwych ludzi i kraju. A przecież to zwykli uczciwi ludzie a nie piraci.
Takim terminem "pirat" odwracaj± uwagę od siebie prawdziwi ZŁODZIEJE działaj±cy na zlecanie lub za zgod± władz państwa.

--
Krzysiek
http://www.zmieleni.pl/

Data: 2013-02-04 13:02:31
Autor: hisjusz
"za TEWUENEM":
[...]

Ciekawe czy kierowcy na służbie dopiszą punkty za spowodowanie wypadku.

"za TEWUENEM":