za chwilke Doręczyciel na TVP1

Data: 2009-03-01 09:14:05
Autor: Rowerex
za chwilke Doręczyciel na TVP1
On 1 Mar, 17:19, "PioTrek" <QLPdel...@wp.pl> wrote:
Jak ogladniecie to napiszcie co wam sie podobalo a co nie : )

A momenty były? Jakieś rozbieranie amora, odpowietrzanie hamulców,
może szejkowanie łańcucha? Nie wiem czy warto oglądać ;o)

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2009-03-01 19:45:15
Autor: TOMI
za chwilke Doreczyciel na TVP1

A momenty były? Jakieś rozbieranie amora, odpowietrzanie hamulców,
może szejkowanie łańcucha? Nie wiem czy warto oglądać ;o)

Pozdr-
-Rowerex

Byly!!!:-) Jazda na ramie na wspak oraz przelajowe wynoszenie rowerka na 8 pietro:-)

Pozdr

Tomi

za chwilke Doręczyciel na TVP1