za jaki okres wstecz można wystawic fakture

Data: 2009-06-08 13:15:02
Autor: mario
za jaki okres wstecz można wystawic fakture
Witam i prosze o pomoc w pewnej kwestji a mianowice.

Byla podpisana umowa w 2001r z zarzadca w ktorej byl zapis ze dzierzawca bedzie placil co miesiac x sume + vat na podstawie faktury VAT. Do dnia dzisiejszego zarzadca nie wystawil zadnej faktury VAT . Moje Pytanie brzmi za jaki okres max wstecz morze zarzadca wystawic Fakture VAT.

Pozdrawiam
Mario

Data: 2009-06-08 14:04:18
Autor: Icek
[...]

"morze" ?

Moze wystawil a nie dostarczyl ?

Icek

Data: 2009-06-08 14:07:08
Autor: mario

Użytkownik "Icek" <icek@do.pl> napisał w wiadomości news:h0il93$hfu$1node1.news.atman.pl...
[...]

sory za morze :-)  mialo byc moze

mario

za jaki okres wstecz można wystawic fakture