[waw] za kilka piwek pozbede sie mieszczucha, moze byc dawca czesci (siodlo, naped, kiera, mostek, klamki)

Data: 2011-01-30 22:57:55
Autor: Krzysztof 'blondi' Tobias
[waw] za kilka piwek pozbede sie mieszczucha, moze byc dawca czesci (siodlo, naped, kiera, mostek, klamki)
CZesc

Romet Laura, rower odbudowany przed rokiem, (sam rower ma lat ~15).
Rower jest wart tyle co roczne, ale praktycznie jak nowe siodelko zelowe, klamki hamulcowe(pojednycze V-Brake srebrne Shimano), manetka-przerzutka-wolnobieg shimano SIS, kierownica alu, mostek.

I teraz haczyk - zeby wsiasc i jechac, trzeba naprawic - obspawac element ramy roweru.

Aha - rower ma pelne i dzialajace oswietlenie i chinski koszyk na kierownicy.

Gdybym nie znalazl miejsca na bezpieczne trzymanie gorala pod praca, poszukal bym spawacza, naprawil i jezdzil dalej.

W razie czego moze byc dawca czesci - samo siodelko kosztowalo mnie 80zl i jeszcze troche jest warte.

Cena - 3 litry ciemnego piwa Guinness.

Zdjecie nie mojej Laury (w mojej jest inny mostek, kiera, siodlo, naped):

http://archiwumallegro.pl/okazja_damka_klasyk_romet_laura_rower_damski-1071931690.html

do naprawy rurka pionowa nad korba, pomiedzy podwojna rura pozioma. Wysunela sie ona z lacznika gornej rury poziomej - widac go na zdjeciach.

kontakt:
wracam MALPKA poczta KROPKA onet KROPKA pl

pzdr,
Krzysiek

[waw] za kilka piwek pozbede sie mieszczucha, moze byc dawca czesci (siodlo, naped, kiera, mostek, klamki)