za komuny byla prawdziwa wolnosc i swoboda

Data: 2009-08-11 18:53:03
Autor: Bruner
za komuny byla prawdziwa wolnosc i swoboda
Gdy Ruscy wchodzili do Afganistanu w 1979 nie musielismy wysylac tam naszego wojska,

gdy Amerykance tam weszli, nasze wojsko od razu sie tam znalazlo.

Byl juz Irak, Afganistan, jakie panstwo bedzie nastepne.

Moze panstwa ameryki poludniowej gdzie na rozkaz amerykanow bedziemy walczyc z producentami kokainy.

Data: 2009-08-12 01:00:59
Autor: Lorn
Bruner pisze:
Gdy Ruscy wchodzili do Afganistanu w 1979 nie musielismy wysylac tam naszego wojska,

Bo niby po co? :> Układ Warszawski był skierowany przeciwko Stanom Zjednoczonym.

gdy Amerykance tam weszli, nasze wojsko od razu sie tam znalazlo

Jesteśmy członkami NATO.

Byl juz Irak, Afganistan, jakie panstwo bedzie nastepne.

Oby KRLD.

Moze panstwa ameryki poludniowej gdzie na rozkaz amerykanow bedziemy walczyc z producentami kokainy.

Będą palić? :>

Data: 2009-08-11 19:55:07
Autor: Bruner
za komuny byla prawdziwa wolnosc i swoboda

"Lorn" <ateagina@poczta.fm> wrote in message news:h5ss2b$7a4$1news.interia.pl...
Bruner pisze:

Jesteśmy członkami NATO.

nie naklada to na nas obowiazku uczestniczenia w Afganistanie ani Iraku

Afganistan ani Irak nie zaatakowal USA, co by w ramach podpisanych umow nakazywalo zaangazowac sie nam.

Natomiast mozna by uczynic taki gest dla ktorego panstwa Europejskiego, w koncu i EU inwestuje w nasz kraj miliony, nie jakiegos USA.

Natomiast Amerykanie lamia wszelkie normy zakuwajac w kajdanki, robiac odciski palcow, przesluchajac godzinami, czasem nawet trzynajac pare dni w zamknieciu przylatujacych od USA odwiedzic swoje rodziny.

Data: 2009-08-13 14:44:43
Autor: Lorn
Bruner pisze:

[...]

Poczytaj sobie...
http://pl.wikipedia.org/wiki/NATO
http://pl.wikipedia.org/wiki/Interwencja_NATO_w_Afganistanie

Natomiast Amerykanie lamia wszelkie normy zakuwajac w kajdanki, robiac odciski palcow, przesluchajac godzinami, czasem nawet trzynajac pare dni w zamknieciu przylatujacych od USA odwiedzic swoje rodziny.

W kajdanki zakuwają kłamczuszków, którym wydaje się, że jak okłamie konsula i wizę otrzyma to ma prawo do pobytu w USA... restrykcje wjazdowe są faktycznie bulwersujące, ale też postaw się ich sytuacji.

BTW. Komuna już nie wróci :>

Data: 2009-08-12 13:17:53
Autor: boukun

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:h5ss2b$7a4$1news.interia.pl...
Bruner pisze:
Gdy Ruscy wchodzili do Afganistanu w 1979 nie musielismy wysylac tam naszego wojska,

Bo niby po co? :> Układ Warszawski był skierowany przeciwko Stanom Zjednoczonym.

Przeciwko dupie!!!
Było na odwrót.

gdy Amerykance tam weszli, nasze wojsko od razu sie tam znalazlo

Jesteśmy członkami NATO.

Na chuj...

Byl juz Irak, Afganistan, jakie panstwo bedzie nastepne.

Oby KRLD.

Dupa cię swędzi?
Nie masz rodziny?

boukun

Data: 2009-08-13 14:44:39
Autor: Lorn

Bruner pisze:
[...]

A Ciebie hipokryto co napadło? Polskich żołnierzy od najemników wyzywasz, a teraz martwisz się o rodziny? Pilnuj swego dupska i nadal módl się do portretu Stalina, żeby ten Twój ukochany PRL wrócił... Byś się kurwa w końcu na zajebistej zabawie pobawił.

Data: 2009-08-13 21:34:10
Autor: boukun

Bruner pisze:
[...]

I gdzie tu logika? Kto mieczem wojuje, ten od miecza ginie...
Chcesz się wpierdalać do KRLD, to powinieneś się martwić o przyszłe pokolenia, tu swoją rodzinę.

boukun

Data: 2009-08-14 12:58:53
Autor: Lorn

Bruner pisze:
[...]

Ach ta Twoja logika...

Chcesz się wpierdalać do KRLD, to powinieneś się martwić o przyszłe pokolenia, tu swoją rodzinę.

Napisałem, że chcę? Prędzej czy później do tego dojdzie. Nie napisałem też, że Polska będzie brała w tym udział. Co jeszcze wesołego napiszesz?

Data: 2009-08-14 14:12:07
Autor: boukun

Bruner pisze:
[...]

Dojdzie, jeśli tacy jak ty będą ten wojskowy bandytyzm Polaków biernie popierać.

boukun

Data: 2009-08-14 14:28:55
Autor: Lorn

Bruner pisze:
[...]

No proszę... Rozwijasz się. Najemnicy, teraz bandytyzm. Napisz coś więcej...

Data: 2009-08-14 14:50:12
Autor: boukun

Bruner pisze:
[...]

To wszystko już było, co mam się powtarzać...

boukun

Data: 2009-08-14 20:57:24
Autor: Lorn

Bruner pisze:
[...]

Nie jestem specjalnie fanem postów Twego autorstwa... Możliwe, że coś ubiegło mojej uwadze...

Data: 2009-08-12 02:27:55
Autor: Andrzej Kokakolski
Bruner <asfda@asdaisofuewu.com> napisał(a):
Gdy Ruscy wchodzili do Afganistanu w 1979 nie musielismy wysylac tam
naszego
wojska,

gdy Amerykance tam weszli, nasze wojsko od razu sie tam znalazlo.

Rosjanie mieli po prostu inne plany i zadania dla polskiej armii.
Trzymanie za twarz Czechow ('68), Polakow ('81) i Dunczykow (na szczescie nigdy nie zrealizowane). Gdyby chcieli uzyc WP do inwazji na Afganistan,
to na nic zdalby sie panski i Jaruzelskiego sprzeciw :)  i chlopakow by tam wyslano.

Byl juz Irak, Afganistan, jakie panstwo bedzie nastepne.

Tak Irak juz byl. W czasie wojny iracko-iranskiej Arabowie byli tak zajeci pukaniem do Persow, ze musieli wynajac polski batalion do sluzby wartowniczej. (Ale nic wiecej na ten temat nie napisze)

Moze panstwa ameryki poludniowej gdzie na rozkaz amerykanow bedziemy walczyc z producentami kokainy.

Nie widze nic zlego w zwalczaniu produkcji i dystrybucji narkotykow.
A zgoda na wyslanie wojska (lub odmowa) zalezy glownie od rozsadku polskich wladz. Ale jest to "towar" mocno deficytowy! :)    :((((

AK

Data: 2009-08-12 13:19:40
Autor: boukun

Użytkownik "Andrzej Kokakolski" <kokakolski@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:h5t9bb$jkr$1inews.gazeta.pl...
[...]

A poza tym wszystko w porządku?
Rosjanie strzegli nas przed Herbertem Hupką i Herbertem Czają...

boukun

Data: 2009-08-12 11:31:28
Autor: Andrzej Kokakolski
za komuny byla prawdziwa wolnosc i swoboda
> Rosjanie mieli po prostu inne plany i zadania dla polskiej armii.
> Trzymanie za twarz Czechow ('68), Polakow ('81)

A poza tym wszystko w porządku?

Absolutnie - NIE! Mnie w ogole sie ta cala komunistyczna rzeczywistosc nie podobala. Nie patrze na PRL takim cielecym wzrokiem jak Pan .

Rosjanie strzegli nas przed Herbertem Hupką i Herbertem Czają...

Tam bylo wiecej wojsk okupacyjnych: Amerykanie, Brytyjczycy...

AK

Data: 2009-08-12 13:36:06
Autor: boukun

Użytkownik "Andrzej Kokakolski" <kokakolski@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:h5u96g$5lc$1inews.gazeta.pl...

> [...]

Rosjanie strzegli nas przed Herbertem Hupką i Herbertem Czają...

Tam bylo wiecej wojsk okupacyjnych: Amerykanie, Brytyjczycy...

Którzy będąc z Niemcami w NATO, wycelowali w nas atom.

boukun

Data: 2009-08-12 11:41:06
Autor: Andrzej Kokakolski
> [...]
>
> AK

Którzy będąc z Niemcami w NATO, wycelowali w nas atom.

Taki byl wtedy uklad polityczno-militarny. A czy teraz tez rakiety z glowicami nuklearnymi wycelowali w Polske Amerykanie? Czy... ktos inny?

AK --

Data: 2009-08-12 13:47:13
Autor: boukun

Użytkownik "Andrzej Kokakolski" <kokakolski@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:h5u9oh$8c9$1inews.gazeta.pl...

> [...]

Taki byl wtedy uklad polityczno-militarny. A czy teraz tez rakiety z
glowicami nuklearnymi wycelowali w Polske Amerykanie? Czy... ktos inny?

Taki był układ? I jaka dziwka lgnie do alfonsa, który ją chciał zarżnąć?

Jak będzie tarcza przeciw Rosji, przeciw najbliższemu sąsiadowi i bratniemu narodowi wymierzona zainstalowana w Polsce, to się nie dziwmy potem, że jako kurwa zachodu, polegniemy w błocie...

boukun

Data: 2009-08-13 00:46:53
Autor: Andrzej Kokakolski
> [...]

> AK

Taki był układ? I jaka dziwka lgnie do alfonsa, który ją chciał zarżnąć?

Nie wiem. Nie znam sie na tym. Nie podzielalem zainteresowan "Drogiego Bronislawa".

[...]

Rosja to dla Pana najblizszy sasiad, co w sensie geograficznym jest wielce watpliwe. Granica z kaliningradzka enklawa jest po litewskiej najkrotsza
(sposrod siedmiu) a wiec to kryterium bliskosci jest jakies takie blade.
Emocjonalnie Polakom Rosjanie tez nigdy bliscy nie byli, bo trudno uznac za taki stan np. "przyjazn polsko-radziecka".
Pan tez w swoim umilowaniu Rosji nie jest konsekwentny - nie opiera Pan egzystencji swojej i swojej rodziny na pracy w Rosji, tylko na Zachodzie,
ktory Pan stale krytykuje i zwalcza. Doprawdy dziwny z Pana czlowiek.

AK

PS  A tytul watku to kompletna groteska i czarny humor

Data: 2009-08-13 10:32:22
Autor: boukun

Użytkownik "Andrzej Kokakolski" <kokakolski@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:h5vnpt$8dn$1inews.gazeta.pl...

> [...]

AK

PS  A tytul watku to kompletna groteska i czarny humor

Rosjanie tak jak i Polacy stale byli łyupieni przez wewnętrznych wrogów. Proszę poczytać "ZBRODNIA BEZ KARY"
dr. Leszek Wichrowski

CZĘŚĆ DRUGA  -  BURZENIE POLSKI

http://www.polonica.net/Zbrodnia_bez_kary2.htm

boukun

Data: 2009-08-13 19:15:14
Autor: jerzyn

Użytkownik "Bruner" <asfda@asdaisofuewu.com> napisał w wiadomości news:h5ssoh$stg$1news.onet.pl...
Gdy Ruscy wchodzili do Afganistanu w 1979 nie musielismy wysylac tam naszego wojska,
Zapomniałeś o Czechosłowacji i innych krajach gdzie byli nasi obserwatorzy i konsultanci .Wystarczy/?

za komuny byla prawdziwa wolnosc i swoboda