... za krótki łańcuch ...

Data: 2018-06-11 10:46:03
Autor: ditron
... za krótki łańcuch ...
("Stara ma za długi" a ja za krótki :(

Chciałem sobie trochę ulepszyć motor więc kupiłem większą zębatkę na tył a mniejszą na przód ale trochę żem się przeliczył i łańcuch się nie spina.
Co mogę z tym zrobić ?

Czy dokupienie 1 szt. pojedynczego ogniwa 525 VX i do tego dwóch zapinek będzie dobrym rozwiązaniem.
Czy te dwie zapinki lepiej wymienić zaraz w warsztatcie motocyklowym na zakuwki?
Czy w warsztatach umią to dobrze zakuwać i nie zapomną dodać smar pod oringi ?

jak żyć ;[ ?

... za krótki łańcuch ...