za lokietka

Data: 2010-08-31 19:11:01
Autor: awe
za lokietka
krakow
Łokietek surowo ukarał mieszczan. Wielu powieszono lub włóczono końmi. Na długi czas zamknięto sklepy, skonfiskowano majątki. Cofnięto miastu wiele przywilejów. Szczególnie karano Niemców. Testem na polskość było wypowiedzenie czterech, trudnych dla cudzoziemca słów: soczewica, miele, koło i młyn.

Data: 2010-08-31 10:13:33
Autor: Hans Kloss
za lokietka
On 31 Sie, 19:11, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:
krakow
Testem na polskość było
wypowiedzenie czterech, trudnych dla cudzoziemca słów: soczewica, miele,
koło i młyn.

W dzisiejszych czasach proponuję jakiś nowocześniejszy test, ot choćby
ten  wierszyk o czarnej krowie w kropki bordo. I w ten sposób
otrzymalibyśmy dwa intratne wakaty: na posadach  premiera rządu RP i
prezydenta warszawki ;)
J-23

Data: 2010-08-31 19:18:19
Autor: Jarek od kżyża
za lokietka

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i5jcod$g7v$1news.onet.pl...
[...]

Gdyby dzisiaj testem było zacytowanie (nie zaśpiewanie) hymnu, to twój karłowaty idol zostałby uznany za obcokrajowca. Co z resztą byłoby zgodne z prawdą.

Przemysław Warzywny

--

"Także Bogdan Lis zarzuca Jarosławowi Kaczyńskiemu manipulowanie prawdą. - Lech Kaczyński nigdy nie był doradca MKS-u. A na terenie stoczni w 1980 r. był może godzinę, godzinę i 15 minut, nie więcej. I twierdzenie, że on występował w naszym imieniu jako negocjator w stosunku do ekspertów, którzy z nami współpracowali, jest świadomą chyba manipulacją".

Data: 2010-08-31 11:15:52
Autor: DJ MC Donald Musk
za lokietka
On 31 Sie, 19:18, Jarek od kĹźyĹźa <Brońmy RP przed pisem@..pl> wrote:
Użytkownik "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> napisał w wiadomościnews:i5jcod$g7v$1news.onet.pl...

> [...]

karłowaty idol zostałby uznany za obcokrajowca. Co z resztą byłoby zgodne z

dla ciebie rusku Kaczynski to obcokrajowiec - to zrozumiale...

Data: 2010-08-31 21:24:28
Autor: awe
za lokietka

Użytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisał w wiadomości news:382b5907-cfa9-4df2-b7e8-533172dc4fa7z7g2000yqg.googlegroups.com...
> [...]

prawdą.

dla ciebie rusku Kaczynski to obcokrajowiec - to zrozumiale...
-- -- -- -- -- -- -- -- -- --
mam lepszy test. budowa pomnika boleszewkiom - czy trzeba cos bardziej wymownego
awe

Data: 2010-09-02 16:22:26
Autor: awe
za lokietka

Użytkownik "Jarek od kżyża" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomości news:i5jdgv$7tt$1inews.gazeta.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -
a to dlaczego? ma jakies cudzoziemskie pochodzenie? tusk to pewnie by zdal bo nie ma "r"
awe

Data: 2010-09-01 11:24:01
Autor: Tomek
za lokietka

Testem na polskość było
wypowiedzenie czterech, trudnych dla cudzoziemca słów: soczewica, miele, koło i młyn.

To dziœ Tusk by nie zaliczył :-)
Tomek

za lokietka