za mocne zawiasy w laptopie

Data: 2012-09-30 13:24:20
Autor: ToMasz
za mocne zawiasy w laptopie
witam

pękła mi obudowa ekranu w laptopie. posklejam sobie, wzmocnie, ale pęknie znowu. Problemem s± "za silne" zawiasy. Potrzebuje więc je jako¶ osłabić, ale nie bardzo jest do nich doj¶cie. Czy praktycy mog± mi powiedzieć jak wewn±trz zawiasów ekranu jest wywoływane tarcie, tak a by był na podobnym poziomie przez wiele lat? Czy jak tam gdzie¶ kapnę kropelkę oleju - osi±gnę sukces czy załatwię sobie te zawiasy na dobre?

ToMasz

Data: 2012-09-30 13:38:07
Autor: Irokez
za mocne zawiasy w laptopie
Użytkownik "ToMasz" <news.neostrada.pl@news.neostrada.pl> napisał w wiadomo¶ci news:50682be4$0$1227$65785112news.neostrada.pl...
[...]

W Asusach wymieniałem zawiasy bo się zacierały z czasem i wła¶nie łamał się plastik matrycy lub wyrywały mocowania w kadłubku.

--
Irokez

Data: 2012-10-03 10:28:52
Autor: Einstein
za mocne zawiasy w laptopie
W dniu 2012-09-30 13:38, Irokez pisze:
[...]

Witam
To samo tyczy się Toshiby. Smarowanie nic nie da, należy wymienić zawiasy.

Pozdrawiam

Data: 2012-10-03 12:34:11
Autor: m4rkiz
za mocne zawiasy w laptopie
"ToMasz" <news.neostrada.pl@news.neostrada.pl> wrote in message news:50682be4$0$1227$65785112news.neostrada.pl...
Czy jak tam gdzie¶ kapnę kropelkę oleju - osi±gnę sukces czy załatwię sobie te zawiasy na dobre?

kapniecie nic nie da jezeli zawiasy sa zatarte, dluzsza kapiel w oleju byc moze
by pomogla, ale wtedy prosciej juz wymienic zawiasy na nowe\nowsze niz bawic sie
z uszkodzonymi

Data: 2012-11-13 07:41:56
Autor: Radosław Sokół
za mocne zawiasy w laptopie
W dniu 30.09.2012 13:24, ToMasz pisze:
pękła mi obudowa ekranu w laptopie. posklejam sobie, wzmocnie, ale pęknie znowu. Problemem są "za silne" zawiasy. Potrzebuje więc je jakoś osłabić, ale nie bardzo jest do nich dojście. Czy praktycy
mogą mi powiedzieć jak wewnątrz zawiasów ekranu jest wywoływane tarcie, tak a by był na podobnym poziomie przez wiele lat? Czy jak tam gdzieś kapnę kropelkę oleju - osiągnę sukces czy załatwię sobie
te zawiasy na dobre?

Zawiasy sÄ… po prostu pasowane na tarcie bez smarowania.
Dopóki są czyste, działają względnie dobrze, choć czasem
za luźne lub zbyt mocne, ale jak się dostanie choć trochę
brudu alb jeżeli się zetrą i opiłki gdzieś tam zostaną, to
bardzo szybko siÄ™ zacierajÄ… i smarowanie w zasadzie nic nie
daje, bo nawet nie ma jak ten olej tam wniknąć między po-
wierzchnie.

W zasadzie chyba jedyną techniką byłoby nagrzanie zewnętrz-
nej części zawiasu, mocne schłodzenie rdzenia i dopiero wte-
dy czyszczenie lub smarowanie. Ale tutaj gdybam mocno.

| RadosĹ‚aw Sokół  |  http://www.grush.one.pl/              |

za mocne zawiasy w laptopie