za mocne zawiasy w laptopie

Data: 2012-09-30 13:38:07
Autor: Irokez
za mocne zawiasy w laptopie
Użytkownik "ToMasz" <news.neostrada.pl@news.neostrada.pl> napisał w wiadomości news:50682be4$0$1227$65785112news.neostrada.pl...
witam
pękła mi obudowa ekranu w laptopie. posklejam sobie, wzmocnie, ale pęknie znowu. Problemem są "za silne" zawiasy. Potrzebuje więc je jakoś osłabić, ale nie bardzo jest do nich dojście. Czy praktycy mogą mi powiedzieć jak wewnątrz zawiasów ekranu jest wywoływane tarcie, tak a by był na podobnym poziomie przez wiele lat? Czy jak tam gdzieś kapnę kropelkę oleju - osiągnę sukces czy załatwię sobie te zawiasy na dobre?

W Asusach wymieniałem zawiasy bo się zacierały z czasem i właśnie łamał się plastik matrycy lub wyrywały mocowania w kadłubku.

--
Irokez

Data: 2012-10-03 10:28:52
Autor: Einstein
za mocne zawiasy w laptopie
W dniu 2012-09-30 13:38, Irokez pisze:
[...]

Witam
To samo tyczy się Toshiby. Smarowanie nic nie da, należy wymienić zawiasy.

Pozdrawiam

za mocne zawiasy w laptopie