za mocny zasilacz

Data: 2009-09-07 06:57:56
Autor: januszek
za mocny zasilacz
identyfikator: 20040501 napisał(a):

czy są jakieś negatywne konsekwencje stosowania za mocnych zasilaczy w PC? mam 500W, a wystarczył by 400W... czy lepiej jednak zmniejszyć?

Po za tym, że dużo więcej trzeba wydać na UPS-a nic mi do głowy nie przychodzi ;)

j.

Data: 2009-09-07 22:12:39
Autor: Janusz Pabłocki
za mocny zasilacz
> januszek pisze:
Po za tym, że dużo więcej trzeba wydać na UPS-a nic mi do głowy nie przychodzi ;)
Rozwiniesz, bo nie bardzo widzę związek.

--
Janusz

Data: 2009-09-07 22:22:50
Autor: MC
za mocny zasilacz
Użytkownik "januszek" <januszek@polska.irc.pl> napisał w wiadomości news:slrnha9bnj.egk.januszekgimli.mierzwiak.com...
[...]

Z tym upsem też niespecjalnie ci wyszło.

za mocny zasilacz