za-niedługo powróci PRL

Data: 2012-03-02 10:46:29
Autor: jan
za-niedługo powróci PRL
TAK  ort zbliża koniec "kapilazmu" nam tylko przyjdzie odbudować kumunizm bo kasy też juz NIEMA  po 22 latach radosnych "reform'mamy 600 mld zdłuzenia plus do tego wzeliśmy 90 mld USD  pożyczki z MFW I BŚ  na 90 lat ,a nik nas przecież nie bedzie finasował ,nam chyba nik nie pomorze -czyli znowu będziemy umoarzać DŁUGI -bo nie jestemy tego w stanie SPŁACIĆ -tak ot zbliza KUKUNIZM !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Data: 2012-03-02 05:32:25
Autor: J-23
za-niedługo powróci PRL
On 2 Mar, 11:46, " jan" <janonet4-4.SKA...@gazeta.pl> wrote:
[...]

zacznij przewrot od kupienia sobie slownika j.polskiego i poprawnej
polszczyzny

Data: 2012-03-02 15:14:00
Autor: jadryś
za-niedługo powróci PRL
W dniu 2012-03-02 14:32, J-23 pisze:
[...]

Jakoś łatwiej mi zrozumieć to co Jan napisze od tego Twojego seplenienia. Co to do diabła znaczy "przewrot"?

Data: 2012-03-02 11:51:47
Autor: raff
za-niedługo powróci PRL
On Fri, 2 Mar 2012 10:46:29 +0000 (UTC), " jan"
<janonet4-4.SKASUJ@gazeta.pl> wrote:

[...]

KUKUNIZM to rzecz straszna.

R.

Data: 2012-03-02 13:28:50
Autor: GrzesiuZ
za-niedługo powróci PRL
raff <patagonia13@gazeta.pl> napisał(a):
> [...]

>TAK  ort zbliża koniec "kapilazmu" nam tylko przyjdzie odbudować kumunizm bo >kasy też juz NIEMA  po 22 latach radosnych "reform'mamy 600 mld zdłuzenia >plus do tego wzeliśmy 90 mld USD  pożyczki z MFW I BŚ  na 90 lat ,a nik nas >przecież nie bedzie finasował ,nam chyba nik nie pomorze -czyli znowu >będziemy umoarzać DŁUGI -bo nie jestemy tego w stanie SPŁACIĆ -tak ot zbliza >KUKUNIZM !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

DEBILZM w twoim wykonaniu to norma na tym forum! --

Data: 2012-03-02 13:42:22
Autor: Grzegorz Z.
za-niedługo powróci PRL
raff napisał:

KUKUNIZM to rzecz straszna.

Kukunizm to małe miki - poczytaj sobie lepiej o wpływie otyłości na stawy!

--
"Jak już nie będę mogła sobie sama nalać tej herbaty z baniaczka to mam
inne wyjście na taką sytuację" M.Czubaszek

Data: 2012-03-02 13:29:46
Autor: GrzesiuZ
za-niedługo powróci PRL
Grzegorz Z. <tictactoe@colleen.org> napisał(a):
raff napisał:

> KUKUNIZM to rzecz straszna.

Kukunizm to małe miki - poczytaj sobie lepiej o wpływie otyłości na stawy!

W przypadku tego debila raffa widać wyraźny wpływ na zwolnienie pracy mózgu!

Data: 2012-03-02 13:45:49
Autor: raff
za-niedługo powróci PRL
On Fri, 2 Mar 2012 13:42:22 +0100, "Grzegorz Z."
<tictactoe@colleen.org> wrote:

raff napisał:

KUKUNIZM to rzecz straszna.

Kukunizm to małe miki - poczytaj sobie lepiej o wpływie otyłości na stawy!

A masz problemy z otyloscia ?

Sprobuj wibratorka. Pogadaj z Bomblem.

R.

Data: 2012-03-02 13:30:47
Autor: GrzesiuZ
za-niedługo powróci PRL
> [...]
<tictactoe@colleen.org> wrote:

>Kukunizm to małe miki - poczytaj sobie lepiej o wpływie otyłości na stawy!

Jak tam twój odbycik, zrypany jak po każdej szalonej nocy?

Data: 2012-03-02 13:50:39
Autor: Grzegorz Z.
za-niedługo powróci PRL

raff napisał:

KUKUNIZM to rzecz straszna.

Kukunizm to małe miki - poczytaj sobie lepiej o wpływie otyłości na stawy!

A masz problemy z otyloscia ?

Aaa... rozumiem. Ty w każdej chwili możesz zrzucić. Pełna kontrola.

Prawda, grubasku?

Data: 2012-03-02 16:04:24
Autor: raff
za-niedługo powróci PRL

raff napisał:

[...]

Grubaska to ty masz w majtkach.

Na dworcu juz byl ?

R.

Data: 2012-03-02 16:11:34
Autor: Grzegorz Z.
za-niedługo powróci PRL

raff napisał:

[...]

Widzę pączku że jeszcze bardzo mało wiesz o kobietach.

Data: 2012-03-02 16:19:09
Autor: raff
za-niedługo powróci PRL

raff napisał:

[...]

Jesteś kobietą ?

O kurwa.

R.

Data: 2012-03-02 16:36:35
Autor: Grzegorz Z.
za-niedługo powróci PRL

raff napisał:

[...]

Nie kurwa, tylko pewna znajoma kiedyś wyznała mi że tak naprawdę to nie
długość a fi ma kluczowe znaczenie dla sprawy.

Data: 2012-03-02 19:21:09
Autor: raff
za-niedługo powróci PRL
[...]

Idz pogadaj o tym z Bomblem/Lepreczłonem. On cie wyslucha.

R.

Data: 2012-03-02 19:51:53
Autor: Bartosz
za-niedługo powróci PRL
Dnia Fri, 02 Mar 2012 19:21:09 +0100, raff napisał(a):

[...]

Coż za kultura! Coż za styl! Skąd tacy debile jak ty się biorą?!

B.

Data: 2012-03-02 19:53:43
Autor: Grzegorz Z.
za-niedługo powróci PRL
raff napisał:

[...]

"Lepreczłonem" :))))

Data: 2012-03-02 20:55:41
Autor: Leprechaun
za-niedługo powróci PRL

[...]

Słuchaj no gnoju, coś ci się nie podoba? To moze umówmy się na solówkę. Gdzie tylko chcesz. Żadne tam sztachety, na gołe pięsci. Z miłą chęcia obije ci ta tłustą mordę ty gnido!

BomBel

Data: 2012-03-02 20:02:18
Autor: Bartosz
za-niedługo powróci PRL

raff napisał:

[...]

Gdyby krowa nosiła majtki nie wiedziałbys jak cipka wygląda ty
zniewieściały idioto!

B.

Data: 2012-03-02 20:02:54
Autor: Bartosz
za-niedługo powróci PRL

raff napisał:

[...]

To co ty masz w majtkach przy duzym uproszczeniu mozna nazwać koliberkiem. B.

za-niedługo powróci PRL