za pl.soc.prawo - Czy migać migaczem za takim znakiem .....

Data: 2009-04-21 13:22:38
Autor: Gabriel'Varius'
za pl.soc.prawo - Czy migać migaczem za takim znakiem .....
http://tiny.pl/zwzg
        -- -- -- -- -- > www.varius.jawnet.pl/fotki <-- -- -- -- --
Mówić prawdę i umieć prawd± żyć - oto rzecz wielkiej wagi.
                Oskar Wilde

Data: 2009-04-21 13:28:21
Autor: pluton
za pl.soc.prawo - Czy migać migaczem za takim znakiem .....

http://tiny.pl/zwzg

Chodzi o skret w lewo po pierwszenstwie ?
Skrecasz w lewo - wlaczasz kierunkowskaz.
A ze droga ma pierwszenstwo - to inna sprawa.

Jezeli NIE wlaczysz, to jadacy 'z gory' na wprost bedzie zmylony.

pozdrawiam
pluton

Data: 2009-04-21 05:02:47
Autor: grzegorz.gorko
On 21 Kwi, 13:28, "pluton" <zielonad...@poczta.onet.pl> wrote:
> [...]

A ze droga ma pierwszenstwo - to inna sprawa.

Jezeli NIE wlaczysz, to jadacy 'z gory' na wprost bedzie zmylony.

Zgadzam się.
Ten  'z góry' NIGDY nie bedzie wiedzial, czy jadacy po glownej
zamierza jechac prosto czy po glownej wiec bedzie stal jak baran i
czekal.
Poza tym najlepiej chyba zachowywac sie zdroworozsadkowo: zmieniasz
kierunek jazdy -> sygnalizujesz.

Pozdrawiam,
GG

Data: 2009-04-23 11:41:12
Autor: Kocureq
za pl.soc.prawo - Czy migaæ migaczem za ta kim znakiem .....
grzegorz.gorko@gmail.com pisze:
Ten  'z gĂłry' NIGDY nie bedzie wiedzial, czy jadacy po glownej
zamierza jechac prosto czy po glownej wiec bedzie stal jak baran i
czekal.
Poza tym najlepiej chyba zachowywac sie zdroworozsadkowo: zmieniasz
kierunek jazdy -> sygnalizujesz.

Jest takie skrzyzowanie w Wawie:

http://kocureq.com/varia/krzyzowka.png

Jadący z góry mają cholerną zagwozdkę, co zrobi jadący z dołu.

JadÄ…cy w lewo czasami migajÄ… w lewo, czasami nie migajÄ….

JadÄ…cy prosto czasami migajÄ… w prawo, czasami nie migajÄ….

Czasami migający w prawo tylko parkuje zaraz za krzyżówką, więc może pojechać prosto lub w lewo.

Kuriozum sÄ… jadÄ…cy w lewo, migajÄ…cy w prawo :)

--
      /\ /\ [   Jakub 'Kocureq' Anderwald   ] /\ /\
      =^;^= [   [nick][at][nick].com        ] =^;^=

Data: 2009-04-23 14:02:17
Autor: komos
za pl.soc.prawo - Czy migaæ migaczem za ta kim znakiem .....
Jest wiele takich skrzyżowań w Polsce.
Generalnie skrzyĹĽowanie proste jak drut.
Ja tu problemu nie widzÄ™.

Data: 2009-04-30 15:26:30
Autor: Kocureq
komos pisze:
Jest wiele takich skrzyżowań w Polsce.
Generalnie skrzyĹĽowanie proste jak drut.
Ja tu problemu nie widzÄ™.

Problem w tym, że jest duży ruch, "z góry" ciężko wyjechać, a jadący "z dołu" mrugają w większości bez sensu.

--
      /\ /\ [   Jakub 'Kocureq' Anderwald   ] /\ /\
      =^;^= [   [nick][at][nick].com        ] =^;^=

Data: 2009-04-21 13:32:43
Autor: Gabriel'Varius'
Użytkownik pluton napisał:

[...]

Wszystko fajnie tylko to nie ja pytalem, ja wiem jak jechac :-) Dalem tylko linka do postu z pl.soc.prawo :-)

Data: 2009-04-21 05:03:59
Autor: grzegorz.gorko
za pl.soc.prawo - Czy migać migaczem za takim z nakiem .....
On 21 Kwi, 13:32, Gabriel'Varius'
<gg...@USUN.TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik pluton napisał:

> [...]

        -- -- -- -- -- >www.varius.jawnet.pl/fotki<-- -- -- -- --
Mówić prawdę i umieć prawd± żyć - oto rzecz wielkiej wagi.

no to teraz zrób routing na pl.soc.prawo :)

GG

Data: 2009-04-21 14:08:37
Autor: arekmx
Gabriel'Varius' wrote:

Użytkownik pluton napisał:

[...]

http://www.prawko-kwartnik.info/images/lamane1.html
czemu Lka jad±ca z dołu do góry nie wł±cza kierunkowskazu przejeżdzaj±c przez nie swój pas ruchu?

Arek, arekmx|gazeta.pl

Data: 2009-04-21 14:49:09
Autor: MichałG
arekmx pisze:
Gabriel'Varius' wrote:

Użytkownik pluton napisał:

[...]

nie widze usmieszku. To tak na serio?
<szok>

Pozdr.
Michał

Data: 2009-04-21 15:08:24
Autor: pluton
[...]

Ponieważ przecięcie poprzecznego pasa ruchu nie wymaga sygnalizowania ?

pozdrawiam
pluton

Data: 2009-04-21 13:30:21
Autor: bratPit[pr]
za pl.soc.prawo - Czy migać migaczem za takim znaki em .....
http://tiny.pl/zwzg

s±dz±c po jego odpowiedziach na tamtej grupie to zwykły troll,
brat

za pl.soc.prawo - Czy migać migaczem za takim znakiem .....