za wrazliwa xena

Data: 2009-07-19 20:44:00
Autor: Jasio
za wrazliwa xena
Użytkownik "Netwalker" napisał w wiadomości news:h3vsb0$afv$1news.onet.pl...
witam
mam maly problem z moja xena ostatni zaczela wyc mi notorycznie pod siedzieniem podczas jazdy rozbieralem czyscilem i dalej nie skutkuje .
ktos mial nmoze podobny problem??

A nie jest tak, że jak jej nie zamkniesz to się nie aktywuje?
Nie mam oryginalnej xeny, tylko wyrób xenopodobny za 1/10 ceny i jedyne problemy to zbytnia czułość, na którą właściciele oryginału też się  użalają. Tzn. zacząłem zapinać na tylne koło, bo założona na przednim kole wyła nawet przez mały podmuch wiatru.

--
Jasio
vx etz

Data: 2009-07-19 21:55:10
Autor: Netwalker
za wrazliwa xena
Jasio pisze:
[...]

wyje zamknieta podwojnie kluczem i pod siedzeniem motocykl przypomnina radiowoz :)

Data: 2009-07-19 21:06:18
Autor: Jasio
za wrazliwa xena
Użytkownik "Netwalker" napisał w wiadomości news:h3vtoj$ed7$1news.onet.pl...

wyje zamknieta podwojnie kluczem i pod siedzeniem motocykl przypomnina radiowoz :)

Mamy pewne problemy z komunikacją, Hjuston. (:

To może ja zapytam inaczej. A jak jej nie zamkniesz to też wyje?
Bo może to jest wyjście - nie zamykać.

--
Jasio
vx etz