zaślepka gumowa króćca gaźni ka

Data: 2011-04-22 19:28:31
Autor: PawelK vel Pablo
zaślepka gumowa króćca gaźni ka
Elo,

KtoÅ› wie gdzie takie zaslepki kupic w Wawie ?

Chodzi mi o te które trzeba zdjąć do synchro.

W ASO życzą sobie 10zł za sztukę i tydzień czekania.

Nie mam ochoty zalepiać tego taśmą izolacyjną, bo oprócz szczelności
chciałbym żeby to jeszcze wyglądało.

--
PawelK vel Pablo
e-mail: pablo i klubvolvo org pl

Data: 2011-04-23 00:27:34
Autor: Tmek
zaślepka gumowa króćca gaźnika

Użytkownik "PawelK vel Pablo" <e-mail@w.stopce> napisał w
wiadomości news:20110422192831.22adf610X61s.homelinux.net
[...]

A gumowy pypec od odpowietrzacza zaciskow hamulcowych nie podejdzie?
Owszem, troche jest krotszy. Samochodowe troche chyba sa wieksze.

Albo opcja na szybko, wez kawalek wezyka plastikowego, koncowke scisnij czyms rozgrzanym, stopi sie i zgrzeje. To nasadz.

Albo jak masz wezyk gumowy o odpowiadajacej srednicy, obetnij na dlugosc, w srodek wcisnij z jednej strony np metalowa kulke, lub cos podobnego. Wyglad prawie jak fabryka.

Jest wiele opcji.

Tmek

Data: 2011-04-23 01:01:23
Autor: PawelK vel Pablo
zaślepka gumowa króćca ga źnika
Dnia 113 roku bieżącego, Tmek zeznał(a) jak następuje:

> [...]

A gumowy pypec od odpowietrzacza zaciskow hamulcowych nie podejdzie?
Owszem, troche jest krotszy. Samochodowe troche chyba sa wieksze.

za krótki.

[...]

Na szybko dałbym sobie rade, nie muszę tego mieć już, ale mierzi mnie
trochę płacenie 10zł za cos co powinno kosztować jedno zero mniej.

Data: 2011-04-23 11:00:58
Autor: Tmek
zaślepka gumowa króćca gaźnika

Użytkownik "PawelK vel Pablo" <e-mail@w.stopce> napisał w
wiadomości news:20110423010123.613b3f3cX61s.homelinux.net
> [...]

> Jest wiele opcji.

Na szybko dałbym sobie rade, nie muszę tego mieć już, ale
mierzi mnie trochę płacenie 10zł za cos co powinno

No to zrob to z gumowego wezyka zatylkajac jedna strone.
Bedzie czearne, bedzie wygladac jak oryginal, bedzie dzialac i bedzie koszt bez zera i jedynki.

Tmek

Data: 2011-04-23 14:41:51
Autor: Mario123
W dniu 2011-04-22 19:28, PawelK vel Pablo pisze:
W ASO życzą sobie 10zł za sztukę i tydzień czekania.
Za 4 zł, może być? ;-)
http://www.sklepmotocyklowy.pl/pl/produkt,15737,zaslepka-gumowa-krocca.html

Mariusz (Mario123)
FZ6 S2 Fazer '07