"zabawa w badanie katastrofy"

Data: 2020-02-22 08:00:28
Autor: boukun
"zabawa w badanie katastrofy"
Maciej Lasek mocno o podkomisji smoleńskiej: "zabawa w badanie katastrofy"

- Dla mnie to wszystko jest marnotrawstwem pieniędzy - twierdzi Maciej Lasek. Były szef Państwowej Komisji Badania Wypadków Lotniczych ma bardzo złe zdanie o podkomisji smoleńskiej. Zauważa, że nawet "dziennikarze i publicyści sprzyjający rządzącym" nie ufają jej ustaleniom.

- Ja uważam, że powinno się zostawić tę sprawę prokuraturze. Bo jedyna rzecz, której do dzisiaj nie wiemy i która nie została oficjalnie ustalona, to kto jest winien temu wypadkowi i jaką powinien ponieść karę - powiedział w rozmowie z gazetą "Fakt" Maciej Lasek.

Były przewodniczący Państwowej Komisji Badania Wypadków Lotniczych uważa, że podkomisja smoleńska stawia tezy "niepoparte dowodami". - Nie bez znaczenia jest też fakt, że powtórne badanie przyczyn katastrofy lotniczej powierza się ludziom, którzy nigdy nie mieli do czynienia nie tylko z badaniem wypadku lotniczego, ale również z lotnictwem. Dla mnie to wszystko jest marnotrawstwem pieniędzy - twierdzi.

I dodaje, że "nawet dziennikarze i publicyści sprzyjający rządzącym też już zauważają, że król jest nagi i że jest to ślepa uliczka". - MON przestał nawet informować o składzie tego ciała i zaniechał prezentowania jakichkolwiek ostatnich ustaleń. Na stronie internetowej nie znajdziemy nawet tak zwanego raportu technicznego, który przewodniczący Macierewicz opublikował rok temu - zauważył Lasek.

Jego zdaniem trwa "zabawa w badanie katastrofy". - Właśnie zawnioskowałem o przedstawienie przez szefa MON szczegółowych informacji o czterech latach działalności podkomisji - podkreślił.

https://wiadomosci.wp.pl/maciej-lasek-mocno-o-podkomisji-smolenskiej-zabawa-w-badanie-katastrofy-6481171908024449a

eryq71
wczoraj (22:22)

No za tyle kasy to można się pobawić.Szkoda tylko że nie bawią się za swoje.

ludzie
wczoraj (22:33)

Jakie "mocno"? Pan doktor Lasek i tak dyplomatycznie wyraził się o tej zgrai oszustów pod wodzą Antoniego Putinowicza.

Adam
3 min. temu

albo raport, albo zwrot kasy, obywatele powinni ich podać do sądu, to zwykłe wyłudzanie naszych pieniędzy.

Data: 2020-02-22 08:34:43
Autor: A. Filip
"zabawa w badanie katastrofy" - M. Lasek czyli "zainteresowana strona" opisuje INNYCH
"boukun" <boukun@gmail.com> pisze:
[...]

[...]
https://wiadomosci.wp.pl/maciej-lasek-mocno-o-podkomisji-smolenskiej-zabawa-w-badanie-katastrofy-6481171908024449a
[...]

I co z tego że ma IMHO nawet sporo racji jak jest (osobiście)
zainteresowaną stroną?

Zresztą jak chcesz pełnego cynizmu: Im więcej pieniędzy PiS utopi w
badanie "zbrodni Smoleńskiej" bez *twardych* rezultatów tym solidniej
będą wyglądać rezultaty Laska-Millera.  Teraz to leci po zasadzie PiS
ma dużo czasu, dużo pieniędzy (państwowych) i co znajduje?

Mi brakowało u Laska-Millera wiary w to że (znacznie) mniej
prawdopodobne wyjaśnienie zostało "zasadniczo dla zasady" wykluczone z
pedantycznym profesjonalizmem.  Lecenie po linii najbardziej
prawdopodobnego wyjaśnienia często zawodzi w przypadku celowego (bardzo)
profesjonalnego działania ludzi.  Podkomisja Macierewicza u mnie wiary w
"pedantyczny profesjonalizm" nie zmieni ale utopi aż tyle forsy że
topienie podobnej w podobne kolejne dochodzenie już naprawdę mało komu
się będzie uśmiechać.

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2020-02-22 02:25:03
Autor: mrbluesky.pl
"zabawa w badanie katastrofy" - M. Lasek czyli "zainteresowana strona" opisuje INNYCH
 Dla mnie to wszystko jest marnotrawstwem pieniędzy -
twierdzi.
-- -
Lasek pikuje wprost do ciupy chyba ze rozbije sie gdzies PO drodze o brzoze we mgle...

Data: 2020-02-22 12:23:12
Autor: Runt
W dniu 2020-02-22 o 11:25, mrbluesky.pl@gmail.com pisze:
  Dla mnie to wszystko jest marnotrawstwem pieniędzy -
twierdzi.
-- -
Lasek pikuje wprost do ciupy

Dołączy do agenta Tomka, Koguta, Banasia i wielu innych z PiS? ;-)

chyba ze rozbije sie gdzies PO drodze o brzoze we mgle...

Jak się załapie na przedwyborcza wycieczke do Smoleńska...

--
Runt
"Do polityki nie idzie się dla pieniędzy!" - (c) J.Kaczyński

Data: 2020-02-22 12:05:53
Autor: Runt
W dniu 2020-02-22 o 08:00, boukun pisze:
Maciej Lasek mocno o podkomisji smoleńskiej: "zabawa w badanie katastrofy"

Zabawa za pieniądze podatników.
Tyle, że nic sie nie dzieje bez wiedzy Nowogrodzkiej.

Dociera?