zabezpiczyc kompy, internet biblioteka

Data: 2010-02-03 23:59:47
Autor: BQB
zabezpiczyc kompy, internet biblioteka
Marek pisze:
sprawa wyglada tak, jest biblioteka z jakies 20kompow 14 po vista 6 pod XP
trzeba je skonfiguruwac i zainstalowac tak aby systemy byly wiecznie swierze
tzn by uzytkonicy nie mogli napsocic i nie przegladac niepowolanych stron

wiec potrzebuje czegos do wyciecia pewnych funkcji z systemu
do ograniczenie pewnych kontn, modifikacji pulpitu, wgrywania czego kolwiek
i najlepiej by byl podglad na kompie bibliotekarki co dany user majstruje w necie

jesli o chodzi o ochrone to myslalem o nortonie ale to sa koszty
wszytsko podlega pod szkole wiec warunki licencyjne powinny to uwzglednic
co radzicie?

Są specjalne karty wkładane w PCI, które różne takie utrudniacze posiadają - po resecie kompa, jest on jakby świeżo zainstalowany i skonfigurowany odpowiednio. Na allegro jest tego trochę - może pod hasłem kafejki internetowej - nie pamiętam, ale warto poszukać.

Data: 2010-02-08 13:02:48
Autor: Marcin Bugajski
BQB pisze:
Marek pisze:
[...]

ja mam karty goliath hd protector i na 20 maszyn tylko z 1 miałem kłopoty. działa. polecam.

Marcin

zabezpiczyc kompy, internet biblioteka