zabezpieczenie fotelika

Data: 2012-08-10 06:53:04
Autor: frulik
zabezpieczenie fotelika
Witam,
Posiadam fotelik Firmy Hamax. Fotelik wyjmuje się w ciągu sekundy i boję się go zostawić nawet pod sklepem. Czy jest jakieś zabezpieczenie tego inne niż kupno drogiego mocowania na kluczyk ?

Data: 2012-08-13 17:12:33
Autor: Robert Ostrowski
zabezpieczenie fotelika
frulik@gmail.com napisał(a):
Witam,
Posiadam fotelik Firmy Hamax. Fotelik wyjmuje si=EA w ci=B1gu sekundy i boj=
=EA si=EA go zostawi=E6 nawet pod sklepem. Czy jest jakie=B6 zabezpieczenie=
 tego inne ni=BF kupno drogiego mocowania na kluczyk ?

Kup zwykłe zabezpieczenie linkowe i linką przeciągnij przez oczka w foteliku i
doczep do ramy albo do tylnego koła. To powinno wystarczyć. Wszakże jakby ktoś
chciał ukraść fotelik to przy pomocy piłki do metalu w kilka minut mógłby
odciąć kawałek fotelika ale cóż by zrobił z takim już złomem.

Data: 2012-08-14 09:25:33
Autor: Paweł Olaszek
zabezpieczenie fotelika
W dniu 2012-08-13 19:12, Robert Ostrowski pisze:
zwykłe zabezpieczenie linkowe

powinno wystarczyć.

jakby ktoś
chciał ukraść fotelik to przy pomocy piłki do metalu w kilka minut mógłby
odciąć kawałek fotelika ale cóż by zrobił z takim już złomem.

kilka minut? A ucięcie linki ile trwa?

--
pozdrawiam,
Paweł

Data: 2012-08-14 02:20:28
Autor: Piotrpo
zabezpieczenie fotelika
W dniu wtorek, 14 sierpnia 2012 09:25:33 UTC+2 użytkownik Paweł Olaszek napisał:

kilka minut? A uci�cie linki ile trwa?

Zębami dłużej.

Data: 2012-08-14 08:23:20
Autor: Robert Ostrowski
zabezpieczenie fotelika
Paweł Olaszek <olaszek.grupy@gmail.com> napisał(a):
> [...]

> chciał ukraść fotelik to przy pomocy piłki do metalu w kilka minut mógłby
> odciąć kawałek fotelika ale cóż by zrobił z takim już złomem.

Mając do wyboru cięcie linki stalowej czy cięcie plastiku co byś wybrał...

Data: 2012-08-14 10:46:44
Autor: Paweł Olaszek
zabezpieczenie fotelika
W dniu 2012-08-14 10:23, Robert Ostrowski pisze:
Mając do wyboru cięcie linki stalowej czy cięcie plastiku co byś wybrał...

dla mnie kradzież fotelika to taka abstrakcja że swojego nie przypinam, choć przyznam, że nie zostawiam go w nieciekawych miejscach.
Biorąc jednak pod uwagę złodzieja który kradnie by mieć, to niszczenie go w trakcie kradzieży jest nieco głupie.

Odniosłem się tylko do zdania sugerującego, że kradzież tak zabezpieczonego fotela może potrwać kilka minut. Uważam że złodziej albo odetnie linkę w 3 sekundy, albo wcale nie ruszy.

--
pozdrawiam,
Paweł

zabezpieczenie fotelika