zabezpieczenie przed kradziezą info

Data: 2010-08-29 23:54:35
Autor: PeJot
zabezpieczenie przed kradziezą info
emyo pisze:
Właśnie oglądałem w TV test zabezpieczeń przed kradzieżą. Tak dla informacji kupujących test zwyciężyło zabezpieczenie z zamkiem z ryglowaniem bodajże walcowym. Całość wykonana ze stali manganowej w postaci łańcucha. Test wykonany przez specjalistów od łamania zabezpieczeń. Łańcuch nie oparł się nożycom do przecinania najtwardszych prętów, nie pomogła też piła do metalu ani schładzanie sprayem. Test trwał 3 min, tyle przeciętnie zajmuje złodziejowi złamanie zabezpieczenia. Niestety nie pamiętam producenta, ale być może był to Trelock.

No a jaki sens ma łamanie zabezpieczenia, gdy szybko i sprawnie można pociąć choćby zabezpieczoną nim ramę czy stojak,  a resztę części spieniężyć  ?

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2010-08-30 00:12:09
Autor: Piotr M
Dnia 29-08-2010 o 23:54:35 PeJot <PeJot@o2.pl> napisał(a):

emyo pisze:
[...]

Stojak jak najbardziej, ale ramę, no jest szansa że może wzbudzić  podejrzenia podczas spaceru z taką.

a resztę części spieniężyć  ?

Ciekawe jakie są realia, bo może jest tak, że kradnie się właśnie dla  części. W sobotę w sklepie, usłyszałem rozmowę klientów, co jeden z nich  został okradziony i rower znalazł się ale był już przygotowywany do  sprzedaży właśnie na części.. Dziuple rowerowe..

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

Data: 2010-08-30 16:01:24
Autor: PeJot
Piotr M pisze:
[...]

To się dostawczakiem wiezie.

[...]

No i psu na buty zapięcia za XXX złotych. Na miasto tylko tani rower którego nie żal jak ukradną.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2010-08-30 16:58:30
Autor: kml

Użytkownik "PeJot" <PeJot@o2.pl> napisał w wiadomości news:i5gdjh$abo$1news.onet.pl...

No i psu na buty zapięcia za XXX złotych. Na miasto tylko tani rower którego nie żal jak ukradną.

Odnoszę lekkie wrażenie, że biorą wszystko to co się da łatwo zawinąć...

kml
12/08/2010 1 część tesu lampy Stork.

zabezpieczenie przed kradziezą info