zabezpieczenie przed licznikiem

Data: 2010-06-29 00:30:59
Autor: emarcin
zabezpieczenie przed licznikiem
Jest sobie dom. W domu są urządzenia elektryczne które pobierają
ileś tam mocy.

To jest zagadka na którą trzeba samemu sobie odpowiedzieć
(może sumując moce na tabliczkach znamionowych?)

Przed domem jest zabezpieczenie 160A.

Czyli daje to moc około 100kW (oczywiście przy 3 fazach)

Zaistniała potrzeba, aby doszło do tych urządzeń jeszcze kilka, które będą pobierały dodatkowe 24000 W.
Czy chociażby na oko jest ktoś w stanie mi powiedzieć o ile musiałbym zwiększyć to zabezpieczenie ? czy w ogóle konieczna jest taka operacja?

Trzeba do mocy z pkt1. dodać 24kW i zobaczyć czy nie przekraczamy 100kW

Przyznam szczerze że nie jestem ekspertem w tych sprawach na co dzień zajmuję się innymi rzeczami. Mogę powiedzieć że teraz +/- działają w domu urządzenia pobierające w okresie rozliczeniowym dwumiesięcznym około 7500kWh

A ten parametr akurat nie da dużo informacji
;)

Z góry dziękuję za wszelkie podpowiedzi i w razie co służę szczegółami.

Pozdrawiam emarcin

zabezpieczenie przed licznikiem