zabezpieczenie samochodu przed kradzieza ?

Data: 2018-03-22 06:34:33
Autor: muzyk
zabezpieczenie samochodu przed kradzieza ?
jak zabezpieczacie samochody przed kradzieza
w obecnym samochodzie mam bear locka, ale nie wiem czy da sie ja montowac do nowych samochodow

Data: 2018-03-22 04:06:56
Autor: Kris
W dniu czwartek, 22 marca 2018 06:45:03 UTC+1 użytkownik muzyk napisał:
jak zabezpieczacie samochody przed kradzieza
w obecnym samochodzie mam bear locka, ale nie wiem czy da sie ja montowac do nowych samochodow

Kupić Multiplę
Ponoć nie kradną.

Data: 2018-03-23 18:21:35
Autor: Uzytkownik
W dniu 2018-03-22 o 12:06, Kris pisze:
[...]

Ale potrzebny jest karnet na automyjnię, bo każdy przechodzień na jej widok spluwa ;)

Data: 2018-03-22 08:21:14
Autor: ToMasz
W dniu 22.03.2018 o 06:34, muzyk pisze:
jak zabezpieczacie samochody przed kradzieza
w obecnym samochodzie mam bear locka, ale nie wiem czy da sie ja montowac do nowych samochodow

używając czegokolwiek co jest niestandardowe. najprościej, urządzenie które po kilku sekundach od ruszenia pojazdu odcina paliwo. Po co? żeby złodziej ruszy z myślą "udało się" i stanął na środku drogi/skrzyżowania.
Tyle że to było fajne za czasów świetności golfa2. teraz podjada lawetą i są sekundy na powiadomienie na telefon komórkowy ze coś się dzieje. ( o ile go nie zakłócą). Więc chyba najlepiej ubezpieczenie AC

ToMasz

ToMasz
Zrób albo zleć, czujnik ruchu, czunik zbliżeniowy, zero sysreny i tylko powiadomienie na telefon, najpierw o próbie ingerencji, kradzieży a potem koordynaty gps.

Data: 2018-03-22 11:29:16
Autor: PiteR
na  ** p.m.s **  muzyk pisze tak:

jak zabezpieczacie samochody przed kradzieza

Kiedyś radiopowiadamianie się zakładało. Było bardzo skuteczne.
Dwa razy powiadomiło że chłopcy majstrują przy aucie. Mogło być zrobione z dzwonka bezprzewodowego jeśli samochód stał blisko.

Druga metoda to zabieranie do kieszeni złącza z połączeniami jakiejś wiązki. Rozcina się wiązke i lutuje złącze z połączeniami. To przy dłuższych postojach w obcym terenie.

Ale teraz to nikt nawet nie chce ukraść. Chętnie koparke by ukradli ;)

--
Piter

Sweet little girl I prefer
You behind the wheel
Me the passenger

Data: 2018-03-22 11:56:10
Autor: Shrek
[...]

Zakładając klasyczne odpalenie - samoróbka _zwierająca_ coś istotnego po kilkudziesięciu sekundach (cieżej wtedy to obejść na krótko).

Tylko trzeba pamiętać i wozić zapasowe bezpieczniki na wypadek braku pamięci.

Ale jak pisano - jak ci wezmą na lawetę to niewiele to pomoże a przypadkowi świadkowe jeszcze pomogą ładować;)

Shrek

Data: 2018-03-22 17:23:05
Autor: Poldek
W dniu 2018-03-22 o 06:34, muzyk pisze:

jak zabezpieczacie samochody przed kradzieza
w obecnym samochodzie mam bear locka, ale nie wiem czy da sie ja montowac do nowych samochodow

Można montować niedźwiedzia do nowych samochodów.

Data: 2018-03-23 18:46:52
Autor: Uzytkownik
[...]

Najlepsze zabezpieczenie to brak auta :)

Jeżeli jednak musisz jeździć to kupić auto mało chodliwe, wykupić AC.

Jeżeli jednak zależy Ci na aucie chodliwym to trzeba mieć na uwadze, że pewnego, pięknego dnia może się wydarzyć, że trzeba będzie się z nim rozstać. Wtedy tylko AC.

Nie ma zabezpieczeń pewnych i każde da się obejść. Im bardziej nietypowe i prymitywne zabezpieczenie tym trudniejsze do obejścia.

Ja swego czasu zamontowałem patent w postaci przełącznika pod kierownicą. Przełącznik był tak usytuowany, że dość łatwo było go znaleźć (to było celowe). Tyle, że przełącznik ten wyłączał blokadę na pewien czas w obydwu położeniach, dając możliwość odpalenia i przejechania kilkudziesięciu metrów. Aby jego działanie było trwałe należało wykonać odpowiednią sekwencję przełączenia tego przełącznika, wciśnięcia pedału hamulca oraz klaksonu. Niestety szybko zrezygnowałem z tego rozwiązania, kiedy małżonka spanikowała na skrzyżowaniu i w panice zapomniała całą sekwencję :) Jednym z rozwiązań może być ukryty pod plastikami kontaktron. W to miejsce należy położyć mały magnes. Takie zabezpieczenie jest bardzo trudne do znalezienia i wyłączenia dla osoby, która nie wie o takim zabezpieczeniu.

Wszelkie blokady nie mają sensu, bo tylko w razie próby kradzieży generują spore koszty.

Kiedyś włamano mi się do auta i próbowano złamać blokadę kierownicy. Skończyło się na urwaniu mocowania kolumny kierownicy. Naprawa nie dość, że była dość kosztowna to jeszcze czasochłonna.

Data: 2018-03-26 02:46:29
Autor: Poldek
W dniu 2018-03-23 o 18:46, Uzytkownik pisze:

Wszelkie blokady nie mają sensu,

Stoją cztery auta na parkingu, jedno ma blokadę mechaniczną, drugie, trzecie i czwarte nie ma. Złodziej podchodzi, świeci latarką do środka, widzi blokadę. Decyduje się brać za to auto z widoczną blokadą, czy za takie bez?
Oczywiście, bierze się za to z blokadą, bo jest ambitny i lubi sobie podnosić poprzeczkę w życiu, a także podnieca go smak dodatkowego ryzyka związanego z dodatkowym czasem potrzebnym na szarpanie się z blokadą.

Data: 2018-03-26 06:28:04
Autor: Uzytkownik
W dniu 2018-03-26 o 02:46, Poldek pisze:
[...]

To nie jest kwestia podniety czy kręcą go blokady czy nie, ale zamówienia.

Stoją cztery auta na parkingu, jedno ma blokadę mechaniczną, drugie, trzecie i czwarte nie ma.

Z tego 3  piętnastoletnie Multiple bez blokady i jedno dwuletnie BMW z blokadą.

Myślisz, że będzie się narażał kradnąc jeden z złomów, aby zarobić może kilka stów? Czy też podpierdoli BMW, które po rozebraniu na części da zarobić całej szajce kilkaset tysięcy?

Data: 2018-03-26 07:18:19
Autor: RadoslawF
[...]

Widoczną blokadę przetnie nożycami w sekundę.
Niewidoczna blokada będzie go kosztować więcej czasu z możliwością
że nie da rady jej przełamać.
Taką widoczną blokadę ostatni raz używałem w polonezie kilkanaście
lat temu. Bo tam zamek w drzwiach otwierał co drugi kluczyk
i każdy śrubokręt. Zmieniłem samochód i blokada leży w garażu.

Pozdrawiam

Data: 2018-03-26 11:37:19
Autor: Poldek
W dniu 2018-03-26 o 07:18, RadoslawF pisze:
[...]

Bear Locka?
W sekundę?

Data: 2018-03-26 13:12:24
Autor: RadoslawF
W dniu 2018-03-26 o 11:37, Poldek pisze:

[...]

Tego w sekundę raczej nie, ale znam metodę jak zdjąć w kilka sekund.
Jak ktoś juz pisał wszystkie znane systemy maja instrukcję jak je rozbroić.

Pozdrawiam

Data: 2018-03-26 13:21:11
Autor: T.
[...]

Temu panu zajęło to 45 sekund:
https://www.youtube.com/watch?v=3BXx48n0PlI

T.

Data: 2018-03-27 20:02:39
Autor: Poldek
W dniu 2018-03-26 o 13:21, T. pisze:
[...]

Tyle to mu zajęło we własnym warsztacie, mając wygodnie wszystko położone przed sobą na stole, ładnie oświetlone i pracując bez stressu, że jak ktoś go przyłapie, to trafi za kraty. W realnych warunkach, pracując w pozycji zgiętej, po ciemku, pod presją stressu może zająć trochę więcej. Tak, czy inaczej, to jest o te 45 sekund więcej niż kradzież samochodu bez takiego zabezpieczenia. Jeżeli stoi kilka do wyboru, to ambitny złodziej wybierze oczywiście to trudniejsze.

Data: 2018-03-27 21:39:48
Autor: Shrek
W dniu 27.03.2018 o 20:02, Poldek pisze:

Jeżeli stoi kilka do wyboru, to ambitny złodziej wybierze oczywiście to trudniejsze.

Weźmie to na co bedzie zbyt. Czyli mazdę 6;)

Shrek

Data: 2018-03-27 13:16:35
Autor: Kris
W dniu wtorek, 27 marca 2018 21:39:48 UTC+2 użytkownik Shrek napisał:
W dniu 27.03.2018 o 20:02, Poldek pisze:

> Jeżeli stoi kilka do > wyboru, to ambitny złodziej wybierze oczywiście to trudniejsze.

Weźmie to na co bedzie zbyt.
Cos w diezlu zapewne

Data: 2018-03-27 13:23:24
Autor: Kris
zabezpieczenie samochodu przed kradzieza ?
W dniu wtorek, 27 marca 2018 21:39:48 UTC+2 użytkownik Shrek napisał:
Weźmie to na co bedzie zbyt. Czyli mazdę 6;)

multiple mam od lipca 2013
Od tego czasu ani razu jej nie zamknelem na kluczyk- a zamykanie działa
Chcesz to wierz nie chcesz to nie wierz ale dowód rejestracyjny i potwierdzenie opłaty OC mam stale w schowku w aucie. Czasami żona jeździ to może się przydać
I nie dotyczy to tylko multipli
Nigdy swoich aut nie zamykałem a DR i OC zawsze mam walnięte gdzieś tam w schowku w aucie
Szkoda mi miejsca w portfelu a ew złodziejowi tak naprawdę na nic te papiery się nie zdadzą

Data: 2018-03-27 22:27:23
Autor: Shrek
W dniu 27.03.2018 o 22:23, Kris pisze:

multiple mam od lipca 2013
Od tego czasu ani razu jej nie zamknelem na kluczyk- a zamykanie działa

M<i też się zdażyło cholera wie ile czasu jeżdzić z niezamkniętymi drzwiami (centralny otwierał, ale nie zamykał), raz zostawiłem na tydzień kluczyki w zamku w bagażniku i tak stał. Pop prostu nie wygląda jakby był grzechu warty;)

Shrek

Data: 2018-04-06 17:05:10
Autor: Budzik
zabezpieczenie samochodu przed kradzieza ?
Użytkownik Kris kszysztofc@gmail.com ...

[...]

Jakbys dopłacił to moze ktos by wział! :))))

--
Pozdrawia... Budzik
"Najpewniejszą metodą zachowania tajemnicy jest

Data: 2018-03-26 11:38:49
Autor: Poldek
W dniu 2018-03-26 o 06:28, Uzytkownik pisze:
[...]

Albo Multipla z blokadą, 2 Multiple bez blokady i dwuletnie BMW bez blokady.

Data: 2018-03-26 13:16:54
Autor: T.
[...]

Z tym to byłbym ostrożny. Okazuje się, że duże wzięcie mają samochody, których produkcji zaprzestano - brak części zamiennych. Więc w latach 90. dużo było kradzieży Syren, kilka lat temu plagą były kradzieże Trabantów - zwłaszcza przy granicy z Niemcami i w samych Niemczech. W autach luksusowych są często lokalizatory, jakieś Lojacki. Więc łatwiej jest buchnąć 2 Multipl2 niż się mordować z 1 BMW.
T.

Data: 2018-03-26 13:27:35
Autor: T.
[...]

Polecam tekst:
https://www.motofakty.pl/artykul/nie-daj-sie-oszukac.html

T.

Data: 2018-03-27 00:31:04
Autor: przemek.jedrzejczak
zabezpieczenie samochodu przed kradzieza ?
https://www.abendblatt.de/hamburg/article213850675/Hamburger-Polizei-verhaftet-Auto-Seriendiebe.html

polscy fachowcy odzyskali mienie utracone w wysokosci prawie pol melona ojro po czym wpadli banalnie bo przez pluskwe GPS :-)

zabezpieczenie samochodu przed kradzieza ?