zabezpieczenie smartfona

Data: 2020-09-20 11:25:25
Autor: PiteR
zabezpieczenie smartfona
Kupiłem snartfona do używania tymczasem tylko w trybie samolotowym bez  wsadzonego SIM z zaszyfrowaną kartą SD i mam pytanko czy ustawienie hasła lub pinu wystarczy na pucołowatego Łukasza z serwisu komórek w pasażu Kerfura?

--
Piter

człowiek chciał być królem planety
więc matka natura dała mu koronę

Data: 2020-09-20 22:43:17
Autor: pueblo
zabezpieczenie smartfona
Witaj PiteR, 20 wrz 2020 w
news:XnsAC3E7435A5509PanElektronik127.0.0.1 napisałeś/aś:
[...]

Podejrzewam, że duże znaczenie ma model telefonu.

Data: 2020-09-21 18:02:50
Autor: PiteR
zabezpieczenie smartfona
in <news:5f67db05$0$545$65785112news.neostrada.pl>
user pueblo pisze tak:

Podejrzewam, że duże znaczenie ma model telefonu.

Samsung Galaxy A30s

Android 10

https://www.gsmarena.com/samsung_galaxy_a30s-9796.php
https://www.euro.com.pl/telefony-komorkowe/samsung-smartfon-galaxy-a30s-black-samsung.bhtml#opis