zabezpieczyla sie karta ??

Data: 2009-08-25 10:22:44
Autor: butterfly
zabezpieczyla sie karta ??
witam
Bawiłem sie niadwnym nabytkiem (N6233) i najparwdpowdobniej cos wlaczyłem bo teraz pokazuje ze karta jest zabezpieczona i pada żadanie hasła. Wczesniej korzystałem z tel ok 2 tygodnie i było ok. Co teraz zrobić aby z niej kozrystac.
 dwiny sposob to sie stało nawet nie bardzo potafie w jaki.. ale wygladało to tak jakby automatycznie zabepzieczyła sie tak jak np ayutomatycznie włacza sie blokada klawiatury
Pzdr chcących pomóc

Data: 2009-08-25 10:23:41
Autor: butterfly
zabezpieczyla sie karta ??

dopowiem jeszce ze z pozycji tel. nie widac formatuj..

Data: 2009-08-25 11:56:36
Autor: darnok
zabezpieczyla sie karta ??
butterfly wrote:
[...]

Dobrze... a teraz napisz to jeszcze raz tyle ze po polsku, informujac chociazby czy chodzi ci o karte sim czy sd, czy o jeszcze cos innego i kiedy jest ta prosba o haslo. I popracuj nad literowkami.

--
darnok
"TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

Data: 2009-08-25 12:30:22
Autor: butterfly
zabezpieczyla sie karta ??

Użytkownik "darnok" <darnok-allegroMALPAwpKROPKApl@anty.spam.ch> napisał w wiadomości news:h70cgf$fe4$1inews.gazeta.pl...
butterfly wrote:

Przepraszam za zbytnie zaangazowanie uczuciowe :)
Teraz uzupełniam. Zablokowała sie karta - mmc.
Naprawde nie mam pojęcia z jakiego powodu bo specjalnie nic nie grzebalem z hasłami.
Pzdr

Data: 2009-08-25 12:07:27
Autor: mz
zabezpieczyla sie karta ??
Idz do operatora i tam ci odblokują. Oczywiście wszyscy zakładamy, że to twój nie kradziony telefon

Data: 2009-08-25 11:10:14
Autor: Jakub Danecki
zabezpieczyla sie karta ??
mz wrote:
Idz do operatora i tam ci odblokują. Oczywiście wszyscy zakładamy, że
to twój nie kradziony telefon

Okazuje się, że nie chodzi o SIM tylo MMC. Jeżeli zabezpieczył ją
hasłem, to... wymiana karty wg mnie.

Jakub

Data: 2009-08-25 12:26:56
Autor: Waldek Godel
zabezpieczyla sie karta ??
Dnia Tue, 25 Aug 2009 11:10:14 +0000 (UTC), Jakub Danecki napisał(a):

Okazuje się, że nie chodzi o SIM tylo MMC. Jeżeli zabezpieczył ją
hasłem, to... wymiana karty wg mnie.

MMC nie da się zabezpieczyć hasłem

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-08-25 11:39:43
Autor: Jakub Danecki
zabezpieczyla sie karta ??
Waldek Godel wrote:
> Okazuje się, że nie chodzi o SIM tylo MMC. Jeżeli zabezpieczył ją
> hasłem, to... wymiana karty wg mnie.
MMC nie da się zabezpieczyć hasłem

Fakt, czyli co, reset do suatwień fabrycznych i po kłopocie? :)

Jakub

Data: 2009-08-25 13:42:22
Autor: butterfly
zabezpieczyla sie karta ??

Użytkownik "Jakub Danecki" <jak_wytnijto@danecki.net> napisał w wiadomości news:h70ihu$l2g$1inews.gazeta.pl...

Nie bardzo macie rację koledzy. Bo chyba się jednak da skoro jest zabezpieczona i nie mozna sie do niej dobrać ani sformatowac nie znjac jakiegoś hasła

Data: 2009-08-25 12:54:12
Autor: Waldek Godel
zabezpieczyla sie karta ??
Dnia Tue, 25 Aug 2009 13:42:22 +0200, butterfly napisał(a):

Nie bardzo macie rację koledzy. Bo chyba się jednak da skoro jest zabezpieczona i nie mozna sie do niej dobrać ani sformatowac nie znjac jakiegoś hasła

Jeżeli jest to karta MMC i nie daje sie formatować, to znaczy, ze jest
uszkodzona. --
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-08-25 14:09:49
Autor: butterfly
zabezpieczyla sie karta ??

Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> napisał w wiadomości news:z0ngiug6fkwj$.dlglepper.institute.com...
Dnia Tue, 25 Aug 2009 13:42:22 +0200, butterfly napisał(a):

Jeżeli jest to karta MMC i nie daje sie formatować, to znaczy, ze jest
uszkodzona.

Nie to ze nie daje się sformatować z powodu uszkodzenia. Do formatu woła hasła.
podobnie jak do zmiany(t jednak zanim zmieni żada podania hasła sarego..dwa razy nowego i dopiero wywala ze hasło niepoprawne). Nie mozan tez otworzyć karty.
pzdr

Data: 2009-08-25 13:15:02
Autor: Waldek Godel
zabezpieczyla sie karta ??
Dnia Tue, 25 Aug 2009 14:09:49 +0200, butterfly napisał(a):

[...]

Rozumiem, że wyjąłeś kartę z telefonu i próbujesz formatować w czytniku?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-08-25 05:21:14
Autor: TGor
zabezpieczyla sie karta ??
On 25 Sie, 14:15, Waldek Godel <nos...@orangegsm.info> wrote:

Rozumiem, że wyjąłeś kartę z telefonu i próbujesz formatować w czytniku?

Ciekaw jestem co się stało. Jakiś wysyp "oryginalnych" MMC?
Ja mam jedną (Kingston), której w czytniku nie sformatuję o ile
sformatowała ją Nokia. Inne karty nie maja takiego kaprysu, a ta ma.
Czytnik zapisuje i odczytuje powoli, telefon w trybie pamięć masowa -
znośnie.

TG

Data: 2009-08-25 15:50:57
Autor: AL
zabezpieczyla sie karta ??
TGor pisze:
[...]

bo masz zabezpieczona haslem nokii - wloz karte do telefonu (nokia) - poszukaj opcji zdjecia blokady i ciesz sie ta karta rowniez w czytniku (tez tak mialem jak zmienialem karte w telefonie na nowsza - ta stara chcialem uzywac w pendrivie - ale za nic nie dal sie sformatowac w zewnetrznym czytniku - po wsadzeniu do komorki wsie bylo ok, na zewnatrz - komputer nie chcial ja wykrywac by zaczac formatowanie.  Pomoglo zdjecie blokady w telefonie - i jak reka odjal- karta ozyla rowniez poza telefonem

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2009-08-25 14:31:42
Autor: butterfly
zabezpieczyla sie karta ??

Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> napisał w wiadomości news:1o1nsioi23zo.dlglepper.institute.com...
Dnia Tue, 25 Aug 2009 14:09:49 +0200, butterfly napisał(a):

Rozumiem, że wyjąłeś kartę z telefonu i próbujesz formatować w czytniku?

Nie wyciagałem karty. Telefon leżał na biurku. cos patrzyłem wopcjach ale nie związanych z hasłami..
Zupełnie nie pojmuje o co tu chodzi.

Data: 2009-08-25 13:18:39
Autor: Waldek Godel
zabezpieczyla sie karta ??
[...]

Aha.. byłbym jeszcze bardzo wdzięczny za opis techniczny jak włożyć kartę
MMC do slotu microSD, bo byc może dokonałeś epokowego wynalazku.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

zabezpieczyla sie karta ??