zabieg marketingowy

Data: 2012-01-02 16:08:29
Autor: Zbynek Ltd.
zabieg marketingowy
sqlwiel napisał(a) :
Dzisiaj w "Panoramie" mówią o "odwróconych kredytach".

Tzn?
Ludzie będą teraz udzielali *bankom* kredytu na 20 lat i jak dożyją,
to bank im odda? ;-)

   Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3

wszystkie możliwości.]

Data: 2012-01-02 16:10:40
Autor: sqlwiel
zabieg marketingowy
W dniu 2012-01-02 16:08, Zbynek Ltd. pisze:
sqlwiel napisał(a) :
Dzisiaj w "Panoramie" mówią o "odwróconych kredytach".

Tzn?
Ludzie będą teraz udzielali *bankom* kredytu na 20 lat i jak dożyją,
to bank im odda? ;-)

No - coś w tym stylu. Dajesz bankowi dom wart milion, a onże bank będzie Ci wypłacał po 500zł miesięcznie, póki żyjesz.

--
Tnx.         sqlwiel

Data: 2012-01-02 16:20:02
Autor: Zbynek Ltd.
zabieg marketingowy
sqlwiel napisał(a) :
[...]

A nie, to tzw. odwrócona hipoteka.

   Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3

wszystkie możliwości.]

Data: 2012-01-02 18:10:08
Autor: Sławomir Szyszło
zabieg marketingowy
Dnia Mon, 02 Jan 2012 16:20:02 +0100, "Zbynek Ltd."
<sp2scf.spamstoper@poczta.onet.pl> wklepał(-a):

sqlwiel napisał(a) :
No - coś w tym stylu. Dajesz bankowi dom wart milion, a onże bank będzie Ci wypłacał po 500zł miesięcznie, póki żyjesz.

A nie, to tzw. odwrócona hipoteka.

Odwrócona hipoteka to powinna być taka, że bank wypłaca co miesiąc rentę i dla
jej zabezpieczenia jest hipoteka na siedzibie banku. :)
W końcu dostał on rzecz wartościową (mieszkanie) i teraz ją spłaca (rentą).

--
Sławomir Szyszło

Data: 2012-01-03 17:09:29
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
zabieg marketingowy
Zbynek Ltd. pisze:

Dzisiaj w "Panoramie" mówią o "odwróconych kredytach".
Tzn?
Ludzie będą teraz udzielali *bankom* kredytu na 20 lat i jak dożyją,
to bank im odda? ;-)

To się nazywa ZUS. :-)

--
MiCHA

Data: 2012-01-03 17:12:58
Autor: Zbynek Ltd.
zabieg marketingowy
Przemyslaw Kwiatkowski napisał(a) :
Zbynek Ltd. pisze:

[...]

Wiedziałem. Wiedziałem. Wszystko już jest odkryte, a miałem nadzieję... ;-)

    Zbyszek
PGP key: 0xC62E926B

zabieg marketingowy