zabiorą.pl

Data: 2010-09-10 00:21:23
Autor: Grzegorz Z.
zabiorą.pl
http://wiadomosci.onet.pl/2220255,11,bliscy_ofiar_chca_pielgrzymki_do_smolenska_mozemy_zabrac_krzyz_sprzed_palacu,item.html

Mam nadzieję że przelot pielgrzymów - i kżyża - będzie klasy LUX.

--
"Zostawcie kżyża mjastu"

Data: 2010-09-10 01:20:14
Autor: Grzegorz Z.
zabiorą.pl
Zwrócili się do prezydentowej Anny Komorowskiej o pomoc w zorganizowaniu
pielgrzymki i objęcie jej patronatem jako honorowy opiekun. Do Smoleńska
chcą polecieć samolotem. "Wierzymy, że ta podróż będzie służyła ukojeniu
złych emocji, a nasze cierpienie znajdzie zrozumienie nawet u tych, którzy
dziś w ferworze politycznej walki zdają się zupełnie go nie dostrzegać" -
napisali w liście.

Dodali, że wierzą, iż obie strony - polska i rosyjska - uczynią wszystko,
aby lot był bezpieczny. W liście bliscy ofiar zaznaczyli, że jest dla nich
także "niezmiernie ważne, aby okazać wdzięczność mieszkańcom Smoleńska",
którzy odwiedzają miejsce katastrofy.

http://wiadomosci.onet.pl/2220292,11,bliscy_ofiar_chca_zabrac_krzyz_do_smolenska_to_dziki_pomysl,item.html

================================

A lot na pewno będzie bezpieczny - przecież samolot jest odpicowany po
remoncie jak ta lala.

Pytanie tylko - kto będzie na liście pasażerów?

Jestem przekonany że pan Alika poleci - a co z resztą?

--
"Zostawcie kżyża mjastu"

Data: 2010-09-10 10:26:15
Autor: Miglanc
zabiorą.pl

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1jrdamd99hql0.2q2pti7ju1tn$.dlg40tude.net...
http://wiadomosci.onet.pl/2220255,11,bliscy_ofiar_chca_pielgrzymki_do_smolenska_mozemy_zabrac_krzyz_sprzed_palacu,item.html

Mam nadzieję że przelot pielgrzymów - i kżyża - będzie klasy LUX.

Czuję wielką awanturę! Katopisy będą pluć całą drogę na niosących krzyż! Co za ciemnogród!

--

Zahir

zabiorą.pl