zablokowanie drogi wyjazdowej

Data: 2009-08-24 21:41:16
Autor: Robert Tomasik
zablokowanie drogi wyjazdowej

Użytkownik "PlaMa" <mariush.p_usunto_@wp.pl> napisał w wiadomości news:h6rooj$ca3$1inews.gazeta.pl...

Wydaje mi się że nie mieli prawa zastawiać jedynego wyjazdu nie pozwolić mi wyjechać? Jak uważacie? Jeżeli nie mieli to jak reagować w przyszłości? Wzywać policję?

Zwyżka (bo tak się to opisane przez Ciebie urządzenie nazywa najprawdopodobniej nie parkowała w tym wyjeździe, tylko wykonywała jakieś prace. W tym stanie rzeczy nie naruszała przepisów Praw o Ruchu Drogowym, bowiem nie parkowała - przepisy o parkowaniu jej nie dotyczą. Oczywiście, jeśli mogli Cię przepuścić, to chamstwem było zablokowanie. Podobnie, jeżeli dało się ustawić do pracy kat zwyżkę, by nie blokowała przejazdu.

Co do wzywania Policji, to podejrzewam, że zanim by przyjechali, pewnie zwyżka by odjechała. poza tym nie za bardzo widzę tu podstaw do interwencji. Wykroczenia żadnego nie popełniają. Co więcej najpewniej to nie była droga publiczna.

zablokowanie drogi wyjazdowej