zabojca harfistki

Data: 2014-05-05 19:26:12
Autor: Malpy i Delfiny
zabojca harfistki
zabojca harfistki i portiera dostal dozywocie

przez 50 lat nie moze zglaszac sie z prosba o warunkowe zwolnienie

ma na oko 25 lat

bedzie miec 75 lat, czyli statystycznie nie dozyje.

czyli spoleczenstwo przez jakies 50 lat bedzie placic i utrzymywac darmozjada morderce

dlaczego nie mozna go po prostu skazac na kare smierci?

piec lat potrzymac i zastrzyk, komora, krzeslo lub szubiennica.

a potem rozkroic na organy i co sie nadaje wykorzystac dla ofiar wypadkow.

http://www.wprost.pl/ar/446722/Zabojca-harfistki-i-portiera-skazany-na-dozywocie/

--

Uwaga! Delfiny i małpy dołączą do internetu! Średnie IQ
internautów ma dzięki temu szansę znacząco... wzrosnąć!

http://antyweb.pl/delfiny-i-malpy-dolacza-do-internetu/

Czyż nie? ;)

Data: 2014-05-05 21:00:12
Autor: Liwiusz
zabojca harfistki
W dniu 2014-05-05 19:26, Malpy i Delfiny pisze:
dlaczego nie mozna go po prostu skazac na kare smierci?

O Jezu, bo takiej kary nie ma.

I tak, ja też jestem za karą śmierci, ale to nie powód, aby zadawać tak głupie pytania.

> czyli spoleczenstwo przez jakies 50 lat bedzie placic i utrzymywac  > > darmozjada morderce

Różne są argumenty za karą śmierci, ale ten jest nie dość że najgłupszy, to jeszcze błędny. Wynika z niego, że można zabić człowieka, bo nie chce się go utrzymywać (na przykład rodzice mogą zabić swoje dzieci itp.).

--
Liwiusz

Data: 2014-05-05 21:05:47
Autor: Malpy i Delfiny
zabojca harfistki
On 05.05.2014 21:00, Liwiusz wrote:
W dniu 2014-05-05 19:26, Malpy i Delfiny pisze:
dlaczego nie mozna go po prostu skazac na kareÅ› by smierci?

O Jezu, bo takiej kary nie ma.

Ale jest pottrzeba, zeby taka kara byla.

Spoleczenstwo sie domaga.

I tak, ja też jestem za karą śmierci, ale to nie powód, aby zadawać tak
głupie pytania.

ale to bylo retoryczne pytanie pod dyskusje o koniecznosci kary smierci.

 > czyli spoleczenstwo przez jakies 50 lat bedzie placic i utrzymywac  >
 > darmozjada morderce

Różne są argumenty za karą śmierci, ale ten jest nie dość że najgłupszy,

ale pragmatyczny.

po co spoleczenstwu skazaniec, ktory ani nigdy nie wyjdzie, nawet jakby dostal olsnienia przez boga i sie zresocjalizowal.

pozytek dla spoleczenstwa zaden z utrzymywania przy zyciu kogos, kto wie, ze umrze w niewoli.

to jeszcze błędny. Wynika z niego, że można zabić człowieka, bo nie chce
się go utrzymywać (na przykład rodzice mogą zabić swoje dzieci itp.).

chyba jednak we wnioskowaniu cie ponioslo.

Data: 2014-05-05 21:06:31
Autor: Rafał \"SP\" Gil
zabojca harfistki
W dniu 2014-05-05 21:05, Malpy i Delfiny pisze:

O Jezu, bo takiej kary nie ma.
Ale jest pottrzeba, zeby taka kara byla.
Spoleczenstwo sie domaga.

Kto siÄ™ domaga ? ty i kto ?

chyba jednak we wnioskowaniu cie ponioslo.

a twoja stara czyści węgiel.

Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

Data: 2014-05-05 21:16:57
Autor: Malpy i Delfiny
zabojca harfistki
On 05.05.2014 21:06, "Rafał \"SP\" Gil" wrote:
W dniu 2014-05-05 21:05, Malpy i Delfiny pisze:

O Jezu, bo takiej kary nie ma.
Ale jest pottrzeba, zeby taka kara byla.
Spoleczenstwo sie domaga.

Kto siÄ™ domaga ? ty i kto ?

efekt domina :p

chyba jednak we wnioskowaniu cie ponioslo.

a twoja stara czyści węgiel.

wyngiel to obecnie temat zapalny ;P

Data: 2014-05-05 21:53:45
Autor: Rafał \"SP\" Gil
zabojca harfistki
W dniu 2014-05-05 21:16, Malpy i Delfiny pisze:

O Jezu, bo takiej kary nie ma.
Ale jest pottrzeba, zeby taka kara byla.
Spoleczenstwo sie domaga.
Kto siÄ™ domaga ? ty i kto ?
efekt domina :p

Ok, to jest was dwóch. ty i efekt domina.

Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

Data: 2014-05-05 23:35:48
Autor: Andrzej Lawa
zabojca harfistki
W dniu 05.05.2014 21:05, Malpy i Delfiny pisze:

Ró¿ne s± argumenty za kar± ¶mierci, ale ten jest nie do¶æ ¿e najg³upszy,

ale pragmatyczny.

Pragmatyczna by³aby te¿ fizyczna likwidacja idiotów takich jak ty.

Kara ¶mierci, zw³aszcza taka przewlekana jak w modelu z USA (jak± proponujesz) ze spektaklami, bezlikiem odwo³añ, odwlekañ, transportów, przewozów itepe jest cholernie kosztowna - du¿o dro¿sza od normalnej d³ugoletniej odsiadki.

po co spoleczenstwu skazaniec, ktory ani nigdy nie wyjdzie, nawet jakby
dostal olsnienia przez boga i sie zresocjalizowal.

Przez co takiego? To jaki¶ rodzaj ¿arówki?

pozytek dla spoleczenstwa zaden z utrzymywania przy zyciu kogos, kto
wie, ze umrze w niewoli.

Po¿ytek jest taki, ¿e jest odizolowany od spo³eczeñstwa, które nie musi zni¿aæ siê do jego poziomu.

to jeszcze b³êdny. Wynika z niego, ¿e mo¿na zabiæ cz³owieka, bo nie chce
siê go utrzymywaæ (na przyk³ad rodzice mog± zabiæ swoje dzieci itp.).

chyba jednak we wnioskowaniu cie ponioslo.

To jest tylko konsekwentne trzymanie siê twojego argumentu ¿e zabijanie jest OK bo jest tañsze ni¿ nie zabijanie.

--
¦wiadomie psuj±cy kodowanie i formatowanie wierszy
s± jak sraj±cy z lenistwa i g³upoty na ¶rodku pokoju.

Data: 2014-05-06 00:11:18
Autor: Malpy i Delfiny
zabojca harfistki
On 05.05.2014 23:35, Andrzej Lawa wrote:
W dniu 05.05.2014 21:05, Malpy i Delfiny pisze:

Różne są argumenty za karą śmierci, ale ten jest nie dość że najgłupszy,

ale pragmatyczny.

Pragmatyczna byłaby też fizyczna likwidacja idiotów takich jak ty.

O przyszedl Troll Nienawisci :>

Kara śmierci, zwłaszcza taka przewlekana jak w modelu z USA (jaką
proponujesz) ze spektaklami, bezlikiem odwołań, odwlekań, transportów,
przewozów itepe jest cholernie kosztowna - dużo droższa od normalnej
długoletniej odsiadki.

Juz wiem. Ale za to jakie widowisko :>

po co spoleczenstwu skazaniec, ktory ani nigdy nie wyjdzie, nawet jakby
dostal olsnienia przez boga i sie zresocjalizowal.

Przez co takiego? To jakiś rodzaj żarówki?

tak.

to jeszcze błędny. Wynika z niego, że można zabić człowieka, bo nie chce
się go utrzymywać (na przykład rodzice mogą zabić swoje dzieci itp.).

chyba jednak we wnioskowaniu cie ponioslo.

To jest tylko konsekwentne trzymanie się twojego argumentu że zabijanie
jest OK bo jest tańsze niż nie zabijanie.

fajnie tak se pierdolic no nie, zmieniami czlowieka morderce na dowolnego czlowieka i wykazujemy ze zabicie go jest wskazane, bo skoro morderce zabic mozna to mozna zabic i nie mordrce

Data: 2014-05-06 08:39:49
Autor: Andrzej Lawa
zabojca harfistki
W dniu 06.05.2014 00:11, Malpy i Delfiny pisze:
[...]

Tak, wiem, nie musisz się przedstawiać - to jest oczywiste, trollu.

[ciach]

[...]

Po prostu w przypadku ludzkiego życia argument finansowy jest podwójnie bez sensu.

--
Åšwiadomie psujÄ…cy kodowanie i formatowanie wierszy

Data: 2014-05-06 08:32:57
Autor: Adam Wysocki
zabojca harfistki
In pl.soc.prawo Malpy i Delfiny <hikikomorisan@amorki.pl> wrote:

O Jezu, bo takiej kary nie ma.

Ale jest pottrzeba, zeby taka kara byla.

No to nie na pl.soc.prawo tylko na Wiejsk±.

Spoleczenstwo sie domaga.

Spo³eczeñstwo czyli kto - ty? Ja jestem przeciwny.

ale to bylo retoryczne pytanie pod dyskusje o koniecznosci kary smierci.

Po co chcesz o tym dyskutowaæ? Pomo¿e ci to w czym¶?

po co spoleczenstwu skazaniec, ktory ani nigdy nie wyjdzie, nawet jakby dostal olsnienia przez boga i sie zresocjalizowal.

A po co spo³eczeñstwu ty?

pozytek dla spoleczenstwa zaden z utrzymywania przy zyciu kogos, kto wie, ze umrze w niewoli.

Z utrzymywania starych i niepe³nosprawnych ludzi te¿, nie?

--
SELECT finger FROM hand WHERE id = 3;
http://www.chmurka.net/

Data: 2014-05-06 15:20:03
Autor: Malpy i Delfiny
zabojca harfistki
On 06.05.2014 10:32, Adam Wysocki wrote:

Spoleczenstwo sie domaga.

Społeczeństwo czyli kto - ty? Ja jestem przeciwny.

A dlaczego? Z ciekawosci pytam.

ale to bylo retoryczne pytanie pod dyskusje o koniecznosci kary smierci.

Po co chcesz o tym dyskutować? Pomoże ci to w czymś?

A po co sie dyskutuje nad roznymi tematami?

po co spoleczenstwu skazaniec, ktory ani nigdy nie wyjdzie, nawet jakby
dostal olsnienia przez boga i sie zresocjalizowal.

A po co społeczeństwu ty?

Bo place podatki?

pozytek dla spoleczenstwa zaden z utrzymywania przy zyciu kogos, kto
wie, ze umrze w niewoli.

Z utrzymywania starych i niepełnosprawnych ludzi też, nie?

Tu juz ZUS i NFZ dobrze sobie radza z "urzedowa autanazja".

Data: 2014-05-07 11:06:02
Autor: Adam Wysocki
zabojca harfistki
In pl.pregierz Malpy i Delfiny <hikikomorisan@amorki.pl> wrote:

Spoleczenstwo sie domaga.

Spo³eczeñstwo czyli kto - ty? Ja jestem przeciwny.

A dlaczego? Z ciekawosci pytam.

Bo:

- pomy³ki s±dowe nie s± rzadko¶ci±
- ma³o który czyn jest moralnie jednoznaczny
- biegli psychiatrzy s± omylni i cz³owiek mo¿e byæ po prostu chory
- ka¿dy ma prawo do ¿ycia, niektórych po prostu trzeba izolowaæ

ale to bylo retoryczne pytanie pod dyskusje o koniecznosci kary smierci.

Po co chcesz o tym dyskutowaæ? Pomo¿e ci to w czym¶?

A po co sie dyskutuje nad roznymi tematami?

¯eby poszerzyæ horyzonty albo co¶ osi±gn±æ. Jeste¶ sk³onny zmieniæ swój pogl±d odno¶nie kary ¶mierci? Nie s±dzê. Wprowadzenia kary ¶mierci te¿ nie osi±gniesz dyskutuj±c na Usenecie. Wiêc ja³owa dyskusja dla zabicia czasu, nic wiêcej.

po co spoleczenstwu skazaniec, ktory ani nigdy nie wyjdzie, nawet jakby
dostal olsnienia przez boga i sie zresocjalizowal.

A po co spo³eczeñstwu ty?

Bo place podatki?

Czyli przydatno¶æ zale¿y od tego, czy i ile podatków kto¶ p³aci? Zejd¼ na ziemiê. Albo zabijaj ludzi w wieku emerytalnym - bo po co oni spo³eczeñstwu?

I to nale¿y zmieniæ.

Data: 2014-05-07 17:20:45
Autor: Malpy i Delfiny
zabojca harfistki
On 07.05.2014 13:06, Adam Wysocki wrote:
[...]

- pomyłki sądowe nie są rzadkością

to bedzie motywacja do zmniejszenia ilosci pomylek

- mało który czyn jest moralnie jednoznaczny

gwalt i podwojne morderstwo jest moralnie niejednoznaczne?

- biegli psychiatrzy są omylni i człowiek może być po prostu chory

to bedzie motywacja do zmniejszenia ilosci pomylek

- każdy ma prawo do życia, niektórych po prostu trzeba izolować

no wlasnie, a moim zdaniem prawo do zycia traci gwalciciel podwojny cie morderca - w momencie, gdy odbiera zycie innej osobie

po co spoleczenstwu skazaniec, ktory ani nigdy nie wyjdzie, nawet jakby
dostal olsnienia przez boga i sie zresocjalizowal.

A po co społeczeństwu ty?

Bo place podatki?

Czyli przydatność zależy od tego, czy i ile podatków ktoś płaci?

Tez.

Zejdź
na ziemiÄ™. Albo zabijaj ludzi w wieku emerytalnym - bo po co oni
społeczeństwu?

Bo tez placili podatki?

I to należy zmienić.

Data: 2014-05-09 12:13:07
Autor: Adam Wysocki
zabojca harfistki
In pl.pregierz Malpy i Delfiny <hikikomorisan@amorki.pl> wrote:

- pomy³ki s±dowe nie s± rzadko¶ci±

to bedzie motywacja do zmniejszenia ilosci pomylek

A mo¿e najpierw je WYELIMINOWAÆ a dopiero potem wprowadziæ KS? Nie da siê? Ojej.

- ma³o który czyn jest moralnie jednoznaczny

gwalt i podwojne morderstwo jest moralnie niejednoznaczne?

Tak. Gwa³ciciel móg³ mieæ trudne dzieciñstwo i ciê¿kie zabawki, móg³ byæ molestowany w dzieciñstwie, mo¿e nie potrafiæ funkcjonowaæ w spo³eczeñstwie. Wiesz co siedzi w jego g³owie? Ja nie.

- biegli psychiatrzy s± omylni i cz³owiek mo¿e byæ po prostu chory

to bedzie motywacja do zmniejszenia ilosci pomylek

Znowu - nie ta kolejno¶æ.

- ka¿dy ma prawo do ¿ycia, niektórych po prostu trzeba izolowaæ

no wlasnie, a moim zdaniem prawo do zycia traci gwalciciel podwojny cie morderca - w momencie, gdy odbiera zycie innej osobie

Na szczê¶cie nie jeste¶ w³adny decydowaæ o tym, kto traci prawo do ¿ycia, a kto nie.

[...]

Czyli ubogich nale¿y zabijaæ?

Zejd¼
na ziemiê. Albo zabijaj ludzi w wieku emerytalnym - bo po co oni
spo³eczeñstwu?

Bo tez placili podatki?

Mordercy te¿.

Data: 2014-05-09 14:47:19
Autor: Malpy i Delfiny
zabojca harfistki
On 09.05.2014 14:13, Adam Wysocki wrote:
In pl.pregierz Malpy i Delfiny <hikikomorisan@amorki.pl> wrote:

- pomyłki sądowe nie są rzadkością

to bedzie motywacja do zmniejszenia ilosci pomylek

A może najpierw je WYELIMINOWAĆ a dopiero potem wprowadzić KS?
Nie da siÄ™? Ojej.

Nie wiem, czy sie da. Poki co - tak mysle - bez bata jakiegos sie nie da. Potrzebny bat. Jaki? W przyoadku wprowadzenia KÅš bylaby moywacja do wprowadzenia bata, bo stawka idzie o zycie a nie "tylko" o "wiezienie".

Sam widzisz, pomylki zwiazanej z wykonaniem KÅš nie da sie cofnÄ…c tak jak za 20 lat w wieziniu.

- mało który czyn jest moralnie jednoznaczny

gwalt i podwojne morderstwo jest moralnie niejednoznaczne?

Tak. Gwałciciel mógł mieć trudne dzieciństwo i ciężkie zabawki, mógł
być molestowany w dzieciństwie, może nie potrafić funkcjonować w
społeczeństwie. Wiesz co siedzi w jego głowie? Ja nie.

Czyli jakbym mial trudne dziecinstwo to moralnosc sie zmienia i moge gwalcic i mordowac?

- biegli psychiatrzy są omylni i człowiek może być po prostu chory

to bedzie motywacja do zmniejszenia ilosci pomylek

Znowu - nie ta kolejność.

Niekoniecznie. j.w.

no wlasnie, a moim zdaniem prawo do zycia traci gwalciciel podwojny cie
morderca - w momencie, gdy odbiera zycie innej osobie

Na szczęście nie jesteś władny decydować o tym, kto traci prawo do życia,
a kto nie.

No wlasnie. Takie prawo przysluguje bandytom-mordercom. Oni decyduja. Ci co ich sadza - nie maja takiego prawa, co juz jest samo w sobie dosc dziwne.

Bo kto powinien decydowac? Morderca czy rozstrzygajacy sedzia?

[...]

Czyli ubogich należy zabijać?

Ubodzy tez placa podatki.

Morderca tez placil podatki.

Ale ubogi co placi podatki i nie morduje to co innego niż morderca odbierajacy zycie.

Mordercy też.

Ale mordercy dodatkowo mordowali. Wiec?

Data: 2014-05-09 18:38:30
Autor: mlodz
zabojca harfistki
Dnia Fri, 09 May 2014 14:47:19 +0200, Malpy i Delfiny napisa³(a):

[...]
Nie wiem, czy sie da. Poki co - tak mysle - bez bata jakiegos sie nie da. Potrzebny bat. Jaki? W przyoadku wprowadzenia K¦ bylaby moywacja do wprowadzenia bata, bo stawka idzie o zycie a nie "tylko" o "wiezienie".

Ale jaki bat i - przede wszystkim - nad kim? Bo mnie zaciekawi³e¶.

Data: 2014-05-09 18:49:04
Autor: Malpy i Delfiny
zabojca harfistki
On 09.05.2014 18:38, mlodz wrote:
Dnia Fri, 09 May 2014 14:47:19 +0200, Malpy i Delfiny napisał(a):

[...]

Ale jaki bat i - przede wszystkim - nad kim? Bo mnie zaciekawiłeś.

No nad tymi co sie mylÄ… i bezkarnie skazujÄ… niewinnych.

Data: 2014-05-09 18:59:34
Autor: xantiros
zabojca harfistki
W dniu 2014-05-09 18:49, Malpy i Delfiny pisze:
[...]

To sie nie da tak, bo przewaznie jest tak iż w momencie skazania dowody mogą byc jednoznaczne, i jak chcesz sędziego ukarać? W USA takim krokiem milowym bylo wprowadzenie badan DNA które to sporo ludzi od stryczka uwolniło i były przewaznie jedynym dowodem na niewinność.

Data: 2014-05-09 19:27:17
Autor: Malpy i Delfiny
zabojca harfistki
On 09.05.2014 18:59, xantiros wrote:
[...]

Czyli etap wprowadzania bata mamy "juz za soba".

Mozna wrocic do wprowadzania KÅ›.

Data: 2014-05-09 22:05:47
Autor: Gotfryd Smolik news
zabojca harfistki
On Fri, 9 May 2014, xantiros wrote:

To sie nie da tak, bo przewaznie jest tak i¿ w momencie skazania dowody mog± byc jednoznaczne, i jak chcesz sêdziego ukaraæ? W USA takim krokiem milowym bylo wprowadzenie badan DNA które to sporo ludzi od stryczka uwolni³o i by³y przewaznie jedynym dowodem na niewinno¶æ.

  Zwracam uwagê, ¿e w powy¿szym tek¶cie jest b³±d logiczny.
  Zgodnie z zasadami, nie ma powodu ¿±dania "dowodu na niewinno¶æ",
taki dowód mo¿e znacz±co pomóc w ¶ledztwie (zwalniaj±c organ je
prowadz±cy od brniêcia w ¶lep± uliczkê), ale NIE MO¯E byæ warunkiem
koniecznym nieskazania.
  Je¶li badanie DNA jednoznacznie uwolni³o skazanego od stryczka, to dowody
NIE MOG£Y BYÆ jednoznaczne.
  Co najwy¿ej mog³y byæ fa³szywe.
  Kto¶ pope³ni³ przestêpstwo, usi³uj±c sprowokowaæ mord s±dowy.

  I tu jest miejsce na:
+++
W dniu 2014-05-09 18:49, Malpy i Delfiny pisze:
On 09.05.2014 18:38, mlodz wrote:
> Ale jaki bat i - przede wszystkim - nad kim? Bo mnie zaciekawi³e¶.

No nad tymi co sie myl± i bezkarnie skazuj± niewinnych.
-- -
  Oczywi¶cie mo¿e chodziæ zarówno o nadinterpretacjê, jak i oczywiste
sfa³szowanie dowodu (lub opinii o nim), czy to przez ¶wiadka, czy
bieg³ego (jak to by³o z programem "pozyskanym na szkodê firmy GNU"?)
  A najprawdopodobniej wyrok, wbrew za³o¿eniu "w±tpliwo¶ci rozstrzyga siê
na korzy¶æ oskar¿onego", zapada³ na podstawie poszlak.
  I dlatego Malpy i Delfiny palec wyci±ga w stronê sêdziów.

pzdr, Gotfryd

Data: 2014-05-11 11:51:15
Autor: xantiros
zabojca harfistki
[...]

B³±d logiczny to masz ty :D, jak mo¿na by³o ¿±daæ czego¶ kiedy¶ jak czego¶ nie by³o. Dzi¶ DNA potwierdza lub wyklucza, i jest to raczej mocny dowód w procesie.

  Je¶li badanie DNA jednoznacznie uwolni³o skazanego od stryczka, to dowody
NIE MOG£Y BYÆ jednoznaczne.

By³y jednoznaczne, wystarczy poczytaæ o wielu przypadkach gwa³tu z zabójstwem w USA, np: zgodno¶æ grupy krwi, brak alibi, wskazanie ¶wiadka jako poszlaka ¿e skazany by³ widziany w pobli¿u ofiary itd. w wielu takich przypadkach po latach DNA w³a¶nie uwalnia³o z pierdla a nierzadko wskazywa³o prawdziwego zabójcê.

Data: 2014-05-12 09:02:19
Autor: Adam Wysocki
zabojca harfistki
In pl.pregierz xantiros <_wytnij_to_xantiros@ymail.com> wrote:

By³y jednoznaczne, wystarczy poczytaæ o wielu przypadkach gwa³tu z zabójstwem w USA, np: zgodno¶æ grupy krwi, brak alibi, wskazanie ¶wiadka jako poszlaka ¿e skazany by³ widziany w pobli¿u ofiary itd.

To nie s± jednoznaczne dowody. Jak bêdziesz w pobli¿u ofiary, a potem kto¶ z Twoj± grup± krwi zgwa³ci j± i zamorduje, to Twoja obecno¶æ przy niej jest jednoznacznym dowodem, ¿e to Ty zrobi³e¶? Serio?

Data: 2014-05-12 11:19:57
Autor: xantiros
zabojca harfistki
W dniu 2014-05-12 11:02, Adam Wysocki pisze:
[...]

trochê wiary w "sêdziów i prokuratorów" i ich kreatywno¶æ

http://uwaga.tvn.pl/56735,news,,nieslusznie_skazany_za_morderstwo,reportaz.html

http://wyborcza.pl/1,75477,15771106,Mezczyzna_skazany_za_zabojstwo_spedzil_w_wiezieniu.html

Jak umiesz obs³ugiwaæ google to wiêcej znajdziesz tego typu kwiatków.

Data: 2014-05-13 09:11:44
Autor: Adam Wysocki
zabojca harfistki
In pl.pregierz xantiros <_wytnij_to_xantiros@ymail.com> wrote:

trochê wiary w "sêdziów i prokuratorów" i ich kreatywno¶æ

No w³a¶nie wiem, dlatego jestem w szoku, ¿e kto¶ chce zabijaæ niewinnych ludzi w imieniu prawa, uznaj±c to za b³±d statystyczny.

Chocia¿ w szoku mo¿e nie, w Usenecie ju¿ mnie nic nie zdziwi.

Data: 2014-05-14 21:26:46
Autor: Gotfryd Smolik news
zabojca harfistki
On Mon, 12 May 2014, xantiros wrote:

trochê wiary w "sêdziów i prokuratorów" i ich kreatywno¶æ

  Ale¿ oczywi¶cie.
  I dlatego kto¶ kto proponowa³ K¦ proponowa³ równie¿ "odpowiedni±"
odpowiedzialno¶æ za "kreatywny" wyrok.

pzdr, Gotfryd

Data: 2014-05-14 22:02:42
Autor: Malpy i Delfiny
zabojca harfistki
On 14.05.2014 21:26, Gotfryd Smolik news wrote:
On Mon, 12 May 2014, xantiros wrote:

trochę wiary w "sędziów i prokuratorów" i ich kreatywność

  Ależ oczywiÅ›cie.
  I dlatego ktoÅ› kto proponowaÅ‚ KÅš proponowaÅ‚ również "odpowiedniÄ…"
odpowiedzialność za "kreatywny" wyrok.

To ja :D

Data: 2014-05-14 21:25:22
Autor: Gotfryd Smolik news
zabojca harfistki
On Sun, 11 May 2014, xantiros wrote:

[...]

  Ale¿ ja wcale NIE piszê o DNA.
  Piszê o tym, ¿e skoro (uznawane za "prawie prawdziwy dowód") DNA
wyklucza sprawstwo, to s±d NIE ORZEKA£ na podstawie PRAWDZIWYCH dowodów.
  Orzeka³ na podstawie poszlak albo na podstawie fa³szerstwa.

i jest to raczej mocny dowód w procesie.

  Tak.

[...]

  To nie jest dowód. Poszlaka.

brak alibi,

  No ³adnie, bardzo pasuje do wersji "w±tpliwo¶ci t³umaczy siê na korzy¶æ
oskar¿onego".

wskazanie ¶wiadka jako poszlaka

  No przecie¿ ca³y czas piszê, ¿e NIE BY£O DOWODÓW.
  Czyli ¿e na podstawie procesu poszlakowego kogo¶ skazano.
  Bez wzglêdu na co (skazano), taki wyrok jest .. hm.. niewiarygodny.

¿e skazany by³ widziany w pobli¿u ofiary itd. w wielu takich przypadkach po latach DNA w³a¶nie uwalnia³o z pierdla a nierzadko wskazywa³o prawdziwego zabójcê.

  BO WYROK NIE BY£ WYDANY NA PODSTAWIE DOWODÓW!

pzdr, Gotfryd

Data: 2014-05-05 21:10:51
Autor: xantiros
zabojca harfistki
[...]

Kara śmierci to zło, zawsze można przez przypadek odwalić niewinnego w imię prawa.

Data: 2014-05-05 21:17:35
Autor: Malpy i Delfiny
zabojca harfistki
On 05.05.2014 21:10, xantiros wrote:
[...]

imiÄ™ prawa.

Jaka roznica dla kogos, kto przeyzje 50 lat w wiezieniu i umze w pierdlu?

Data: 2014-05-05 21:29:40
Autor: rAzor
zabojca harfistki
Dnia 2014-05-05 21:17, Użytkownik - Malpy i Delfiny  napisaÅ‚::
[...]

Odpowiedziałbyś sobie na durne pytanie, gdybyś znalazł się w takiej sytuacji.
I to szybciorkiem.

Data: 2014-05-05 21:37:31
Autor: Malpy i Delfiny
zabojca harfistki
On 05.05.2014 21:29, rAzor wrote:

Odpowiedziałbyś sobie na durne pytanie, gdybyś znalazł się w takiej
sytuacji.
I to szybciorkiem.

W jakiej sytuacji? Takiej kiedy zgwalcilem i zamordowalem mloda kobiete a potem zamordowalem jeszcze portiera?

Data: 2014-05-05 19:48:01
Autor: masti
zabojca harfistki

a potem się okazało, że to nie ty

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-05-05 21:54:44
Autor: Malpy i Delfiny
zabojca harfistki
Delfiny napisał:

[...]

ile potem?

bo moze sie to okazac za 50 lat. jak juz wiezien bedzie naturalnym denatem.

Data: 2014-05-05 20:12:57
Autor: masti
zabojca harfistki

Delfiny napisał:

[...]

a może za rok, albo 2? Chyba, że wynalazłes metodę wskrzeszania umarłych.

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-05-05 22:16:35
Autor: Malpy i Delfiny
zabojca harfistki

Delfiny napisał:

[...]

zaproponwalem wzorem krajow gdzie kara smierci funkcjonuje, zeby przed wykonaniem wyroku bylo 5-10 lat odsiadki, apelacje, liczenie na laske.
Bo moze sie cos jeszcze wyjasnic.
Bo mozna zbadac dokladnie i dlugoterminowo psychike osoby.

Data: 2014-05-05 20:36:00
Autor: masti
zabojca harfistki

Delfiny napisał:

[...]

jeśli mówisz o USA to ta odsiadka nie wynika z prawa tyko z wieloletnich procedur odwoławczych. I mimo tego co i rusz okazuje się, że stracono niewinnego.

już o ostatnim mordzie niesprawdzoną substancją nie wspomnę. Bo winni użycia tego środka powinni sami odpowiadać przed śadem za morderstwo ze szczególnym okrucieństwem i premedytacją.

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-05-05 22:50:15
Autor: Malpy i Delfiny
zabojca harfistki
On 05.05.2014 22:36, masti wrote:

jeśli mówisz o USA to ta odsiadka nie wynika z prawa tyko z wieloletnich
procedur odwoławczych.

znaczy procedury odwolawcze sa poza prawem? :>

I mimo tego co i rusz okazuje się, że stracono
niewinnego.

No podaj cyfry na to "co rusz".

uwzglednij ze usa to 10x wiecej ludnosci niz w PL

już o ostatnim mordzie niesprawdzoną substancją nie wspomnę. Bo winni
użycia tego środka powinni sami odpowiadać przed śadem za morderstwo ze
szczególnym okrucieństwem i premedytacją.

moze powinni, nie znam tematu

Data: 2014-05-05 23:26:05
Autor: xantiros
zabojca harfistki
W dniu 2014-05-05 22:50, Malpy i Delfiny pisze:
[...]

około 4% z liczby osób oczekujących na KS w USA (dane: Amnesty International)

Data: 2014-05-06 06:32:22
Autor: xantiros
zabojca harfistki
W dniu 2014-05-06 00:07, Malpy i Delfiny pisze:
[...]

czyli widać jaką wartość ma dla ciebie życie ludzkie.

Data: 2014-05-06 08:53:22
Autor: Malpy i Delfiny
zabojca harfistki
On 06.05.2014 06:32, xantiros wrote:
[...]

No wlasnie, jakÄ…?

Bo ty wiesz cos, czego ja nie wiem.

Data: 2014-05-06 08:55:46
Autor: xantiros
zabojca harfistki
W dniu 2014-05-06 08:53, Malpy i Delfiny pisze:
[...]

skoro dopuszczasz możliwość zabicia niewinnego, to życie człowieka jest dla ciebie mierzone bardzo niską miarą

Data: 2014-05-06 09:16:46
Autor: Malpy i Delfiny
zabojca harfistki
On 06.05.2014 08:55, xantiros wrote:
[...]

dla ciebie mierzone bardzo niskÄ… miarÄ…

moralizator sie znalazl.

to teraz przyklad - ile kosztuje zycie polskiego obywatela?

wystarczy spojrzec jak dziala NFZ i jak czasem (nie)finansuje zabiegow i leczenia ratujacego zycie, wyznaczajac jesli jest kasa termin "za kilka lat".

Tutaj doskonale widac, jak wyceniane jest zycie.

Czasem jest to 30 tys na leki, ktorych brakuje bo NFZ nie da kasy.

Czasem jest to pol roku czekania, bo kolejki z braku kasy, a czesc ludzi chorych nie przezyje tego pol roku.

Wiec 4% nieslusznie skazanych na smierc to maly pikus przy obecnym masowym dobijaniu ludzi w imieniu prawa.

Data: 2014-05-06 09:50:17
Autor: xantiros
zabojca harfistki
W dniu 2014-05-06 09:16, Malpy i Delfiny pisze:
[...]

Więcej empatii dla drugiego człowieka, a świat dla ciebie będzie bardziej kolorowy a nie jak teraz czarno-biały.

[...]

Wystarczy wprowadzić model "Czeski", tylko żadna partia tego nie zrobi z uwagi iż od razu przewali najbliższe wybory

Wiec 4% nieslusznie skazanych na smierc to maly pikus przy obecnym
masowym dobijaniu ludzi w imieniu prawa.

I uważasz ze to jest argument za możliwością zabicia niewinnego? Czy raczej za tym aby zmienic(polepszyć) system zdrowotny?

Data: 2014-05-06 15:27:31
Autor: Malpy i Delfiny
zabojca harfistki
On 06.05.2014 09:50, xantiros wrote:

Więcej empatii dla drugiego człowieka, a świat dla ciebie będzie
bardziej kolorowy a nie jak teraz czarno-biały.

mysle, ze rodziny pomordowanych powinny spojerzec na jasna strone zycie, nie sadzisz?

[...]

Czyli: w imieniu prawa i wychodzi na to, ze z premedytacj stweorzono sytuacje sprzyjajaca usmiercaniu obywateli.

I to bez sadu. Bo o "sponsorowaniu" ratujacej zycia terapii decyduje urzednik za pomoc excela.

[...]

Uwazam, ze to jest argument za wprowadzenie kary smierci w niektorych przypadkach, zwlaszcza winnych zbrodni przeciwko zyciu innych ludzi.

Data: 2014-05-06 13:39:20
Autor: masti
zabojca harfistki
Dnia pięknego Tue, 06 May 2014 15:27:31 +0200 osobnik zwany Malpy i
Delfiny napisał:

[...]

a ty w kółko Macieju to samo. A potem sie lekko rozszerzy na zbrodnie przeciwko Państwu, łapówkarzy i tym podobnych

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-05-06 18:34:34
Autor: xantiros
zabojca harfistki
W dniu 2014-05-06 15:27, Malpy i Delfiny pisze:
[...]

Prawo nigdy nie obejmie wszystkich "niektórych" przypadków, zawsze pozostanie jakaś furtka, dlatego bezpieczniejsze jest dożywocie, nawet przy splocie niekorzystnych sytuacji jest szansa aby ewentualny niewinny dowiódł swoich racji.

Data: 2014-05-05 21:43:02
Autor: xantiros
zabojca harfistki
W dniu 2014-05-05 21:37, Malpy i Delfiny pisze:
[...]

a tu tez byłeś za "karą śmierci" za nim się wydało ze niewinny?

http://www.fakt.pl/Siedzialem-cztery-lata-za-niewinnosc-,artykuly,63741,1.html

Data: 2014-05-05 21:44:41
Autor: Malpy i Delfiny
zabojca harfistki
On 05.05.2014 21:43, xantiros wrote:
[...]

Tak jak pisalem - odsiadka 5 lat w celi smierci, wlasnie na takie przypadki, dla Ciebie spcjalnie moge zmienic zdanie i moze byc 10 lat w celi smierci zanim wykonaja wyrok.

Data: 2014-05-05 21:50:52
Autor: xantiros
zabojca harfistki
W dniu 2014-05-05 21:44, Malpy i Delfiny pisze:
[...]

http://nasygnale.pl/kat,1025341,title,Wyszedl-po-37-latach-nieslusznej-odsiadki-wrobila-go-zona,wid,15083833,wiadomosc.html

to tego byś juz ukatrupił

Data: 2014-05-05 21:57:51
Autor: Malpy i Delfiny
zabojca harfistki
On 05.05.2014 21:50, xantiros wrote:
[...]

po 10 latach tak.

takich przypadkow nieslusznej smierci - wyrokow - i tak byloby mniej niz smiertelnych ofiar wypadkow drogowych w jeden weekend.

Data: 2014-05-05 22:01:35
Autor: xantiros
zabojca harfistki
W dniu 2014-05-05 21:57, Malpy i Delfiny pisze:
[...]

A dlaczego chcesz mordować niewinnych w skutek pomyłki sądu?

Data: 2014-05-05 22:04:03
Autor: Malpy i Delfiny
zabojca harfistki
On 05.05.2014 22:01, xantiros wrote:

A dlaczego chcesz mordować niewinnych w skutek pomyłki sądu?

Ludzie giną w wyniku wielu róznych pomylek.

Data: 2014-05-05 20:14:00
Autor: masti
zabojca harfistki
Dnia pięknego Mon, 05 May 2014 22:04:03 +0200 osobnik zwany Malpy i
Delfiny napisał:

On 05.05.2014 22:01, xantiros wrote:

A dlaczego chcesz mordować niewinnych w skutek pomyłki sądu?

Ludzie giną w wyniku wielu róznych pomylek.

a wiesz, ze przyznałeś się do chęci mordu?
To może Cie od razu skazać zanim kogoś zamordujesz?

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-05-05 22:17:33
Autor: Malpy i Delfiny
zabojca harfistki
Delfiny napisał:

On 05.05.2014 22:01, xantiros wrote:

A dlaczego chcesz mordować niewinnych w skutek pomyłki sądu?

Ludzie giną w wyniku wielu róznych pomylek.

a wiesz, ze przyznałeś się do chęci mordu?

a nie wiem, a jak?

To może Cie od razu skazać zanim kogoś zamordujesz?

chcesz zamordowac niewinnego? :>

Data: 2014-05-05 20:36:37
Autor: masti
zabojca harfistki

Delfiny napisał:

[...]

zgodnie z Twoimi pomysłami to przecież lepsze niż odsiadka.

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-05-05 23:27:33
Autor: Andrzej Lawa
zabojca harfistki
W dniu 05.05.2014 22:14, masti pisze:
Dnia piêknego Mon, 05 May 2014 22:04:03 +0200 osobnik zwany Malpy i
Delfiny napisa³:

On 05.05.2014 22:01, xantiros wrote:

A dlaczego chcesz mordowaæ niewinnych w skutek pomy³ki s±du?

Ludzie gin± w wyniku wielu róznych pomylek.

a wiesz, ze przyzna³e¶ siê do chêci mordu?
To mo¿e Cie od razu skazaæ zanim kogo¶ zamordujesz?

Meh, przypuszczam raczej, ¿e to kolejny gimbus dorwa³ siê do majaczeñ JKM i teraz szpanuje na maczo a zemdla³by przy szykowaniu kurczaka na rosó³ ;)

Tudzie¿ jaki¶ stary troll w nowym wcieleniu.

Data: 2014-05-06 01:35:37
Autor: Sonn
zabojca harfistki
W dniu 2014-05-05 23:27, Andrzej Lawa pisze:
[...]

Doskonale znany wcze¶niej na prêgu jako mi³o¶nik prasówek i pierdzielenia idiotyzmów. Aktywny ca³y czas, tylko ostatnio czê¶ciej. Zmienia nicki ale bredzi tak samo. Ten w±tek te¿ zreszt± umie¶ci³ na prêgu

--
Sonn

Data: 2014-05-06 09:42:27
Autor: masti
zabojca harfistki
Dnia pięknego Mon, 05 May 2014 23:27:33 +0200 osobnik zwany Andrzej Lawa
napisał:

Tudzież jakiś stary troll w nowym wcieleniu.

Oj Andrzej coś nie w formie dzisiaj. przecież to hiki z szafy :)

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-05-05 22:15:33
Autor: xantiros
zabojca harfistki
W dniu 2014-05-05 22:04, Malpy i Delfiny pisze:
On 05.05.2014 22:01, xantiros wrote:

A dlaczego chcesz mordować niewinnych w skutek pomyłki sądu?

Ludzie giną w wyniku wielu róznych pomylek.

A co zrobisz z mordercą jak wyjdzie na jaw "pomyłka" po wykonaniu KS na niewinnej?

Data: 2014-05-05 22:17:50
Autor: Malpy i Delfiny
zabojca harfistki
On 05.05.2014 22:15, xantiros wrote:
[...]

A co robia w takim przypadku w USA?

Data: 2014-05-05 22:22:17
Autor: Malpy i Delfiny
zabojca harfistki
On 05.05.2014 22:17, Malpy i Delfiny wrote:
[...]

Texas: "Kilka razy zachodziły obawy, że niektóre osoby stracone w Teksasie mogły być w istocie niewinne, ale nigdy nie zostało to ze stuprocentową pewnością udowodnione."

http://pl.wikipedia.org/wiki/Kara_%C5%9Bmierci_w_Teksasie#Niewinni_i_inne_kontrowersje

Data: 2014-05-05 22:28:45
Autor: xantiros
zabojca harfistki
W dniu 2014-05-05 22:22, Malpy i Delfiny pisze:
[...]

To nie jest argument za KS. Przy 100 zwyrodnialcach niczym się nie bedziesz od nich różnił jak się zgodzisz na zabicie 1 niewinnego.

Data: 2014-05-05 22:48:15
Autor: Malpy i Delfiny
zabojca harfistki
On 05.05.2014 22:28, xantiros wrote:
[...]

To nie jest argument za KS. Przy 100 zwyrodnialcach niczym siÄ™ nie
bedziesz od nich różnił jak się zgodzisz na zabicie 1 niewinnego.

Chwila, chwila, albo uznajemy, ze jest winny.

Albo jest wynny albo nie jest winny - czyli wyrok jest se bo jest, ale czy sluszny licho wie.

Wiec moze zlikwidujmy sady i kary - skoro nie mozemy sie na sadzie oprzec aby w nielicznych oczywistych przypadkach moc wykonac kare smierci.

Skoro wyrok jest dobry "na dozywocie" czemu ten sam wyrok ma byc "niedobry" na kare smierci?

Data: 2014-05-05 23:02:00
Autor: xantiros
zabojca harfistki
W dniu 2014-05-05 22:48, Malpy i Delfiny pisze:
[...]

nie brnij w absurdy

Skoro wyrok jest dobry "na dozywocie" czemu ten sam wyrok ma byc
"niedobry" na kare smierci?

bo człowiek jest omylny, KS nie daje szansy naprawić pomyłki

Data: 2014-05-05 23:04:43
Autor: Malpy i Delfiny
zabojca harfistki
On 05.05.2014 23:02, xantiros wrote:

[...]

dlaczego? tobie wolno a mnie nie?

Skoro wyrok jest dobry "na dozywocie" czemu ten sam wyrok ma byc
"niedobry" na kare smierci?

bo człowiek jest omylny, KS nie daje szansy naprawić pomyłki

"pomylki" tez nie naprawi morderca - bo zycia ofiarom nie przywroci.

ale... niech ci bedzie...

skoro czlowiek ejst omylny to nalezy zniesc sady - po co prowokowac pomylki?

Data: 2014-05-05 21:09:34
Autor: masti
zabojca harfistki
Dnia pięknego Mon, 05 May 2014 23:04:43 +0200 osobnik zwany Malpy i
Delfiny napisał:

[...]

sprowadzanie ad absurdum Ci nie wychodzi

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-05-05 23:23:34
Autor: xantiros
zabojca harfistki
W dniu 2014-05-05 23:04, Malpy i Delfiny pisze:
[...]

i to jest argument aby zabijać w razie pomyłki niewinnego.

ale... niech ci bedzie...

skoro czlowiek ejst omylny to nalezy zniesc sady - po co prowokowac
pomylki?

to nam napisz jak naprawisz pomyłkę wykonania KS na niewinnej osobie tak aby ona była jakoś usatysfakcjonowana,

Data: 2014-05-06 00:02:49
Autor: Malpy i Delfiny
zabojca harfistki
On 05.05.2014 23:23, xantiros wrote:

to nam napisz jak naprawisz pomyłkę wykonania KS na niewinnej osobie tak
aby ona była jakoś usatysfakcjonowana,

tak samo jak to robiÄ… w USA - tam maja doswiadczenie, wiec trzeba korzystac z wzorcow

Data: 2014-05-06 06:26:31
Autor: xantiros
zabojca harfistki
W dniu 2014-05-06 00:02, Malpy i Delfiny pisze:
[...]

a kto pisał ze tam jest dobry wzorzec?

Data: 2014-05-06 08:51:22
Autor: Malpy i Delfiny
zabojca harfistki
On 06.05.2014 06:26, xantiros wrote:
[...]

a co, wolisz wzorzec chinski?

Data: 2014-05-06 08:57:47
Autor: xantiros
zabojca harfistki
W dniu 2014-05-06 08:51, Malpy i Delfiny pisze:
[...]

Nie wolÄ™, wzorzec europejski bez KS-a.

Data: 2014-05-06 01:25:18
Autor: BArek
zabojca harfistki
W dniu 05.05.2014 23:23, xantiros pisze:

to nam napisz jak naprawisz pomyłkę wykonania KS na niewinnej osobie tak aby ona była jakoś usatysfakcjonowana,

Mam propozycję - mniej więcej tak, jak pomyłkę wykonania kary dożywocia.

--
BArek

Data: 2014-05-06 06:25:24
Autor: xantiros
zabojca harfistki
W dniu 2014-05-06 01:25, BArek pisze:
[...]

A którym momencie ma większą szansę na naprawę "pomyłki" przy KS czy dożywociu?

Data: 2014-05-06 10:23:24
Autor: Jarek Pudelko
zabojca harfistki
W dniu 2014-05-06 06:25, xantiros pisze:

A którym momencie ma większą szansę na naprawę "pomyłki" przy KS czy
dożywociu?

Zasadniczo jak naprawic "pomylke" jesli nieslusznie skazana na dozywocie osoba umrze w wiezieniu?

--
jarek

Data: 2014-05-06 09:41:03
Autor: masti
zabojca harfistki
Dnia pięknego Tue, 06 May 2014 10:23:24 +0200 osobnik zwany Jarek Pudelko
napisał:

[...]

a jak zadoścuczynić żądzy zemsty społeczeństwa jak morderca umrze przed aresztowaniem?

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-05-06 10:49:13
Autor: xantiros
zabojca harfistki
W dniu 2014-05-06 10:23, Jarek Pudelko pisze:
[...]

Nie da sie w takim przypadku, to oczywista "oczywistosć" :D

Data: 2014-05-06 14:31:44
Autor: Jarek Pudelko
zabojca harfistki
W dniu 2014-05-06 10:49, xantiros pisze:

Nie da sie w takim przypadku, to oczywista "oczywistosć" :D

Wlasnie. Czyli podobnie jak nie da sie naprawic "pomylki" przy wykonanej karze smierci.
Ryzyko wkalkulowane w zyski. Roznica tylko taka, ze w przypadku dozywocia jest wiecej czasu na "szanse" znalezienia pomylki :)

--
jarek

Data: 2014-05-06 10:28:24
Autor: BArek
zabojca harfistki
W dniu 06.05.2014 06:25, xantiros pisze:

A którym momencie ma większą szansę na naprawę "pomyłki" przy KS czy dożywociu?

Co za różnica, jeśli skazany już nie żyje?

--
BArek

Data: 2014-05-06 10:50:24
Autor: xantiros
zabojca harfistki
W dniu 2014-05-06 10:28, BArek pisze:
W dniu 06.05.2014 06:25, xantiros pisze:

A którym momencie ma większą szansę na naprawę "pomyłki" przy KS czy
dożywociu?

Co za różnica, jeśli skazany już nie żyje?

Ano taka iż przez ileś tam lat, ma szansę na udowodnienie swojej niewinności, a czy mu sie to uda czy nie to już inna sprawa, a w przypadku KS-a tej szansy juz nie ma.

Data: 2014-05-06 11:23:27
Autor: BArek
zabojca harfistki
W dniu 06.05.2014 10:50, xantiros pisze:

Ano taka iż przez ileś tam lat, ma szansę na udowodnienie swojej niewinności, a czy mu sie to uda czy nie to już inna sprawa,

Przez ile lat? Można na ten czas odłożyć wykonanie kary.

a w przypadku KS-a tej szansy juz nie ma.

Podobnie jak po wykonaniu kary dożywocia.

--
BArek

Data: 2014-05-06 09:40:25
Autor: masti
zabojca harfistki
Dnia pięknego Tue, 06 May 2014 11:23:27 +0200 osobnik zwany BArek napisał:

[...]

oto jak dziecko wyobraża sobie sąd. A jak będzie winny to będziesz marudził, że wypuszczono wampira zamiast zamknąc w więzieniu.

a w
przypadku KS-a tej szansy juz nie ma.

Podobnie jak po wykonaniu kary dożywocia.

tyle, że czas na naprawę błędu jest trochę dłuższy

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-05-06 13:06:26
Autor: krys
zabojca harfistki
masti wrote:

Dnia piêknego Tue, 06 May 2014 11:23:27 +0200 osobnik zwany BArek napisa³:

W dniu 06.05.2014 10:50, xantiros pisze:

Ano taka i¿ przez ile¶ tam lat, ma szansê na udowodnienie swojej
niewinno¶ci, a czy mu sie to uda czy nie to ju¿ inna sprawa,

Przez ile lat? Mo¿na na ten czas od³o¿yæ wykonanie kary.

oto jak dziecko wyobra¿a sobie s±d. A jak bêdzie winny to bêdziesz
marudzi³, ¿e wypuszczono wampira zamiast zamkn±c w wiêzieniu.

a w
przypadku KS-a tej szansy juz nie ma.

Podobnie jak po wykonaniu kary do¿ywocia.

tyle, ¿e czas na naprawê b³êdu jest trochê d³u¿szy

A jak chcecie zwróciæ cz³owiekowi odsiedziane 20/30/40 lat?

J.

www.kontestacja.com

Data: 2014-05-06 11:42:55
Autor: masti
zabojca harfistki

napisał:

[...]

A jak chcecie zwrócić człowiekowi odsiedziane 20/30/40 lat?

a jak chcesz mu zwrócić życie?
I dlaczego dajesz sobie prawo do zamordowania kogokolwiek?

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-05-06 15:36:01
Autor: krys
zabojca harfistki
masti wrote:

Dnia piêknego Tue, 06 May 2014 13:06:26 +0200 osobnik zwany krys napisa³:

masti wrote:

[...]

a jak chcesz mu zwróciæ ¿ycie?
I dlaczego dajesz sobie prawo do zamordowania kogokolwiek?

Zrozumia³e¶ pytanie?
By³o proste - za³o¿enie, ¿e ja sobie dajê prawo i mam zwracaæ ¿ycie jest Twoj± imaginacj±.

Pytam, jak mo¿na wynagrodziæ komukolwiek zmarnowanie kilkudziesiêciu lat z ¿ycia.

Bo IMHO nie mo¿na. Czyli logicznie, skoro KS jest niemoralna i niecywilizowana, to do¿ywocie te¿. Pozostaje siê nad bandziorami pochyliæ ze zrozumieniem i wspó³czuæ.

J.

www.kontestacja.com

Data: 2014-05-06 13:58:04
Autor: xantiros
zabojca harfistki
W dniu 2014-05-06 13:06, krys pisze:
masti wrote:

[...]

tak jak w USA, kasa, kasa, kasa i jeszcze raz kasa nie ma lepszej metody naprawy krzywdy, przy wykonanym KS nie naprawisz ju¿ nic - ot taka subtelna ró¿nica

Data: 2014-05-06 15:39:10
Autor: krys
zabojca harfistki

masti wrote:

[...]

To tylko finansowa rekompensata. A gdzie kilkadziesi±t lat ¿ycia, rodzina, praca, przyjaciele, pasje? Jak po tych latach wróciæ do normalnego ¿ycia - my¶lisz, ¿e po prostu wychodzisz za bramê i ju¿?
No i ile kosztuje odkupienie takiej krzywdy?

J.

www.kontestacja.com

Data: 2014-05-06 14:00:41
Autor: BArek
zabojca harfistki

http://pl.wikipedia.org/wiki/Argumentum_ad_personam

a w
przypadku KS-a tej szansy juz nie ma.

Podobnie jak po wykonaniu kary dożywocia.

tyle, że czas na naprawę błędu jest trochę dłuższy

Zasądzona i wykonana kara śmierci niczym nie różni się od zasądzonego i
wykonanego wyroku dożywocia w tej kwestii. Zasądzona i niewykonana kara
śmierci niczym nie różni się od zasądzonego i niewykonanego dożywocia w
tej kwestii (chodzi mi o pomyłkę sądową).

--
BArek

Data: 2014-05-06 12:23:33
Autor: masti
zabojca harfistki

napisał:

[...]

różni się i to znacząco. Po pierwsze nie zakłada zamordowania ofiary zwanej skazanym. Po drugie daje szansę na naprawienie błędu w przypadku pomyłki sądowej. --
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-05-06 14:58:12
Autor: BArek
zabojca harfistki
W dniu 06.05.2014 14:23, masti pisze:

[...]

różni się i to znacząco.

Nie różni się.

Po pierwsze nie zakłada zamordowania ofiary
zwanej skazanym.

Wykonanie kary śmierci nie jest morderstwem. Podobnie jak nie jest nim
zabicie przez żołnierza wroga w trakcie działań wojennych albo
zastrzelenie terrorysty przez policyjnego snajpera.
Równie dobrze możesz mówić, że uwięzienie skazanego jest porwaniem.

Po drugie daje szansę na naprawienie błędu w przypadku pomyłki sądowej.

Tylko do czasu wykonania wyroku:
"Zasądzona i niewykonana kara śmierci niczym nie różni się od
zasądzonego i niewykonanego dożywocia w tej kwestii (chodzi mi o pomyłkę
sÄ…dowÄ…)."

--
BArek

Data: 2014-05-06 15:26:02
Autor: xantiros
zabojca harfistki
W dniu 2014-05-06 14:00, BArek pisze:
[...]

Różnią się czasem wykonania.

ZasÄ…dzona i niewykonana kara
śmierci niczym nie różni się od zasądzonego i niewykonanego dożywocia w
tej kwestii (chodzi mi o pomyłkę sądową).

wybacz ale to brzmi jak masło maślane,

Data: 2014-05-06 11:40:30
Autor: Andrzej Lawa
zabojca harfistki
W dniu 06.05.2014 11:23, BArek pisze:
W dniu 06.05.2014 10:50, xantiros pisze:

Ano taka iż przez ileś tam lat, ma szansę na udowodnienie swojej
niewinności, a czy mu sie to uda czy nie to już inna sprawa,

Przez ile lat?

Przez tyle lat, ile żyje.

Można na ten czas odłożyć wykonanie kary.

No i to się nazywa kara dożywotniego pozbawienia wolności.

--
Åšwiadomie psujÄ…cy kodowanie i formatowanie wierszy

Data: 2014-05-06 15:03:05
Autor: BArek
zabojca harfistki
W dniu 06.05.2014 11:40, Andrzej Lawa pisze:
[...]

Celem kary dożywotniego pozbawienia wolności nie jest danie skazanemu
szansy na udowodnienie jego niewinności, o winie decyduje sąd (jego
kolejne instancje w przypadku odwołania od wyroku). Sąd skazuje mając
pewność winy oskarżonego.

--
BArek

Data: 2014-05-06 15:19:24
Autor: xantiros
zabojca harfistki
W dniu 2014-05-06 15:03, BArek pisze:
[...]

Nie darmo jest instytucja "kasacji", czyli nawet ustawodawca zakłada pomyłki systemu.

Data: 2014-05-06 15:31:09
Autor: BArek
zabojca harfistki
W dniu 06.05.2014 15:19, xantiros pisze:
[...]

Kasację można wnieść w terminie do 30 dni od doręczenia prawomocnego
wyroku z uzasadnieniem.

--
BArek

Data: 2014-05-06 13:41:06
Autor: masti
zabojca harfistki
Dnia pięknego Tue, 06 May 2014 15:31:09 +0200 osobnik zwany BArek napisał:

[...]

a potem następne odwołania itd. Jak myślisz dlaczego od pierwszego wyroku skazującego w USA do wykonania wyroku mija zwykle kilkanaście lat?

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-05-06 17:36:05
Autor: BArek
zabojca harfistki
W dniu 06.05.2014 15:41, masti pisze:
[...]

To argument za czy przeciw karze śmierci?

--
BArek

Data: 2014-05-06 17:44:55
Autor: masti
zabojca harfistki

napisał:
[...]

to odpowiedź

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-05-06 20:21:14
Autor: BArek
zabojca harfistki

napisał:
[...]

Na jakie pytanie?

--
BArek

Data: 2014-05-06 20:29:25
Autor: masti
zabojca harfistki

napisał:
[...]

na Twój post. Wiesz co to jest dyskusja?

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-05-06 16:06:18
Autor: xantiros
zabojca harfistki
W dniu 2014-05-06 15:31, BArek pisze:
[...]

Ten wyszedł na wolność po prawomocnym wyroku, wiec coś istnieje co to umożliwia (i nie była to apelacja)

http://www.fakt.pl/Siedzialem-cztery-lata-za-niewinnosc-,artykuly,63741,1.html

Data: 2014-05-06 20:26:46
Autor: BArek
zabojca harfistki
W dniu 06.05.2014 16:06, xantiros pisze:
[...]

Przyznał się, dostał wyrok 15 lat (nie dożywocie), wyszedł po 4-ech latach.

--
BArek

Data: 2014-05-06 20:28:52
Autor: masti
zabojca harfistki
Dnia pięknego Tue, 06 May 2014 20:26:46 +0200 osobnik zwany BArek napisał:

[...]

i uważasz, że to dobrze?

PS: przyznanie nie możę być dowodem winy

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-05-06 21:41:01
Autor: Malpy i Delfiny
zabojca harfistki
On 06.05.2014 20:26, BArek wrote:
[...]

sie
[...]

Zaraz, zaraz, dlaczego niewinny sie przyznal?

Data: 2014-05-06 21:32:36
Autor: masti
zabojca harfistki
Dnia pięknego Tue, 06 May 2014 21:41:01 +0200 osobnik zwany Malpy i
Delfiny napisał:

[...]

może miał akumulator na jajach, a może był, jak jeden w USA, walnięty i chciał być sławnym mordercą

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-05-06 22:49:43
Autor: xantiros
zabojca harfistki
W dniu 2014-05-06 21:41, Malpy i Delfiny pisze:
[...]

Bo dostał wpierdol od policjantów, było w Uwadze, jak wyszło szydło z worka, teraz tamci policjanci mają przesrane.

Data: 2014-05-06 22:51:51
Autor: xantiros
zabojca harfistki
W dniu 2014-05-06 20:26, BArek pisze:
[...]

Został uniewinniony, prawdziwy morderca się przyznał do czynów. To nam teraz wyjaśnij skoro się przyznał to na jakiej podstawie został uniewinniony, skoro jak twierdzisz po prawomocnym wyroku jest już koniec, kropka.

Data: 2014-05-08 20:11:44
Autor: Malpy i Delfiny
zabojca harfistki
On 08.05.2014 20:04, xantiros wrote:
W dniu 2014-05-08 19:48, Malpy i Delfiny pisze:
On 08.05.2014 19:35, xantiros wrote:
W dniu 2014-05-08 18:34, Malpy i Delfiny pisze:
On 08.05.2014 16:46, xantiros wrote:
W dniu 2014-05-08 14:28, Malpy i Delfiny pisze:
On 08.05.2014 13:06, leming.show@gmail.com wrote:

A co jesli zabije/ukradnie blizniak syjamski?

Na moj chlopski rozum, jak sa 2 osoby podejrzane majace identyczny
genotyp, to chyba jest to w sprawie uwzglednione. No a niewinnie
oskarzony broni sie, ze ma brata blizniaka, i ze to nie on tylko
tamten
;) Wiec moze rozstrzygac o winie cos innego. Np. jeden ma alibi, ze
byl
w tym czasie w samolocie, a drugi byl w okolicach miejsca zbrodni. I
te pe.

Już brnąc w absurdy tej sytuacji, sąd/prokurator może tego
"niewinnego"
zawsze oskarżyć o to iż nie przeciwdziałał popełnieniu przestępstwa i
tutaj syjamski braciszek nie udowodni ze nie wiedział.

Nie, nie, nie - to prokurator ma udowodnic ze wiedzial.

No to udowodni  -> fizyczna obecność przy popeÅ‚nianiu przestÄ™pstwa

Którego bliżniaka? Adama czy Andrzeja?

Który był obecny na podstawie zgodności DNA ze znalezionym?

linii papilarnych

Chyba pisales o oskarzeniu jednego z blizniakow na podstawie DNA. Pomijajac juz, ze kazales niewinnemu udowadniac niewinnosc.

A na miejscu nie znaleziono zadnych linii papilarnych :>

Data: 2014-05-08 20:49:06
Autor: xantiros
zabojca harfistki
W dniu 2014-05-08 20:11, Malpy i Delfiny pisze:
[...]

Nie ja.

Pomijajac juz, ze kazales niewinnemu udowadniac niewinnosc.

A na miejscu nie znaleziono zadnych linii papilarnych :>

Chłopie nie idź tą drogą, bliźniak nic nie musi udowadniać, jemu udowodnią. Wbrew pozorom każde DNA jest inne nawet blizniaków syjamskich, problemem są koszty wykonania takiego badania, o ile przy standardowych badaniach koszty są znikome, to koszty wykonania badania i znalezienia występujących różnic w DNA bliźniaków oscylują w granicach 1mln euro, był taki przypadek już w Francji wraz z podaną ceną.

Data: 2014-05-08 20:52:43
Autor: Malpy i Delfiny
zabojca harfistki
On 08.05.2014 20:49, xantiros wrote:
[...]

W momencie dyskusji o DNA napisales, ze prokurator oskarzy, nie napisales na jakiej podstawie - wiec?

Pomijajac juz, ze kazales niewinnemu udowadniac niewinnosc.

A na miejscu nie znaleziono zadnych linii papilarnych :>

Chłopie nie idź tą drogą, bliźniak nic nie musi udowadniać, jemu
udowodniÄ….

Któremu bliżniakowi udowodnią?

Wbrew pozorom każde DNA jest inne nawet blizniaków
syjamskich, problemem sÄ… koszty wykonania takiego badania, o ile przy
standardowych badaniach koszty sÄ… znikome, to koszty wykonania badania i
znalezienia występujących różnic w DNA bliźniaków oscylują w granicach
1mln euro, był taki przypadek już w Francji wraz z podaną ceną.

Czyli bez miliona euro nic nie udowodniÄ….

Bo udowodnia jedynie - jeden z blizniakow jest morderca, a drugi nie, ale nie wiemy który.

No chyba, ze sad rzuca moneta i skazuje jednego jak reszka, albo drugiego...

Data: 2014-05-08 20:57:48
Autor: xantiros
zabojca harfistki
W dniu 2014-05-08 20:52, Malpy i Delfiny pisze:
[...]

To więc nie wymyślaj, a zamknąć mogą obydwóch za te same paragrafy na śledczym i w przypadku francuskim tak zrobili.

[...]

Tego którego DNA lub linie papilarne lub inne dowody wskażą.

[...]

W przypadku morderstw koszty nie grają roli, w przypadku francuskim nie chodziło o morderstwo lecz o lżejsze przestępstwo

Data: 2014-05-08 21:05:44
Autor: Malpy i Delfiny
zabojca harfistki
On 08.05.2014 20:57, xantiros wrote:

To więc nie wymyślaj, a zamknąć mogą obydwóch za te same paragrafy na
śledczym i w przypadku francuskim tak zrobili.

Ale skazac - skazali obydwu? Sam pisales, ze nie.

Chłopie nie idź tą drogą, bliźniak nic nie musi udowadniać, jemu
udowodniÄ….

Któremu bliżniakowi udowodnią?

Tego którego DNA lub linie papilarne lub inne dowody wskażą.

Czyli jednak kare poniesie winny, a nie dowolny.

[...]

W przypadku morderstw koszty nie grajÄ… roli,

Ale... z pustego salomon nie naleje...

w przypadku francuskim nie
chodziło o morderstwo lecz o lżejsze przestępstwo

Sa bogatsi, stac ich.

Data: 2014-05-09 19:07:56
Autor: xantiros
zabojca harfistki
W dniu 2014-05-08 21:05, Malpy i Delfiny pisze:
On 08.05.2014 20:57, xantiros wrote:

To więc nie wymyślaj, a zamknąć mogą obydwóch za te same paragrafy na
śledczym i w przypadku francuskim tak zrobili.

Ale skazac - skazali obydwu? Sam pisales, ze nie.

Nie wiem czy skazali i kogo, pisałem o areszcie śledczym dla obydwu.

[...]

To oczywiste, ale powiedz mi sam, jak sąd zamknie winnego i go wsadzą, a drugiemu powiedzą ze jest wolny i może iść. To wtedy niewinnemu wolności nie ograniczają.

[...]

Nie ma normalnego kraju gdzie na wykrycie morderstwa oszczędza sie kasę.

w przypadku francuskim nie
chodziło o morderstwo lecz o lżejsze przestępstwo

Sa bogatsi, stac ich.

Tego to nie wiem, być może waga przestępstwa nie jest warta takich kosztów.

I dla zaspokojenia twojej ciekawości, znalazłem jeden przypadek przestępstwa które popełni jeden z braci syjamskich w USA. Nie bede opisywał jakie to było przestępstwo, drugi braci podczas gdy pierwszy broił był odurzony czymś tam, winny dostał 15lat więzienia bezwarunkowego.

Sędzia odbycie kary zawiesił do momentu możliwości jej odbycia przez winnego, czyli do momenty rozdzielenia w bliżej nie okreslonym czasie.

Data: 2014-05-09 19:29:21
Autor: Malpy i Delfiny
zabojca harfistki
On 09.05.2014 19:07, xantiros wrote:

Nie ma normalnego kraju gdzie na wykrycie morderstwa oszczędza sie kasę.

Tu nie chodzi o oszczedzanie, tylko o to, co jak nie ma?

[...]

Ech jeden przypadek w 300 milionowym kraju :)

Data: 2014-05-11 11:53:57
Autor: xantiros
zabojca harfistki
W dniu 2014-05-09 19:29, Malpy i Delfiny pisze:
On 09.05.2014 19:07, xantiros wrote:

Nie ma normalnego kraju gdzie na wykrycie morderstwa oszczędza sie kasę.

Tu nie chodzi o oszczedzanie, tylko o to, co jak nie ma?

Pokaż mi taki kraj demokratyczny który odpuszcza mordercom ze względu na koszty, widzę że tworzysz problem którego nie ma. To tak jak byś pisał co się z tanie z roślinami jak słońce zacznie świecić na "zielono".

Data: 2014-05-14 21:28:18
Autor: Gotfryd Smolik news
zabojca harfistki
  Ja w sprawie formalnej:

On Sun, 11 May 2014, xantiros wrote:

To tak jak by¶ pisa³ co siê
z tanie z ro¶linami jak s³oñce zacznie ¶wieciæ na "zielono".

  Toæ w³a¶nie tak ¶wieci.
  Gro energii to w³a¶nie zielony.

pzdr, Gotfryd

Data: 2014-05-06 15:23:01
Autor: Malpy i Delfiny
zabojca harfistki
On 06.05.2014 11:23, BArek wrote:
[...]

No wlasnie. Skoro - jak podkreslaja dyskutancji - przeciwnycy KS - mylic sie jest rzecza ludzka (sad moze sie pomylic) to mozna zalozyc, ze przeciez nieslusznie skazano niewinnego w kazdym przypadku. Wiec zamiast odsiadki powinien dostac czas na to, zeby sie jednak okazalo, ze niewinny.

No bo jak tak - niewinnych ludzi trzymac w wiezieniach?

Data: 2014-05-06 15:31:26
Autor: xantiros
zabojca harfistki
W dniu 2014-05-06 15:23, Malpy i Delfiny pisze:
[...]

Wszytko cacy, tylko jedno ci umknęło w ironii

Kara dożywocia -> lat życia w pierdlu nikt nie zwróci, ale można to jakoś próbować naprawiać np: kasa

Kara Å›mierci   -> już nic nie zrobisz

Data: 2014-05-06 15:21:32
Autor: Malpy i Delfiny
zabojca harfistki
On 06.05.2014 10:50, xantiros wrote:
[...]

jak nie ma jak ma? Tylko ma bardziej okreslony czas kiedy mozna.

Data: 2014-05-05 22:26:39
Autor: xantiros
zabojca harfistki
W dniu 2014-05-05 22:17, Malpy i Delfiny pisze:
[...]

Nic, po wykonaniu KS sprawa jest zamknięta (wyrok wykonany).

Data: 2014-05-05 22:48:37
Autor: Malpy i Delfiny
zabojca harfistki
On 05.05.2014 22:26, xantiros wrote:
[...]

No to dokladnie tak samo byloby u nas.

Data: 2014-05-05 23:17:55
Autor: xantiros
zabojca harfistki
[...]

To na koniec poszukaj sobie w google ile jest przypadków w PL osób niesłusznie skazanych na dożywocie a w czasach KS na bank by ją dostali.

a to sobie też przejrzyj

http://nasygnale.pl/gid,13837297,img,13837591,title,Smiertelne-pomylki-egzekucje-niewinnych,galeria.html

Data: 2014-05-06 00:06:58
Autor: Malpy i Delfiny
zabojca harfistki
On 05.05.2014 23:17, xantiros wrote:

[...]

"Amnesty International podaje, że od 1976 roku aż 130 osób w Stanach zostało zwolnionych z cel śmierci wskutek ich uniewinnienia."

ok. 40 lat. liczmy 160/40 = 4 osoby rocznie w kraju 300 mln ludzi.

czyli u nas gdybysmy przyjeli taka skale kar smierci wychozi mi ze 0,4 skazanego rocznie na ks to niewinny.

Data: 2014-05-06 06:29:11
Autor: xantiros
zabojca harfistki
W dniu 2014-05-06 00:06, Malpy i Delfiny pisze:
[...]

do tego dodaj zamordowanych w imieniu prawa.

Data: 2014-05-06 08:52:45
Autor: Malpy i Delfiny
zabojca harfistki
On 06.05.2014 06:29, xantiros wrote:
[...]

do tego dodaj "przez pomylke".

Data: 2014-05-06 09:41:50
Autor: masti
zabojca harfistki
Dnia pięknego Tue, 06 May 2014 08:52:45 +0200 osobnik zwany Malpy i
Delfiny napisał:

[...]

jeszcze nie wiesz ilu okaże się za chwilę niewinnymi. Tak jak Ci, którzy okazali się nimi lata po wykonaniu wyroku.

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-05-06 21:35:27
Autor: Gotfryd Smolik news
zabojca harfistki
On Mon, 5 May 2014, xantiros wrote:

[...]

  W sprawie formalnej.
  Wy¿ej jest s³owo "pomy³ka", w obu przypadkach (wypadek drogowy
to te¿ najczê¶ciej czyja¶ pomy³ka).
  To wyklucza s³owo "mord".
  Kwalifikuj± siê na "wypadek", niezale¿nie od odbioru.

pzdr, Gotfryd

Data: 2014-05-06 22:02:58
Autor: Malpy i Delfiny
zabojca harfistki
On 06.05.2014 21:35, Gotfryd Smolik news wrote:
[...]

  Wyżej jest sÅ‚owo "pomyÅ‚ka", w obu przypadkach (wypadek drogowy
to też najczęściej czyjaś pomyłka).
  To wyklucza sÅ‚owo "mord".
  KwalifikujÄ… siÄ™ na "wypadek", niezależnie od odbioru.

a co za tym idzie usmiercenie niewinnego skazanego na KS to po prostu wypadek przy procedurze.

bo nie jest celowe usmiercenie niewinnego.

celowe jest usmiercenie winnego, skazanego na KS.

i tak jak pisalem:

skoro nie wolno wykonac KS na winnym, bo okaze sie byc moze kiedys niewinnym

to per analogia

nie wolno wiezic winnego w wiezieniu, bo pzeciez on moze byc newinny

Data: 2014-05-05 22:02:30
Autor: cef
zabojca harfistki
W dniu 2014-05-05 21:57, Malpy i Delfiny pisze:

takich przypadkow nieslusznej smierci - wyrokow - i tak byloby mniej niz
smiertelnych ofiar wypadkow drogowych w jeden weekend.

Pewnie za chwilê dojdziesz do tego, ¿e w sumie mo¿na by niektórych prewencyjnie usuwaæ.

Data: 2014-05-05 21:56:56
Autor: cef
zabojca harfistki
[...]

Wykonaj±? A mo¿e sam spróbujesz?

Data: 2014-05-06 08:34:44
Autor: Adam Wysocki
zabojca harfistki
In pl.soc.prawo Malpy i Delfiny <hikikomorisan@amorki.pl> wrote:

Odpowiedzia³by¶ sobie na durne pytanie, gdyby¶ znalaz³ siê w takiej
sytuacji.
I to szybciorkiem.

W jakiej sytuacji? Takiej kiedy zgwalcilem i zamordowalem mloda kobiete a potem zamordowalem jeszcze portiera?

W takiej kiedy dosta³e¶ za to wyrok, a tego nie zrobi³e¶.

Data: 2014-05-05 21:40:31
Autor: xantiros
zabojca harfistki
W dniu 2014-05-05 21:17, Malpy i Delfiny pisze:
[...]

A co zrobisz mistrzu jak odwalisz niewinnego a prawdziwy morderca będzie na wolności? Skażesz go ponownie w zakończonej wyrokiem sprawie?

Data: 2014-05-05 21:42:38
Autor: Malpy i Delfiny
zabojca harfistki
On 05.05.2014 21:40, xantiros wrote:
[...]

A co zrobisz mistrzu jak niewinny odsiedzi dozywocie?

a prawdziwy morderca będzie
na wolności?

Skażesz go ponownie w zakończonej wyrokiem sprawie?

Dlaczego nie mozna taak wszystkiego poukladac, aby prawdziwy morderca mogl byc skazany?

Data: 2014-05-05 21:44:53
Autor: xantiros
zabojca harfistki
W dniu 2014-05-05 21:42, Malpy i Delfiny pisze:
[...]

To ma być argument za karą śmierci?

[...]

Bo człowiek jest omylny i tu jest problem.

Data: 2014-05-05 21:48:49
Autor: Malpy i Delfiny
zabojca harfistki
On 05.05.2014 21:44, xantiros wrote:

[...]

Taki sam dobry jak Twoj przeciw.

[...]

No i prawdziwy morderca tez idzie na stryczek.

Data: 2014-05-05 21:53:28
Autor: xantiros
zabojca harfistki
W dniu 2014-05-05 21:48, Malpy i Delfiny pisze:
[...]

Faktycznie, porównywać dożywocie do kary śmierci, w pierwszym przypadku masz szansę naprawy krzywdy a drugim jaką masz szansę naprawy krzywdy?

[...]

Gorzej jak tą pomyłką będziesz ty i idziesz na stryczek.

Data: 2014-05-05 21:56:14
Autor: Malpy i Delfiny
zabojca harfistki
On 05.05.2014 21:53, xantiros wrote:
[...]

masz szansÄ™ naprawy krzywdy a drugim jakÄ… masz szansÄ™ naprawy krzywdy?

jakies 2 miliony zlotych do rozdyspnowania dla poszkodowanych.

no chyba, ze liczysz isz po 40 latach w celi wiezien zmieni sie w jezusa i wskrzesi swoje ofiary z grobu.

Gorzej jak tą pomyłką będziesz ty i idziesz na stryczek.

aborcji umknalem :p

Data: 2014-05-05 21:58:56
Autor: xantiros
zabojca harfistki
W dniu 2014-05-05 21:56, Malpy i Delfiny pisze:
[...]

jakoś nie widać aby był denatem po 40 latach w celi

Gorzej jak tą pomyłką będziesz ty i idziesz na stryczek.

aborcji umknalem :p

farta ma siÄ™ tylko raz :D

Data: 2014-05-05 22:05:03
Autor: Malpy i Delfiny
zabojca harfistki
On 05.05.2014 21:58, xantiros wrote:

http://nasygnale.pl/kat,1025341,title,Wyszedl-po-37-latach-nieslusznej-odsiadki-wrobila-go-zona,wid,15083833,wiadomosc.html

jakoś nie widać aby był denatem po 40 latach w celi

Pytanie - co teraz?

Gorzej jak tą pomyłką będziesz ty i idziesz na stryczek.

aborcji umknalem :p

farta ma siÄ™ tylko raz :D

zlego licho nie bierze ;P

Data: 2014-05-05 22:07:23
Autor: xantiros
zabojca harfistki
W dniu 2014-05-05 22:05, Malpy i Delfiny pisze:
[...]

"Wzruszony Macumber wyszedł z więzienia. Wrócił do domu, gdzie spotkał się ze swoimi trzema synami i ich rodzinami. Wspólnie zjedli pizzę, a całą noc spędzili na rozmowach. Mają wiele do nadrobienia... "

Data: 2014-05-05 22:13:23
Autor: trolling tone
zabojca harfistki
W dniu 2014-05-05 21:53, xantiros pisze:
[...]

Jak to jaką? Kara śmierci dla sędziego i rachunek wyrównany.

Data: 2014-05-05 22:24:31
Autor: xantiros
zabojca harfistki
W dniu 2014-05-05 22:13, trolling tone pisze:
[...]

To nie takie proste, dowody dostarcza prokuratura i na jej podstawie sąd wydaje wyrok. W USA musiałbyś zabić "przysięgłych" aby wyrównać rachunek, a tam też były przypadki iż w momencie wyroku dowody były jednoznaczne, dopiero po latach wychodziły inne potwierdzające niewinność. W USA wyroki wykonane na niewinnych nie są wcale rzadkością.

Data: 2014-05-05 22:44:03
Autor: Malpy i Delfiny
zabojca harfistki
On 05.05.2014 22:24, xantiros wrote:
[...]

To nie takie proste, dowody dostarcza prokuratura i na jej podstawie sÄ…d
[...]

Czyli?

Liczba. I jaki % kar smierci to zakatrupienie niewinnego?

Data: 2014-05-05 20:50:43
Autor: masti
zabojca harfistki
Dnia pięknego Mon, 05 May 2014 22:44:03 +0200 osobnik zwany Malpy i
Delfiny napisał:

[...]

przypadku masz szansÄ™ naprawy krzywdy a drugim jakÄ… masz szansÄ™
naprawy krzywdy?

[...]

nawet 1 to o jeden za dużo. Chyba, że jesteś zwolennikiem tezy, że "lepiej zabić stu niewinnych, niż wypuścić jednego winnego"

pomijam  już to, że mówisz o karach w USA a nie mówisz o tych w Chinach np. za "Å‚apówki" z rozstrzelaniem publicznym zaraz po wyroku.

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-05-05 22:55:42
Autor: Malpy i Delfiny
zabojca harfistki
On 05.05.2014 22:50, masti wrote:

nawet 1 to o jeden za dużo. Chyba, że jesteś zwolennikiem tezy, że
"lepiej zabić stu niewinnych, niż wypuścić jednego winnego"

raczej

lepiej zabic 100 winnych, nawet jak 0,01% jest niewinna.

pomijam  już to, że mówisz o karach w USA a nie mówisz o tych w Chinach
np. za "łapówki" z rozstrzelaniem publicznym zaraz po wyroku.

bo chce kare smierci "z tradycjami" i furtka w postaci procedur odwolawczych.

a nie po prostu morderstwa z polecenia wladzy.

Data: 2014-05-05 23:37:37
Autor: Andrzej Lawa
zabojca harfistki
W dniu 05.05.2014 21:42, Malpy i Delfiny pisze:

Ska¿esz go ponownie w zakoñczonej wyrokiem sprawie?

Dlaczego nie mozna taak wszystkiego poukladac, aby prawdziwy morderca
mogl byc skazany?

A dlaczego nie mo¿na tak wszystkiego pouk³adaæ, ¿eby nie by³o wojen?

Data: 2014-05-06 00:08:25
Autor: Malpy i Delfiny
zabojca harfistki
On 05.05.2014 23:37, Andrzej Lawa wrote:
W dniu 05.05.2014 21:42, Malpy i Delfiny pisze:

Skażesz go ponownie w zakończonej wyrokiem sprawie?

Dlaczego nie mozna taak wszystkiego poukladac, aby prawdziwy morderca
mogl byc skazany?

A dlaczego nie można tak wszystkiego poukładać, żeby nie było wojen?

Zapytaj Putina.

Ale jest sposob, by uniknac wojny z Rosja. Wystarczy sie poddac.

Data: 2014-05-06 08:46:11
Autor: Andrzej Lawa
zabojca harfistki
W dniu 06.05.2014 00:08, Malpy i Delfiny pisze:
[...]

Tak jakby Putin był jedyną przyczyną wojen...

--
Åšwiadomie psujÄ…cy kodowanie i formatowanie wierszy

Data: 2014-05-06 08:54:06
Autor: Malpy i Delfiny
zabojca harfistki
On 06.05.2014 08:46, Andrzej Lawa wrote:
[...]

Coz. Mozesz nie pytac Putina.

Data: 2014-05-05 21:33:25
Autor: John Kołalsky
zabojca harfistki

Użytkownik "xantiros" <_wytnij_to_xantiros@ymail.com>

czyli spoleczenstwo przez jakies 50 lat bedzie placic i utrzymywac
darmozjada morderce

dlaczego nie mozna go po prostu skazac na kare smierci?

Kara śmierci to zło,

A inne to dobro ?

zawsze można przez przypadek odwalić niewinnego w imię prawa.

Lżejsze kary też mogą uderzyć w niewinnego. Takie dożywocie ... naprawdę chciałbyś ?

Data: 2014-05-05 21:36:47
Autor: xantiros
zabojca harfistki
W dniu 2014-05-05 21:33, John Kołalsky pisze:

[...]

Racja lepiej przecież zabić, wtedy nie trzeba odszkodowań nawet płacić.

Data: 2014-05-06 21:49:33
Autor: Gotfryd Smolik news
zabojca harfistki
On Mon, 5 May 2014, Malpy i Delfiny wrote:

On 05.05.2014 21:36, xantiros wrote:

L¿ejsze kary te¿ mog± uderzyæ w niewinnego. Takie do¿ywocie ... naprawdê
chcia³by¶ ?

Racja lepiej przecie¿ zabiæ, wtedy nie trzeba odszkodowañ nawet p³aciæ.

????

  Obawiam siê, ¿e argument przedpi¶cy trafia nie tam gdzie trzeba.
  Albo mo¿e lepiej: "niekoniecznie tam, gdzie on byc chcia³".
  Tak naprawdê jest to problem, i w odró¿nieniu od dyskusji nad kar±
¶mierci, jest to tragedia, nad któr± nikt nie rozpacza.
  Zabicie cz³owieka (nieumy¶lne, w wypadku) mo¿e byæ powodem NI¯SZEJ
faktycznej odpowiedzialno¶ci, g³ównie cywilnoprawnej, ni¿ spowodowanie
ciê¿kiego kalectwa (szczególnie jak siê trafi na prawnika).
  Je¶li kto¶ nie rozumie przera¿aj±cego wniosku, który z tego wynika,
to ju¿ trudno.

pzdr, Gotfryd

Data: 2014-05-05 21:48:41
Autor: e-Shrek
zabojca harfistki
On 2014-05-05 19:26, Malpy i Delfiny wrote:
czyli spoleczenstwo przez jakies 50 lat bedzie placic i utrzymywac
darmozjada morderce

Delikwent powinien w pocie czola zap... po kilkanascie godzin dziennie.
Jak nie pracuje to tylko chleb i woda. Jak pracuje to moze + margarynka ;-)

dlaczego nie mozna go po prostu skazac na kare smierci?

Tak byloby najszybciej, ale w tym kraju nie przejdzie ...

--

e-Shrek

-- -
Ta wiadomo¶æ e-mail jest wolna od wirusów i z³o¶liwego oprogramowania, poniewa¿ ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

Data: 2014-05-05 21:54:09
Autor: Malpy i Delfiny
zabojca harfistki
On 05.05.2014 21:48, e-Shrek wrote:
On 2014-05-05 19:26, Malpy i Delfiny wrote:
[...]

Dniowka zywieniowa w pierdlu jest wyzsza niz w szpitalu.

Obecnie cos kolo 20/dzien.

Za 50 lat to moze byc 40/dzien albo i 100/dzien.

Liczmy srednio "tanio" czyli 30/dzien przez 50 lat

30 x 365 x 50 = calc -> 550 tys zł.

Tyle zaplacimy za utrzymanie a wlasciwie samo zywienie mordercy na dozywociu.

Ale to tylko mala czesc kosztow zwiazanych z jego odsiadka.

Czyz nie lepiej dla spoleczenstwa zabic dziada po 10 latach a jakies zapewne 2 miliony wydac na rodziny ofiar

dlaczego nie mozna go po prostu skazac na kare smierci?

Tak byloby najszybciej, ale w tym kraju nie przejdzie ...

Ogolnie cywilizacja dziala wspak moralnosci.

Morderca bedzie zyl sobie.

Chory na raka nie dostanie leczenia, bo NFZ nie da kasy, choc czlowiek 20, 30, lub 50 lat odprowadzal skladki

Data: 2014-05-05 22:04:10
Autor: xantiros
zabojca harfistki
On 2014-05-05 19:26, Malpy i Delfiny wrote:
[...]

sprawdź najpierw jakie są fakty może.
"
Z informacji z rozporządzenia ministra sprawiedliwości z 20 października 2011 roku wynika, że stawka dzienna przeznaczana na wyżywienie jednego więźnia to koszt od prawie czterech do niespełna siedmiu złotych. Najmniej funduszy przeznaczanych jest na więźnia na diecie podstawowej. W tym przypadku dzienna stawka żywieniowa to 4,80 zł. Czterdzieści groszy więcej kosztuje wyżywienie osadzonych do 18. roku życia. Najwięcej, bo 6,80 zł, kosztuje żywienie więźnia na diecie cukrzycowej"

Data: 2014-05-05 22:06:21
Autor: Malpy i Delfiny
zabojca harfistki
On 05.05.2014 22:04, xantiros wrote:

[...]

No to zamiast 2 milionow zostaje nam 1,8 miliona.

Data: 2014-05-05 22:10:22
Autor: xantiros
zabojca harfistki
W dniu 2014-05-05 22:06, Malpy i Delfiny pisze:
[...]

to jeszcze nas oświeć skąd masz te 1,8mln?

Data: 2014-05-05 20:15:10
Autor: masti
zabojca harfistki

jak zwykle. Z szafy

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-05-05 22:13:24
Autor: Malpy i Delfiny
zabojca harfistki
On 05.05.2014 22:10, xantiros wrote:
[...]

Z szacunkow.

Gdzie wyzywienie to drobna czesc "obslugi" wieznia.

Data: 2014-05-05 22:34:19
Autor: xantiros
zabojca harfistki
W dniu 2014-05-05 22:13, Malpy i Delfiny pisze:
[...]

A wiesz ile kosztuje skazanie na śmierć? Masz przykład z USA bo u nas nie ma KS.

"Według danych stanu Kalifornia skazywanie więźniów na śmierć, to koszt 137 milionów dolarów rocznie. Dla porównania: gdyby ci sami więźniowie dostali dożywocie, rachunek dla podatnika wyniósłby (uwzględniając utrzymanie go w celi do końca jego dni) - 11,5 miliona dolarów rocznie."

Data: 2014-05-05 22:45:39
Autor: Malpy i Delfiny
zabojca harfistki
On 05.05.2014 22:34, xantiros wrote:

[...]

ciekawe, ze zabity kosztuje wiecej niz zywy przez cale zycie.

Data: 2014-05-05 23:32:56
Autor: xantiros
zabojca harfistki
W dniu 2014-05-05 22:45, Malpy i Delfiny pisze:
[...]

poczytaj, sprawdź a tajemnica sama ci sie rozwieje,

hint: utrzymanie sprzętu, sprawdzanie przed egzekucjami, atesty, legalizacje, odwołania, obsługi prawne przysługujące skazanym na koszt państwa, posiedzenia itd...

Data: 2014-05-06 21:52:13
Autor: Gotfryd Smolik news
zabojca harfistki
On Mon, 5 May 2014, Malpy i Delfiny wrote:

ciekawe, ze zabity kosztuje wiecej niz zywy przez cale zycie.

  Ale to jest jedyna metoda na nieprowokowanie "nieumy¶lnego"
zabijania. Patrz mój post obok.

pzdr, Gotfryd

Data: 2014-05-06 01:42:44
Autor: animka
zabojca harfistki
W dniu 2014-05-05 19:26, Malpy i Delfiny pisze:
a potem rozkroic na organy i co sie nadaje wykorzystac dla ofiar wypadkow.

Żeby ci z tymi jego organami też zaczęli zabijać?

--
animka

Data: 2014-05-06 10:44:34
Autor: Ariusz
zabojca harfistki
W dniu 05.05.2014, 19:26, Malpy i Delfiny pisze:
[...]

PRZYMUSOWE OBOZY PRACY i nie tylko dla morderców

Pracuje taki morderca w kamieniołomie i zarabia na swoje utrzymanie (jedzenie, dach nad głową, ubranie) nie pracuje zdycha z głodu lub zimna. Rodzaj pracy uzależnić od winy: kamieniołom i łupanie młotem skał – mordercy i pedofile, wożenie tego taczkami – złodzieje, ważenie kruszywa - alimenty i inne krótkie kary.

Może pojawią się zarzuty, że nie ma pracy dla uczciwych ludzi, a dla przestępców ma być – nic nie stoi na przeszkodzie by jednego dnia nosili kamienie w jedną stronę, a kolejnego w drugą. Nie muszą niczego produkować wystarczy by zamiast wylegiwać się na wygodnych pryczach, czy żreć niczym w restauracjach, zapierdalali w pocie czoła.

A jak komuś nie chce się pracować to jego problem, normalny człowiek jak nie pracuje to idzie spać pod most do kartonu, dlaczego przestępca ma mieć lepiej.

A ci najbardziej niebezpieczni powinni pracować w łańcuchach.

Albo wyspy skazańców – historia pokazuje, że taki sposób resocjalizacji sprawdza się, choćby Australia gdzie właśnie zesłano przestępców.

--
Pozdrawiam ARIUSZ
http://www.ariusz.com

Data: 2014-05-06 09:43:46
Autor: masti
zabojca harfistki
Dnia pięknego Tue, 06 May 2014 10:44:34 +0200 osobnik zwany Ariusz
napisał:

[...]

po pierwsze nie zarabia. Praca skazańców jest kompletnie nieopłacalna.
po drugie witamy zwolennika modelu północnokoreańskiego

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-05-06 13:21:42
Autor: xantiros
zabojca harfistki
napisał:

[...]

praca dla skazańców jest jak najbardziej pożądana nawet jak jest nieopłacalna, ma wymiar resocjalizacji.

Data: 2014-05-06 11:43:56
Autor: masti
zabojca harfistki

napisał:

[...]

nie mieszajmy dwóch rzeczy. Pracy w celu resocjalizacji i pracy przymusowej, za którą mieliby się utrzymać. To pierwsze tak. to drugie w obecnych czasach nie ma racji bytu. Dróg nie buduje sie już łopatami.

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-05-06 14:48:13
Autor: Ariusz
zabojca harfistki
napisał:

[...]

Napisałem, że może nosić kamienie w jedną i drugą stronę. I wprawdzie Państwo na pracy więźniów nie zarobi, ale oni "zarobią" na swoje utrzymanie jak w grze komputerowej wirtualnie.

Kiedyś spotkałem gościa, który co jesień okradał małe sklepy. Dokładnie wiedział na ile i może ukraść by zamknęli go tylko na zimę. Szedł do więzienia i cieszył się, że za darmo ma gdzie spać, jeść, leczyć się. Jeżeli musiał by pracować by dostać coś do jedzenia to pewnie by się tam nie wybierał.

-

Data: 2014-05-06 13:43:02
Autor: masti
zabojca harfistki
Dnia pięknego Tue, 06 May 2014 14:48:13 +0200 osobnik zwany Ariusz
napisał:

[...]

i jaki to ma sens? Ekonomicznie jest droższe niż trzymanie skazanego w celi.

[...]

przed wojną to było nagminne. teraz już nie działa bo czas od wyroku do zwolnienia się miejsca w więzieniu jest bardzo długi i nie trafi tam wtedy kiedy chce.

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-05-06 14:53:55
Autor: ALEX Alpha MR
zabojca harfistki
[...]

Modelu meksykańskiego także.

--
ALEX Alpha MR
Pd Cusimą Cesarska Marynarka Japońska zatopiła nie tylko flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

Data: 2014-05-06 15:29:41
Autor: Malpy i Delfiny
zabojca harfistki
On 06.05.2014 11:43, masti wrote:

po pierwsze nie zarabia. Praca skazańców jest kompletnie nieopłacalna.

tak samo jak nieoplacalne jest trzymanie go w klatce zwanej wiezieniem.

Data: 2014-05-06 15:28:49
Autor: Malpy i Delfiny
zabojca harfistki
On 06.05.2014 10:44, Ariusz wrote:

PRZYMUSOWE OBOZY PRACY i nie tylko dla morderców

To niehumanitarne tak traktowac mordercow, i innych przestepcow!

Data: 2014-05-06 21:57:21
Autor: Gotfryd Smolik news
zabojca harfistki
On Mon, 5 May 2014, Malpy i Delfiny wrote:

piec lat potrzymac i zastrzyk, komora, [...]

a potem rozkroic na organy i co sie nadaje wykorzystac dla ofiar wypadkow.

  Logic error.
  Chcia³by¶ wszczepu z zatrutego miêsa?
"Wiêcej statków zatonê³o przez nieznajomo¶æ logiki ni¿ przez
nieznajomo¶æ zasad nawigacji" [adm. Nelson bodaj]

pzdr, Gotfryd

Data: 2014-05-06 22:05:34
Autor: Malpy i Delfiny
zabojca harfistki
On 06.05.2014 21:57, Gotfryd Smolik news wrote:
[...]

  ChciaÅ‚byÅ› wszczepu z zatrutego miÄ™sa?

Dlaczego zatrutego?

PRzeciez bada sie dawce jak i organy :>

Chyba, ze piszesz, iz przeszczep serca od mordercy do zwyklego czlowieka po zawale, sprawi iz ten nowy przejmei dusze mordercy i sam stanie sie morderca ;)

Byl jakis taki film chyba nawet ;)

Data: 2014-05-07 00:07:05
Autor: Andrzej Lawa
zabojca harfistki
W dniu 06.05.2014 22:05, Malpy i Delfiny pisze:
[...]

A ten zastrzyk to niby co? Mieszanka witamin?

Data: 2014-05-07 13:20:31
Autor: xantiros
zabojca harfistki
W dniu 2014-05-07 00:12, Malpy i Delfiny pisze:
[...]

To by się mafia przeszczepowa się ucieszyła.

Data: 2014-05-07 23:33:00
Autor: Gotfryd Smolik news
zabojca harfistki
On Wed, 7 May 2014, Malpy i Delfiny wrote:

[...]

  A co powieszenie ma do logic errora? :O
  Krytykowa³em do¶æ oczywiste zestawienie "zastrzyku lub komory"
z pomys³em "na organy", nie fakt "zu¿ycia" zabitego w ogóle :>

pzdr, Gotfryd

Data: 2014-05-07 12:22:27
Autor: J.F
zabojca harfistki
Użytkownik "Malpy i Delfiny"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci
[...]

Bo takie mamy chrzescijanskie korzenie.
I w imie czystego sumienia 35 mln osob stac na utrzymanie kilku mordercow.

Dla pocieszenia - a moze jednak bedzie w tym wiezieniu pracowal ... skladke na zus placil, a emerytury nie odbierze, a nalezny mu spadek Panstwo przejmie :-)

piec lat potrzymac i zastrzyk, komora, krzeslo lub szubiennica.
a potem rozkroic na organy i co sie nadaje wykorzystac dla ofiar wypadkow.

Organy beda zatrute. lepiej uspic, wyjac, a potem ... chyba wystarczy nie budzic

http://www.wprost.pl/ar/446722/Zabojca-harfistki-i-portiera-skazany-na-dozywocie/

A cos wiadomo czemu zabil ?
Bo moze kara niezasadnie wysoka, wystarczyloby 15 lat ... hm, gwalt, nie, chyba lepiej zabic.

J.

Data: 2014-05-07 17:22:31
Autor: Malpy i Delfiny
zabojca harfistki

[...]