zabojca harfistki

Data: 2014-05-05 21:00:12
Autor: Liwiusz
zabojca harfistki
W dniu 2014-05-05 19:26, Malpy i Delfiny pisze:
dlaczego nie mozna go po prostu skazac na kare smierci?

O Jezu, bo takiej kary nie ma.

I tak, ja też jestem za karą śmierci, ale to nie powód, aby zadawać tak głupie pytania.

> czyli spoleczenstwo przez jakies 50 lat bedzie placic i utrzymywac  > > darmozjada morderce

Różne są argumenty za karą śmierci, ale ten jest nie dość że najgłupszy, to jeszcze błędny. Wynika z niego, że można zabić człowieka, bo nie chce się go utrzymywać (na przykład rodzice mogą zabić swoje dzieci itp.).

--
Liwiusz

Data: 2014-05-05 21:05:47
Autor: Malpy i Delfiny
zabojca harfistki
On 05.05.2014 21:00, Liwiusz wrote:
W dniu 2014-05-05 19:26, Malpy i Delfiny pisze:
dlaczego nie mozna go po prostu skazac na kareÅ› by smierci?

O Jezu, bo takiej kary nie ma.

Ale jest pottrzeba, zeby taka kara byla.

Spoleczenstwo sie domaga.

I tak, ja też jestem za karą śmierci, ale to nie powód, aby zadawać tak
głupie pytania.

ale to bylo retoryczne pytanie pod dyskusje o koniecznosci kary smierci.

 > czyli spoleczenstwo przez jakies 50 lat bedzie placic i utrzymywac  >
 > darmozjada morderce

Różne są argumenty za karą śmierci, ale ten jest nie dość że najgłupszy,

ale pragmatyczny.

po co spoleczenstwu skazaniec, ktory ani nigdy nie wyjdzie, nawet jakby dostal olsnienia przez boga i sie zresocjalizowal.

pozytek dla spoleczenstwa zaden z utrzymywania przy zyciu kogos, kto wie, ze umrze w niewoli.

to jeszcze błędny. Wynika z niego, że można zabić człowieka, bo nie chce
się go utrzymywać (na przykład rodzice mogą zabić swoje dzieci itp.).

chyba jednak we wnioskowaniu cie ponioslo.

--

Uwaga! Delfiny i małpy dołączą do internetu! Średnie IQ
internautów ma dzięki temu szansę znacząco... wzrosnąć!

http://antyweb.pl/delfiny-i-malpy-dolacza-do-internetu/

Czyż nie? ;)

Data: 2014-05-05 21:06:31
Autor: Rafał \"SP\" Gil
zabojca harfistki
W dniu 2014-05-05 21:05, Malpy i Delfiny pisze:

O Jezu, bo takiej kary nie ma.
Ale jest pottrzeba, zeby taka kara byla.
Spoleczenstwo sie domaga.

Kto siÄ™ domaga ? ty i kto ?

chyba jednak we wnioskowaniu cie ponioslo.

a twoja stara czyści węgiel.

Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

Data: 2014-05-05 21:16:57
Autor: Malpy i Delfiny
zabojca harfistki
On 05.05.2014 21:06, "Rafał \"SP\" Gil" wrote:
W dniu 2014-05-05 21:05, Malpy i Delfiny pisze:

O Jezu, bo takiej kary nie ma.
Ale jest pottrzeba, zeby taka kara byla.
Spoleczenstwo sie domaga.

Kto siÄ™ domaga ? ty i kto ?

efekt domina :p

chyba jednak we wnioskowaniu cie ponioslo.

a twoja stara czyści węgiel.

wyngiel to obecnie temat zapalny ;P

Data: 2014-05-05 21:53:45
Autor: Rafał \"SP\" Gil
zabojca harfistki
W dniu 2014-05-05 21:16, Malpy i Delfiny pisze:

O Jezu, bo takiej kary nie ma.
Ale jest pottrzeba, zeby taka kara byla.
Spoleczenstwo sie domaga.
Kto siÄ™ domaga ? ty i kto ?
efekt domina :p

Ok, to jest was dwóch. ty i efekt domina.

Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

Data: 2014-05-05 23:35:48
Autor: Andrzej Lawa
zabojca harfistki
W dniu 05.05.2014 21:05, Malpy i Delfiny pisze:

Ró¿ne s± argumenty za kar± ¶mierci, ale ten jest nie do¶æ ¿e najg³upszy,

ale pragmatyczny.

Pragmatyczna by³aby te¿ fizyczna likwidacja idiotów takich jak ty.

Kara ¶mierci, zw³aszcza taka przewlekana jak w modelu z USA (jak± proponujesz) ze spektaklami, bezlikiem odwo³añ, odwlekañ, transportów, przewozów itepe jest cholernie kosztowna - du¿o dro¿sza od normalnej d³ugoletniej odsiadki.

po co spoleczenstwu skazaniec, ktory ani nigdy nie wyjdzie, nawet jakby
dostal olsnienia przez boga i sie zresocjalizowal.

Przez co takiego? To jaki¶ rodzaj ¿arówki?

pozytek dla spoleczenstwa zaden z utrzymywania przy zyciu kogos, kto
wie, ze umrze w niewoli.

Po¿ytek jest taki, ¿e jest odizolowany od spo³eczeñstwa, które nie musi zni¿aæ siê do jego poziomu.

to jeszcze b³êdny. Wynika z niego, ¿e mo¿na zabiæ cz³owieka, bo nie chce
siê go utrzymywaæ (na przyk³ad rodzice mog± zabiæ swoje dzieci itp.).

chyba jednak we wnioskowaniu cie ponioslo.

To jest tylko konsekwentne trzymanie siê twojego argumentu ¿e zabijanie jest OK bo jest tañsze ni¿ nie zabijanie.

--
¦wiadomie psuj±cy kodowanie i formatowanie wierszy
s± jak sraj±cy z lenistwa i g³upoty na ¶rodku pokoju.

Data: 2014-05-06 00:11:18
Autor: Malpy i Delfiny
zabojca harfistki
On 05.05.2014 23:35, Andrzej Lawa wrote:
W dniu 05.05.2014 21:05, Malpy i Delfiny pisze:

Różne są argumenty za karą śmierci, ale ten jest nie dość że najgłupszy,

ale pragmatyczny.

Pragmatyczna byłaby też fizyczna likwidacja idiotów takich jak ty.

O przyszedl Troll Nienawisci :>

Kara śmierci, zwłaszcza taka przewlekana jak w modelu z USA (jaką
proponujesz) ze spektaklami, bezlikiem odwołań, odwlekań, transportów,
przewozów itepe jest cholernie kosztowna - dużo droższa od normalnej
długoletniej odsiadki.

Juz wiem. Ale za to jakie widowisko :>

po co spoleczenstwu skazaniec, ktory ani nigdy nie wyjdzie, nawet jakby
dostal olsnienia przez boga i sie zresocjalizowal.

Przez co takiego? To jakiś rodzaj żarówki?

tak.

to jeszcze błędny. Wynika z niego, że można zabić człowieka, bo nie chce
się go utrzymywać (na przykład rodzice mogą zabić swoje dzieci itp.).

chyba jednak we wnioskowaniu cie ponioslo.

To jest tylko konsekwentne trzymanie się twojego argumentu że zabijanie
jest OK bo jest tańsze niż nie zabijanie.

fajnie tak se pierdolic no nie, zmieniami czlowieka morderce na dowolnego czlowieka i wykazujemy ze zabicie go jest wskazane, bo skoro morderce zabic mozna to mozna zabic i nie mordrce

Data: 2014-05-06 08:39:49
Autor: Andrzej Lawa
zabojca harfistki
W dniu 06.05.2014 00:11, Malpy i Delfiny pisze:
[...]

Tak, wiem, nie musisz się przedstawiać - to jest oczywiste, trollu.

[ciach]

[...]

Po prostu w przypadku ludzkiego życia argument finansowy jest podwójnie bez sensu.

--
Åšwiadomie psujÄ…cy kodowanie i formatowanie wierszy

Data: 2014-05-06 08:32:57
Autor: Adam Wysocki
zabojca harfistki
In pl.soc.prawo Malpy i Delfiny <hikikomorisan@amorki.pl> wrote:

O Jezu, bo takiej kary nie ma.

Ale jest pottrzeba, zeby taka kara byla.

No to nie na pl.soc.prawo tylko na Wiejsk±.

Spoleczenstwo sie domaga.

Spo³eczeñstwo czyli kto - ty? Ja jestem przeciwny.

ale to bylo retoryczne pytanie pod dyskusje o koniecznosci kary smierci.

Po co chcesz o tym dyskutowaæ? Pomo¿e ci to w czym¶?

po co spoleczenstwu skazaniec, ktory ani nigdy nie wyjdzie, nawet jakby dostal olsnienia przez boga i sie zresocjalizowal.

A po co spo³eczeñstwu ty?

pozytek dla spoleczenstwa zaden z utrzymywania przy zyciu kogos, kto wie, ze umrze w niewoli.

Z utrzymywania starych i niepe³nosprawnych ludzi te¿, nie?

--
SELECT finger FROM hand WHERE id = 3;
http://www.chmurka.net/

Data: 2014-05-06 15:20:03
Autor: Malpy i Delfiny
zabojca harfistki
On 06.05.2014 10:32, Adam Wysocki wrote:

Spoleczenstwo sie domaga.

Społeczeństwo czyli kto - ty? Ja jestem przeciwny.

A dlaczego? Z ciekawosci pytam.

ale to bylo retoryczne pytanie pod dyskusje o koniecznosci kary smierci.

Po co chcesz o tym dyskutować? Pomoże ci to w czymś?

A po co sie dyskutuje nad roznymi tematami?

po co spoleczenstwu skazaniec, ktory ani nigdy nie wyjdzie, nawet jakby
dostal olsnienia przez boga i sie zresocjalizowal.

A po co społeczeństwu ty?

Bo place podatki?

pozytek dla spoleczenstwa zaden z utrzymywania przy zyciu kogos, kto
wie, ze umrze w niewoli.

Z utrzymywania starych i niepełnosprawnych ludzi też, nie?

Tu juz ZUS i NFZ dobrze sobie radza z "urzedowa autanazja".

Data: 2014-05-07 11:06:02
Autor: Adam Wysocki
zabojca harfistki
In pl.pregierz Malpy i Delfiny <hikikomorisan@amorki.pl> wrote:

Spoleczenstwo sie domaga.

Spo³eczeñstwo czyli kto - ty? Ja jestem przeciwny.

A dlaczego? Z ciekawosci pytam.

Bo:

- pomy³ki s±dowe nie s± rzadko¶ci±
- ma³o który czyn jest moralnie jednoznaczny
- biegli psychiatrzy s± omylni i cz³owiek mo¿e byæ po prostu chory
- ka¿dy ma prawo do ¿ycia, niektórych po prostu trzeba izolowaæ

ale to bylo retoryczne pytanie pod dyskusje o koniecznosci kary smierci.

Po co chcesz o tym dyskutowaæ? Pomo¿e ci to w czym¶?

A po co sie dyskutuje nad roznymi tematami?

¯eby poszerzyæ horyzonty albo co¶ osi±gn±æ. Jeste¶ sk³onny zmieniæ swój pogl±d odno¶nie kary ¶mierci? Nie s±dzê. Wprowadzenia kary ¶mierci te¿ nie osi±gniesz dyskutuj±c na Usenecie. Wiêc ja³owa dyskusja dla zabicia czasu, nic wiêcej.

po co spoleczenstwu skazaniec, ktory ani nigdy nie wyjdzie, nawet jakby
dostal olsnienia przez boga i sie zresocjalizowal.

A po co spo³eczeñstwu ty?

Bo place podatki?

Czyli przydatno¶æ zale¿y od tego, czy i ile podatków kto¶ p³aci? Zejd¼ na ziemiê. Albo zabijaj ludzi w wieku emerytalnym - bo po co oni spo³eczeñstwu?

I to nale¿y zmieniæ.

Data: 2014-05-07 17:20:45
Autor: Malpy i Delfiny
zabojca harfistki
On 07.05.2014 13:06, Adam Wysocki wrote:
[...]

- pomyłki sądowe nie są rzadkością

to bedzie motywacja do zmniejszenia ilosci pomylek

- mało który czyn jest moralnie jednoznaczny

gwalt i podwojne morderstwo jest moralnie niejednoznaczne?

- biegli psychiatrzy są omylni i człowiek może być po prostu chory

to bedzie motywacja do zmniejszenia ilosci pomylek

- każdy ma prawo do życia, niektórych po prostu trzeba izolować

no wlasnie, a moim zdaniem prawo do zycia traci gwalciciel podwojny cie morderca - w momencie, gdy odbiera zycie innej osobie

po co spoleczenstwu skazaniec, ktory ani nigdy nie wyjdzie, nawet jakby
dostal olsnienia przez boga i sie zresocjalizowal.

A po co społeczeństwu ty?

Bo place podatki?

Czyli przydatność zależy od tego, czy i ile podatków ktoś płaci?

Tez.

Zejdź
na ziemiÄ™. Albo zabijaj ludzi w wieku emerytalnym - bo po co oni
społeczeństwu?

Bo tez placili podatki?

I to należy zmienić.

Data: 2014-05-09 12:13:07
Autor: Adam Wysocki
zabojca harfistki
In pl.pregierz Malpy i Delfiny <hikikomorisan@amorki.pl> wrote:

- pomy³ki s±dowe nie s± rzadko¶ci±

to bedzie motywacja do zmniejszenia ilosci pomylek

A mo¿e najpierw je WYELIMINOWAÆ a dopiero potem wprowadziæ KS? Nie da siê? Ojej.

- ma³o który czyn jest moralnie jednoznaczny

gwalt i podwojne morderstwo jest moralnie niejednoznaczne?

Tak. Gwa³ciciel móg³ mieæ trudne dzieciñstwo i ciê¿kie zabawki, móg³ byæ molestowany w dzieciñstwie, mo¿e nie potrafiæ funkcjonowaæ w spo³eczeñstwie. Wiesz co siedzi w jego g³owie? Ja nie.

- biegli psychiatrzy s± omylni i cz³owiek mo¿e byæ po prostu chory

to bedzie motywacja do zmniejszenia ilosci pomylek

Znowu - nie ta kolejno¶æ.

- ka¿dy ma prawo do ¿ycia, niektórych po prostu trzeba izolowaæ

no wlasnie, a moim zdaniem prawo do zycia traci gwalciciel podwojny cie morderca - w momencie, gdy odbiera zycie innej osobie

Na szczê¶cie nie jeste¶ w³adny decydowaæ o tym, kto traci prawo do ¿ycia, a kto nie.

[...]

Czyli ubogich nale¿y zabijaæ?

Zejd¼
na ziemiê. Albo zabijaj ludzi w wieku emerytalnym - bo po co oni
spo³eczeñstwu?

Bo tez placili podatki?

Mordercy te¿.

Data: 2014-05-09 14:47:19
Autor: Malpy i Delfiny
zabojca harfistki
On 09.05.2014 14:13, Adam Wysocki wrote:
In pl.pregierz Malpy i Delfiny <hikikomorisan@amorki.pl> wrote:

- pomyłki sądowe nie są rzadkością

to bedzie motywacja do zmniejszenia ilosci pomylek

A może najpierw je WYELIMINOWAĆ a dopiero potem wprowadzić KS?
Nie da siÄ™? Ojej.

Nie wiem, czy sie da. Poki co - tak mysle - bez bata jakiegos sie nie da. Potrzebny bat. Jaki? W przyoadku wprowadzenia KÅš bylaby moywacja do wprowadzenia bata, bo stawka idzie o zycie a nie "tylko" o "wiezienie".

Sam widzisz, pomylki zwiazanej z wykonaniem KÅš nie da sie cofnÄ…c tak jak za 20 lat w wieziniu.

- mało który czyn jest moralnie jednoznaczny

gwalt i podwojne morderstwo jest moralnie niejednoznaczne?

Tak. Gwałciciel mógł mieć trudne dzieciństwo i ciężkie zabawki, mógł
być molestowany w dzieciństwie, może nie potrafić funkcjonować w
społeczeństwie. Wiesz co siedzi w jego głowie? Ja nie.

Czyli jakbym mial trudne dziecinstwo to moralnosc sie zmienia i moge gwalcic i mordowac?

- biegli psychiatrzy są omylni i człowiek może być po prostu chory

to bedzie motywacja do zmniejszenia ilosci pomylek

Znowu - nie ta kolejność.

Niekoniecznie. j.w.

no wlasnie, a moim zdaniem prawo do zycia traci gwalciciel podwojny cie
morderca - w momencie, gdy odbiera zycie innej osobie

Na szczęście nie jesteś władny decydować o tym, kto traci prawo do życia,
a kto nie.

No wlasnie. Takie prawo przysluguje bandytom-mordercom. Oni decyduja. Ci co ich sadza - nie maja takiego prawa, co juz jest samo w sobie dosc dziwne.

Bo kto powinien decydowac? Morderca czy rozstrzygajacy sedzia?

[...]

Czyli ubogich należy zabijać?

Ubodzy tez placa podatki.

Morderca tez placil podatki.

Ale ubogi co placi podatki i nie morduje to co innego niż morderca odbierajacy zycie.

Mordercy też.

Ale mordercy dodatkowo mordowali. Wiec?

Data: 2014-05-09 18:38:30
Autor: mlodz
zabojca harfistki
Dnia Fri, 09 May 2014 14:47:19 +0200, Malpy i Delfiny napisa³(a):

[...]
Nie wiem, czy sie da. Poki co - tak mysle - bez bata jakiegos sie nie da. Potrzebny bat. Jaki? W przyoadku wprowadzenia K¦ bylaby moywacja do wprowadzenia bata, bo stawka idzie o zycie a nie "tylko" o "wiezienie".

Ale jaki bat i - przede wszystkim - nad kim? Bo mnie zaciekawi³e¶.

Data: 2014-05-09 18:49:04
Autor: Malpy i Delfiny
zabojca harfistki
On 09.05.2014 18:38, mlodz wrote:
Dnia Fri, 09 May 2014 14:47:19 +0200, Malpy i Delfiny napisał(a):

[...]

Ale jaki bat i - przede wszystkim - nad kim? Bo mnie zaciekawiłeś.

No nad tymi co sie mylÄ… i bezkarnie skazujÄ… niewinnych.

Data: 2014-05-09 18:59:34
Autor: xantiros
zabojca harfistki
W dniu 2014-05-09 18:49, Malpy i Delfiny pisze:
[...]

To sie nie da tak, bo przewaznie jest tak iż w momencie skazania dowody mogą byc jednoznaczne, i jak chcesz sędziego ukarać? W USA takim krokiem milowym bylo wprowadzenie badan DNA które to sporo ludzi od stryczka uwolniło i były przewaznie jedynym dowodem na niewinność.

Data: 2014-05-09 19:27:17
Autor: Malpy i Delfiny
zabojca harfistki
On 09.05.2014 18:59, xantiros wrote:
[...]

Czyli etap wprowadzania bata mamy "juz za soba".

Mozna wrocic do wprowadzania KÅ›.

Data: 2014-05-09 22:05:47
Autor: Gotfryd Smolik news
zabojca harfistki
On Fri, 9 May 2014, xantiros wrote:

To sie nie da tak, bo przewaznie jest tak i¿ w momencie skazania dowody mog± byc jednoznaczne, i jak chcesz sêdziego ukaraæ? W USA takim krokiem milowym bylo wprowadzenie badan DNA które to sporo ludzi od stryczka uwolni³o i by³y przewaznie jedynym dowodem na niewinno¶æ.

  Zwracam uwagê, ¿e w powy¿szym tek¶cie jest b³±d logiczny.
  Zgodnie z zasadami, nie ma powodu ¿±dania "dowodu na niewinno¶æ",
taki dowód mo¿e znacz±co pomóc w ¶ledztwie (zwalniaj±c organ je
prowadz±cy od brniêcia w ¶lep± uliczkê), ale NIE MO¯E byæ warunkiem
koniecznym nieskazania.
  Je¶li badanie DNA jednoznacznie uwolni³o skazanego od stryczka, to dowody
NIE MOG£Y BYÆ jednoznaczne.
  Co najwy¿ej mog³y byæ fa³szywe.
  Kto¶ pope³ni³ przestêpstwo, usi³uj±c sprowokowaæ mord s±dowy.

  I tu jest miejsce na:
+++
W dniu 2014-05-09 18:49, Malpy i Delfiny pisze:
On 09.05.2014 18:38, mlodz wrote:
> Ale jaki bat i - przede wszystkim - nad kim? Bo mnie zaciekawi³e¶.

No nad tymi co sie myl± i bezkarnie skazuj± niewinnych.
-- -
  Oczywi¶cie mo¿e chodziæ zarówno o nadinterpretacjê, jak i oczywiste
sfa³szowanie dowodu (lub opinii o nim), czy to przez ¶wiadka, czy
bieg³ego (jak to by³o z programem "pozyskanym na szkodê firmy GNU"?)
  A najprawdopodobniej wyrok, wbrew za³o¿eniu "w±tpliwo¶ci rozstrzyga siê
na korzy¶æ oskar¿onego", zapada³ na podstawie poszlak.
  I dlatego Malpy i Delfiny palec wyci±ga w stronê sêdziów.

pzdr, Gotfryd

Data: 2014-05-11 11:51:15
Autor: xantiros
zabojca harfistki
[...]

B³±d logiczny to masz ty :D, jak mo¿na by³o ¿±daæ czego¶ kiedy¶ jak czego¶ nie by³o. Dzi¶ DNA potwierdza lub wyklucza, i jest to raczej mocny dowód w procesie.

  Je¶li badanie DNA jednoznacznie uwolni³o skazanego od stryczka, to dowody
NIE MOG£Y BYÆ jednoznaczne.

By³y jednoznaczne, wystarczy poczytaæ o wielu przypadkach gwa³tu z zabójstwem w USA, np: zgodno¶æ grupy krwi, brak alibi, wskazanie ¶wiadka jako poszlaka ¿e skazany by³ widziany w pobli¿u ofiary itd. w wielu takich przypadkach po latach DNA w³a¶nie uwalnia³o z pierdla a nierzadko wskazywa³o prawdziwego zabójcê.

Data: 2014-05-12 09:02:19
Autor: Adam Wysocki
zabojca harfistki
In pl.pregierz xantiros <_wytnij_to_xantiros@ymail.com> wrote:

By³y jednoznaczne, wystarczy poczytaæ o wielu przypadkach gwa³tu z zabójstwem w USA, np: zgodno¶æ grupy krwi, brak alibi, wskazanie ¶wiadka jako poszlaka ¿e skazany by³ widziany w pobli¿u ofiary itd.

To nie s± jednoznaczne dowody. Jak bêdziesz w pobli¿u ofiary, a potem kto¶ z Twoj± grup± krwi zgwa³ci j± i zamorduje, to Twoja obecno¶æ przy niej jest jednoznacznym dowodem, ¿e to Ty zrobi³e¶? Serio?

Data: 2014-05-12 11:19:57
Autor: xantiros
zabojca harfistki
W dniu 2014-05-12 11:02, Adam Wysocki pisze:
[...]

trochê wiary w "sêdziów i prokuratorów" i ich kreatywno¶æ

http://uwaga.tvn.pl/56735,news,,nieslusznie_skazany_za_morderstwo,reportaz.html

http://wyborcza.pl/1,75477,15771106,Mezczyzna_skazany_za_zabojstwo_spedzil_w_wiezieniu.html

Jak umiesz obs³ugiwaæ google to wiêcej znajdziesz tego typu kwiatków.

Data: 2014-05-13 09:11:44
Autor: Adam Wysocki
zabojca harfistki
In pl.pregierz xantiros <_wytnij_to_xantiros@ymail.com> wrote:

trochê wiary w "sêdziów i prokuratorów" i ich kreatywno¶æ

No w³a¶nie wiem, dlatego jestem w szoku, ¿e kto¶ chce zabijaæ niewinnych ludzi w imieniu prawa, uznaj±c to za b³±d statystyczny.

Chocia¿ w szoku mo¿e nie, w Usenecie ju¿ mnie nic nie zdziwi.

Data: 2014-05-14 21:26:46
Autor: Gotfryd Smolik news
zabojca harfistki
On Mon, 12 May 2014, xantiros wrote:

trochê wiary w "sêdziów i prokuratorów" i ich kreatywno¶æ

  Ale¿ oczywi¶cie.
  I dlatego kto¶ kto proponowa³ K¦ proponowa³ równie¿ "odpowiedni±"
odpowiedzialno¶æ za "kreatywny" wyrok.

pzdr, Gotfryd

Data: 2014-05-14 22:02:42
Autor: Malpy i Delfiny
zabojca harfistki
On 14.05.2014 21:26, Gotfryd Smolik news wrote:
On Mon, 12 May 2014, xantiros wrote:

trochę wiary w "sędziów i prokuratorów" i ich kreatywność

  Ależ oczywiÅ›cie.
  I dlatego ktoÅ› kto proponowaÅ‚ KÅš proponowaÅ‚ również "odpowiedniÄ…"
odpowiedzialność za "kreatywny" wyrok.

To ja :D

Data: 2014-05-14 21:25:22
Autor: Gotfryd Smolik news
zabojca harfistki
On Sun, 11 May 2014, xantiros wrote:

[...]

  Ale¿ ja wcale NIE piszê o DNA.
  Piszê o tym, ¿e skoro (uznawane za "prawie prawdziwy dowód") DNA
wyklucza sprawstwo, to s±d NIE ORZEKA£ na podstawie PRAWDZIWYCH dowodów.
  Orzeka³ na podstawie poszlak albo na podstawie fa³szerstwa.

i jest to raczej mocny dowód w procesie.

  Tak.

[...]

  To nie jest dowód. Poszlaka.

brak alibi,

  No ³adnie, bardzo pasuje do wersji "w±tpliwo¶ci t³umaczy siê na korzy¶æ
oskar¿onego".

wskazanie ¶wiadka jako poszlaka

  No przecie¿ ca³y czas piszê, ¿e NIE BY£O DOWODÓW.
  Czyli ¿e na podstawie procesu poszlakowego kogo¶ skazano.
  Bez wzglêdu na co (skazano), taki wyrok jest .. hm.. niewiarygodny.

¿e skazany by³ widziany w pobli¿u ofiary itd. w wielu takich przypadkach po latach DNA w³a¶nie uwalnia³o z pierdla a nierzadko wskazywa³o prawdziwego zabójcê.

  BO WYROK NIE BY£ WYDANY NA PODSTAWIE DOWODÓW!

pzdr, Gotfryd

zabojca harfistki