zabójstwo nieudane

Data: 2014-05-05 02:39:30
Autor: zarząd komplementariusza
zabójstwo nieudane
chciałem zamknąć konto internetowe w banku millenium
na którym był debet - dostałem sms-owy monit z kwotą
do spłacenia, zalogowałem się, zadłużenie widniejące
w systemie było niższe od komunikowanego przez sms,
więc wpłaciłem tę niższą kwotę. Złożyłem internetowo
wniosek o zamknięcie rachunku, pracownik banku po 5 min
zadzwonił, potwierdził zamknięcie. Po miesiącu dostałem
w internetowym kanale dostępu informację o "nieudanym
przelewie" na kwotę będącą różnicą między monitem sms
a stanem zadłużenia. Konto nie zostało zamknięte, ale
figuruje na nim saldo 0,00

co mi doradzacie? jak zamknąć to konto? Na razie system
nie pozwala ponownie złozyć wniosku o zamknięcie r-ku.

szczególnie interesuje mnie opinia Eneuela, doświadczonego zabójcy milenijnych kont... pozdrawiam
Sebastian

Data: 2014-05-05 02:43:59
Autor: zarząd komplementariusza
zabójstwo nieudane
korzystając z zakładki kontakt opisałem bankowi (w trakcie weekendu) swój problem, a na razie dostałem odpowiedź "wklejkowo-automatyczną" o treści:

Szanowny Panie,

Uprzejmie informuję, że otrzymana wiadomość została przekazana do Wydziału Reklamacji, który przeprowadzi postępowanie wyjaśniające. W razie jakichkolwiek pytań uprzejmie proszę o zawieranie w treści wiadomości następujący numer sprawy ... (tu podano nr sprawy)

Zgodnie z Regulaminem czas rozpatrywania reklamacji wynosi 30 dni i może on zostać wydłużony do 90 dni, gdy do rozwiązania sprawy wymagany jest kontakt z podmiotami zewnętrznymi.

W razie dodatkowych pytań pozostaję do dyspozycji.

Z poważaniem,
Anita Skwarzec
Departament Bankowości Elektronicznej

Bank Millennium S.A.
Stanisława Żaryna 2A, 02-593 Warszawa
TeleMillennium: 801 331 331

Data: 2014-05-06 00:35:48
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
zabójstwo nieudane

"zarząd komplementariusza" 94c0bed0-3052-4b78-8550-18e172f78df8@googlegroups.com

: co mi doradzacie?

Cieszyć się zerem.

: jak zamknąć to konto? Na razie system nie pozwala
: ponownie złozyć wniosku o zamknięcie r-ku.

Póki jest zero -- IMO nie ma problemu, choć konto wiąże
uwagę. Ja swoje Intrnetowe zamykałem wielokrotnie przez
kilka lat. Złożenie wnioski netowego poskutkowało; drogi
usłane marmurem doprowadziły donikąd. :) (zawiodły donikąd?)

: szczególnie interesuje mnie opinia Eneuela,
: doświadczonego zabójcy milenijnych kont...

Polecam cierpliwość i obserwację. Można zadzwonić i poprosić o zamknięcie.

Mam dobre wspomnienia związane z likwidacją nieporozumień
dokonywaną przez Mille. IMO Mille nie szuka kłopotów i tym
razem konto nie wygeneruje kosztów innych niż strata czasu.

Data: 2014-05-06 03:18:00
Autor: zarząd komplementariusza
zabójstwo nieudane
jak na razie - dolałem "brakujące" kwoty
tzn. te które chciał "przelewać" system

chodzi o 1,31 oraz 5,27 - wczoraj kilka razy
były przez system ponawiane próby przelewów,
m. in. ok. 13:30 a nawet później.

dzisiaj pieniądze są ale system postanowił
przelewać rano o 6:00 a potem ok. 10:30 więc
dopóki pieniądze nie przyszły pierwszą sesją
to nadal było zero a system darł mordę że
mu się przelewy nie udają

ciekawe czy sobie poprzelewają (z mojego na
moje - bezsens) i czy w końcu pozamykają te
konta.

Data: 2014-05-06 03:31:39
Autor: zarząd komplementariusza
zabójstwo nieudane
ciekawe czy sobie poprzelewają (z mojego na
moje - bezsens) i czy w końcu pozamykają te
konta.

obydwa konta system zamknął - dziś ok. południa

sumując zamykałem 4 konta, z których system 1 sobie
zamknął bezproblemowo, 2 kolejne z perypetiami które
powyżej opisałem a kolejne 1 konto nie zamknął, ale
o jego zamknięcie nie będę wnioskować gdyż zmieniłem
zdanie - tak więc ogłaszam że zabijanie kont uznaję
za dokonane skutecznie

Data: 2014-05-06 07:19:08
Autor: z
zabójstwo nieudane
Mam dobre wspomnienia związane z likwidacją nieporozumień
dokonywaną przez Mille. IMO Mille nie szuka kłopotów i tym
razem konto nie wygeneruje kosztów innych niż strata czasu.

Jesteś pewny że za kilka lat z tego zera nie zrobi się - kilkaset złotych długu wygenerowanych z kwoty ujemnej której (o zgrozo) nie można podać na wyciągu z kąta bo NIE MOŻNA. :-)

Przecież wiadomo że wyciąg prawdy nie powie a już strona www na pewno nie powie :-)

Data: 2014-05-06 07:39:37
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
zabójstwo nieudane

"z" 536870cd$0$2232$65785112@news.neostrada.pl

[...]

Pewna jest tylko śmierć, choć i ta nie do końca, bo
niektórzy zmartwychwstają a Matka Boska nie umarła.
Na koncie mojego ojca naliczana była opłata w blokadach,
ale nie kumulowała się w kilusteplnowy dług, gdyż
umierała po chyba 3 miesiącach dając co najwyżej
28 plnów. Jakiś czas po zleceniu zamknięcia konta
dług wblokadowy zniknął wraz z kontem.

Proponuję wizytę w marmurze lub telefon do banku.

zabójstwo nieudane