zabójstwo nieudane

Data: 2014-05-05 02:43:59
Autor: zarząd komplementariusza
zabójstwo nieudane
korzystając z zakładki kontakt opisałem bankowi (w trakcie weekendu) swój problem, a na razie dostałem odpowiedź "wklejkowo-automatyczną" o treści:

Szanowny Panie,

Uprzejmie informuję, że otrzymana wiadomość została przekazana do Wydziału Reklamacji, który przeprowadzi postępowanie wyjaśniające. W razie jakichkolwiek pytań uprzejmie proszę o zawieranie w treści wiadomości następujący numer sprawy ... (tu podano nr sprawy)

Zgodnie z Regulaminem czas rozpatrywania reklamacji wynosi 30 dni i może on zostać wydłużony do 90 dni, gdy do rozwiązania sprawy wymagany jest kontakt z podmiotami zewnętrznymi.

W razie dodatkowych pytań pozostaję do dyspozycji.

Z poważaniem,
Anita Skwarzec
Departament Bankowości Elektronicznej

Bank Millennium S.A.