Data: 2014-05-05 02:43:59 | |
Autor: zarząd komplementariusza | |
zabójstwo nieudane | |
korzystając z zakładki kontakt opisałem bankowi (w trakcie weekendu) swój problem, a na razie dostałem odpowiedź "wklejkowo-automatyczną" o treści:
Szanowny Panie, Uprzejmie informuję, że otrzymana wiadomość została przekazana do Wydziału Reklamacji, który przeprowadzi postępowanie wyjaśniające. W razie jakichkolwiek pytań uprzejmie proszę o zawieranie w treści wiadomości następujący numer sprawy ... (tu podano nr sprawy) Zgodnie z Regulaminem czas rozpatrywania reklamacji wynosi 30 dni i może on zostać wydłużony do 90 dni, gdy do rozwiązania sprawy wymagany jest kontakt z podmiotami zewnętrznymi. W razie dodatkowych pytań pozostaję do dyspozycji. Z poważaniem, Anita Skwarzec Departament Bankowości Elektronicznej Bank Millennium S.A. Stanisława Żaryna 2A, 02-593 Warszawa TeleMillennium: 801 331 331 |
|