zabraklo biletow na Wisla-Legia

Data: 2009-05-04 21:20:54
Autor: blast
zabraklo biletow na Wisla-Legia

Uzytkownik "Danpe" <danpe_@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:4fauv49ud7pabrge0i8ncl7sm9s8l0jm934ax.com...
ch..j mnie strzela zafajdane pikniki kielbasiarze :/
Cwoki raz do roku sie rzucily pod kase Wisly i w pare godzin poszly
wszystkie bilety, nawet te na A i B, paranoja jakas. Pierwszy raz od
wieeelu lat nie udalo mi sie nabyc biletu na mecz :/ musialbym urlop
brac i pewnie od 6 rano koczowac....

Bedzie komplet, chyba, ze koniki przesadza z cenami.
Niechze szybciej buduja ten stadion, troche moze to ukroci dzialanie
konikow.

Spoko. Juz sie pojawiaja na allegro
http://allegro.pl/item627769239_dwa_bilety_bilet_na_mecz_wisla_legia_sektor_a2.html

zabraklo biletow na Wisla-Legia