zabraklo biletow na Wisla-Legia

Data: 2009-05-04 21:35:00
Autor: Andrzej Bogacki
zabraklo biletow na Wisla-Legia
ch..j mnie strzela zafajdane pikniki kielbasiarze :/
Cwoki raz do roku sie rzucily pod kase Wisly i w pare godzin poszly
wszystkie bilety, nawet te na A i B, paranoja jakas. Pierwszy raz od
wieeelu lat nie udalo mi sie nabyc biletu na mecz

Trzeba bylo zagrac na Stadionie Slaskim. Tam by pewnie biletów nie zabraklo

Pozdrawiam

Data: 2009-05-04 22:05:22
Autor: Henryk \"Plumski\" Plumowski
zabraklo biletow na Wisla-Legia
Pewna osoba, czyli Andrzej Bogacki
oświadczyła nam oto tak, jak widać poniżej:

I hanysom dać zarobić?
;-)

--
Pozdrawiam,
Heniek

Data: 2009-05-05 11:46:40
Autor: Andrzej Bogacki
[...]

A widzisz. Pomijając oczywiście zartobliwosc samej propozycji lepiej chyba było dac zarobić Hanysom i sobie samym. Przypomina mi sie gadka sprzed meczu Ruch - Gornik, kiedy to Ruch nie chiał przekazac wiekszej liczby biletów dla zabrzan. A potem okazało sie, ze az tylu niebieskich sie nie uzbierało i na trybunach byly placki na kilka tysiecy osob. A jakby jeszcze Ruch nie zrezygnował z pierwotnej ceny to zabrzan byloby tez o kolejne 5 tysiecy mniej. Wtedy Ruch by stracił wplywy za ok. 10 tysiecy biletów. Ugieli sie w kwestii ceny ale nie ugieli sie w kwestii liczby biletow dla zabrzan i na tym stracili. Chytry dwa razy traci... i dobrze

Data: 2009-05-05 20:08:44
Autor: Koriat
Użytkownik "Andrzej Bogacki" <andrzejek72@interia.pl> napisał w wiadomości news:gtp1u7$smo$1polsl.pl...

[...]

Ale rozumiem, że ten pomysł, żeby zagrać mecz z Legią na Śląskim pociągnąłeś tylko dlatego, żeby wrócić do zawirowań z biletami na meczu Ruch-Górnik. Nie twierdzisz chyba na poważnie, że dla Wisły i jej kibiców lepiej byłoby przenieść mecz na Śląski?
Pozdrawiam
Koriat

Data: 2009-05-05 22:23:35
Autor: Andrzej Bogacki
zabraklo biletow na Wisla-Legia

 Nie
twierdzisz chyba na poważnie, że dla Wisły i jej kibiców lepiej byłoby przenieść mecz na Śląski?

Nie twierdze. Przeczytaj początek mojej odpowiedzi a dokładniej drugie zdanie. A wątek o Ruchu dotyczył tylko tego czy Hanysom warto dać zarobic.
A na powaznie to poczekajmy jeszcze roczek, gora dwa. Kilka stadionow sie pojawi i nie powinno byc problemow z biletami w Krakowie, Poznaniu, Wa-wie, Wrocławiu, Gdańsku, i być moze w Zabrzu

Pozdrawiam

Data: 2009-05-06 18:24:01
Autor: Koriat
Użytkownik "Andrzej Bogacki" <andrzejek72@interia.pl> napisał w wiadomości news:gtq6tm$sui$1polsl.pl...

[...]

Też mam taką nadzieję. Oby wówczas nie było koni, można było spokojnie kupić bilet i wydać parę złotych na stadionie w przyjemny sposób (do takiego nie zaliczam kupowanie dwudniowych obwarzanków ze 100% marżą).
Pozdrawiam
Koriat

zabraklo biletow na Wisla-Legia