zabraklo biletow na Wisla-Legia

Data: 2009-05-05 08:15:22
Autor: topek
zabraklo biletow na Wisla-Legia
Danpe pisze:
ch..j mnie strzela zafajdane pikniki kielbasiarze :/
A skad to poczucie wyzszosci?
Piknik tez kibic

--
topek-> jak zawsze pozdrawiajÄ…cy
<-- -napisane przez Kazika na poczatku lat 90-tych-- ->

Data: 2009-05-05 21:08:08
Autor: Danpe
zabraklo biletow na Wisla-Legia
On Tue, 05 May 2009 08:15:22 +0200, topek
<topek-s*amerzy-to-mendy-je-PiPi-ne@post.pl> wrote:

Danpe pisze:
ch..j mnie strzela zafajdane pikniki kielbasiarze :/
A skad to poczucie wyzszosci?
Piknik tez kibic

od poczatku rundy tego kibica ani razu nie widzialem na stadionie,
trybuny A i B swiecily pustkami.
Dla mnie gosc z piwskiem przed TV to zaden kibic, w zaden sposob nie
wspomaga swojego klubu chocby poprzez zakup biletow czy pamiatek
klubowych.
Nie kazdy moze sobie wziac dzien urlopu jakby nie bylo w nowej robocie
zeby wyprzedzic piknikow w kolejce przed kasa :D
Dobrze, ze te czasy juz powoli mijaja - Wisla wroci za rok na swoj
nowy duzy stadion to spokojnie sobie czlowiek kartnet kupi, a jak nie
to pewnie i z biletami problemu nie bedzie.

--
pozdrawiam, danpe
gg:827748

Data: 2009-05-06 09:37:49
Autor: topek
Danpe pisze:
Danpe pisze:
[...]

Tez mnie wkurza, ze w moim Belchatowie tylu ludzi jest kibicami a dupy na stadion nie ruszy :-/
Ale nie odmawiam im prawa do kupna biletu na tzw hit.
Normalne i naturalne zjawisko.
Na FIFE/UEFE tez byles zly, ze biletu nie dostales na MS lub ME?

Data: 2009-05-06 20:21:33
Autor: Danpe
zabraklo biletow na Wisla-Legia
On Wed, 06 May 2009 09:37:49 +0200, topek
<topek-s*amerzy-to-mendy-je-PiPi-ne@post.pl> wrote:

Na FIFE/UEFE tez byles zly, ze biletu nie dostales na MS lub ME?

nie, w (_!_) mam wyzej wymienione imprezy ;)
--
pozdrawiam, danpe
gg:827748

Data: 2009-05-06 09:57:24
Autor: Cavallino
Uzytkownik "Danpe" <danpe_@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:

Dla mnie gosc z piwskiem przed TV to zaden kibic, w zaden sposob nie
wspomaga swojego klubu

Kasa z Canal+, która trafia do klubu, to skad sie Twoim zdaniem bierze?

Data: 2009-05-06 20:22:37
Autor: Danpe
zabraklo biletow na Wisla-Legia
On Wed, 6 May 2009 09:57:24 +0200, "Cavallino"
<cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote:

[...]

z reklam :P

To jak juz sponsoruja C+ to niech to robia caly sezon a nie kutafony
na najciekawszy mecz nagle biegna po bilet. Przeciez na stadionie
gorzej widac.

--
pozdrawiam, danpe
gg:827748

Data: 2009-05-06 18:26:35
Autor: Cavallino
Użytkownik "Danpe" <danpe_@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:

Kasa z Canal+, która trafia do klubu, to skad sie Twoim zdaniem bierze?

z reklam :P

Jasne.
Canal+ to Polsat i żyje z reklam.

To jak juz sponsoruja C+ to niech to robia caly sezon a nie kutafony
na najciekawszy mecz nagle biegna po bilet.

Bo kutafon Danpe ustala reguły?
Ty się lepiej zajmij pluciem na babcie, jako¶ lepiej Ci to wychodzi, a daruj sobie pouczanie innych jak maj± żyć.

Data: 2009-05-06 22:04:26
Autor: Danpe
zabraklo biletow na Wisla-Legia
On Wed, 6 May 2009 18:26:35 +0200, "Cavallino"
<cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote:

Ty się lepiej zajmij pluciem na babcie, jako¶ lepiej Ci to wychodzi

Skonczony debilu jak nie masz dowodow to nie pierdol glupot bo ktos
cie kiedys do sadu pozwie i na tym sie skonczy.

PLONK

--
pozdrawiam, danpe
gg:827748

Data: 2009-05-06 09:56:29
Autor: Cavallino
Użytkownik "topek" <topek-s*amerzy-to-mendy-je-PiPi-ne@post.pl> napisał w wiadomości news:49ffd97bnews.home.net.pl...
Danpe pisze:
ch..j mnie strzela zafajdane pikniki kielbasiarze :/
A skad to poczucie wyzszosci?
Piknik tez kibic

Nie dla prawdziwkĂłw.

zabraklo biletow na Wisla-Legia