zabytkowe tablice

Data: 2010-02-02 21:59:46
Autor: B.Z.
zabytkowe tablice
Witam.Znajomy posiada 26-cio letniego renault'a 9.
Czy może starać sie o zabytkowe tablice rejestracyjne,jakie kryteria
musi spełniać takie auto?
Niech sobie daruje... naprawdę nie opłaca się. Czy znajoma chce jeździć tym samochodem i dokonywać normalnych napraw? Nie wiem czy dalej są problemy z poruszaniem się poza granicami PL... poszukaj na googlach co się dzieje w razie stłuczki, itp.
Jak na razie co rozmawiałem z ludźmi co mieli samochody na żółtych to mówili: pierwszy i ostatni raz...

B.Z.

--
Ciekawa gra przez przeglądarkę: http://wojownicy.eu
Trzy słowa o mnie: http://bolivar.cal.pl

Data: 2010-02-03 17:54:01
Autor: J.F.
zabytkowe tablice
Użytkownik "B.Z." <bolivar @ CosTamJeszcze autograf.pl>
[...]

A kolejny problem - mozna to zezlomowac, czy juz nie ?

J.

Data: 2010-02-03 20:14:18
Autor: RadekNet
zabytkowe tablice
[...]