zachcialo sie radeona

Data: 2013-10-28 20:40:52
Autor: zlotowinfo
zachcialo sie radeona
Użytkownik "K" <a@b.c> napisał w wiadomości news:l4mc74$k0q$1portraits.wsisiz.edu.pl...
witam,
przez ostatnie lata jak cos modyfikowalem, to karta grafiki zawsze byla nvdia. ostatnio podkusiolo mnie zeby wziac tym razem radeona, padlo na 7750. wywaliem sterowniki nvidi, wyczyscilem rejestr, zainstalowalem ati. problem polega na tym ze raz na jakis czas, glownie wtedy gdy na komputerze nic sie nie dzieje, wyskakuje BSOD atikmpag.sys. porady z googla, to 'expandowanie' problematycznego pliku i jego podmiana. niestety u mnie nie pomaga, problem raz jest, a raz go nie ma. komp moze chodzic dwa tygodnie bez problemu, a moze wywalic BSODa przy starcie systemu. inne porady mowia o zainstalowaniu sterownikow beta...

problem nie wystepuje z karta nvidii lub zintegrowanym intelem.
win7 pro 32bit, zasilacz 600W, 4GB ram, core2duo.

czy ati jest poprostu takim gownem, czy trzeba szukac innej przyczyny?

komputer jak i człowiek, złożona maszyneria i wszystko od wszystkiego zależy
na poczÄ…tek sproboj powylaczac pierdoly z autostartu

a jak nie zadziala to przeinstaluj system

nie przesadziłeś z tym zasilaczem? czy ci wcisneli
ja taki zestaw mam na 350W, a grafike ati 5750 / 70W ze 2 lata już
ale procek 4 rdzenie
twoja 7750/45W wg. http://www.benchmark.pl/komparator-gpu.html

Data: 2013-10-28 21:24:42
Autor: K
zachcialo sie radeona
W dniu 28-10-2013 20:40, zlotowinfo pisze:

[...]

nie mam zadnych pierdol w as, nikt mi nic nie wcisnal. zlota rada dla uzytkownikow windows - przeinstaluj system po zmianie karty grafiki...

zachcialo sie radeona