zachcialo sie radeona

Data: 2013-10-29 19:02:42
Autor: ww
zachcialo sie radeona

UĆŒytkownik "K" <a@b.c> napisaƂ w wiadomoƛci news:l4mc74$k0q$1portraits.wsisiz.edu.pl...
witam,
przez ostatnie lata jak cos modyfikowalem, to karta grafiki zawsze byla nvdia. ostatnio podkusiolo mnie zeby wziac tym razem radeona, padlo na 7750. wywaliem sterowniki nvidi, wyczyscilem rejestr, zainstalowalem ati. problem polega na tym ze raz na jakis czas, glownie wtedy gdy na komputerze nic sie nie dzieje, wyskakuje BSOD atikmpag.sys. porady z googla, to 'expandowanie' problematycznego pliku i jego podmiana. niestety u mnie nie pomaga, problem raz jest, a raz go nie ma. komp moze chodzic dwa tygodnie bez problemu, a moze wywalic BSODa przy starcie systemu. inne porady mowia o zainstalowaniu sterownikow beta...

Ja przetestowaƂem chyba z 10 wersji sterowników zanim pozbyƂem się
blue screenĂłw powodowanych przez radeona.  Efekt byƂ bardzo podobny.
Ale to byƂo jakieƛ 6 lat temu.

zachcialo sie radeona