[mBank] zacheca do likwidacji kredytu odnawialnego w mBanku :)

Data: 2009-08-06 19:30:08
Autor: Kenny
MK wrote:
| http://www.mbank.pl/blog/artykul.html?id=452
|
| Dostosuj limit KREDYTU odnawialnego do swoich potrzeb

Orientuje sie ktos co ich boli bardziej - KO czy KK?

Bo ostatnio nie raz i nie dwa oferowali mi zamiane KK na KO, w tym rowniez w momencie gdy wnosilem o zwiekszenie limitu na KK. Jak dla mnie propozycja z d*py wzieta, ale ciekawi mnie co za tym stoi.

--
Wojtek
Pozdrowienia

[mBank] zacheca do likwidacji kredytu odnawialnego w mBanku :)