Data: 2009-12-23 12:13:34 | |
Autor: masti | |
zaciął się zamek - ford fous !!! | |
Dnia piÄknego Wed, 23 Dec 2009 13:01:15 +0100, osobnik zwany artur
wystukaĹ: Z przodu zaciÄ Ĺ siÄ zamek, tam gdzie jest silnik. Pewnie zapadki szlak jak masz drugi kluczyk, mniej uĹźywany to sprĂłbuj nim. tam jest taki feler, Ĺźe kluczyki siÄ wycierajÄ i przestajÄ pasowaÄ do zapadek. -- mst <at> gazeta <.> pl "-Mam lÄk gruntu! -Chyba wysokoĹci? -Wiem co mĂłwiÄ, to grunt zabija!" T.Pratchett |
|
Data: 2009-12-23 13:21:02 | |
Autor: CeSaR | |
zaciął się zamek - ford fous !!! | |
jak masz drugi kluczyk, mniej używany to spróbuj nim. tam jest taki Trochę nie rozumiem - czemu kluczyk przestaje pasować do zamka od klapy a cały czas pasuje do stacyjki? C |
|
Data: 2009-12-23 13:38:09 | |
Autor: marjan | |
zaciął się zamek - ford fous !!! | |
CeSaR pisze:
jak masz drugi kluczyk, mniej używany to spróbuj nim. tam jest taki Bo tam pracuje ciągle i zapadki w stacyjce ścierają się razem z nim. Też tak miałem w Punto, że w pewnym momencie klapy bagażnika nie mogłem otworzyć z "głównego" kluczyka (zazwyczaj otwieram ją ze środka) tylko musiałem użyć drugiego (prawie nieużywanego) kluczyka. -- Pozdrawiam serdecznie, Mariusz [marjan] Morycz (e-mail bez cyferek) Fiat Punto mk1 '99 + Uniden 520 + President Indiana PMS+PJ-S+PM-WP+:+X++L+B++M+Z++T-W-CB++ |
|
Data: 2009-12-23 14:16:57 | |
Autor: CeSaR | |
zaciął się zamek - ford fous !!! | |
Bo tam pracuje ciągle i zapadki w stacyjce ścierają się razem z nim. Wyrobiony klucz w wyrobionym zamku będzie się kręcił jak nie powiem co :-) tak miałem w Punto, że w pewnym momencie klapy bagażnika nie mogłem otworzyć z "głównego" kluczyka (zazwyczaj otwieram ją ze środka) tylko musiałem użyć drugiego (prawie nieużywanego) kluczyka. Bo był wytarty klucz a zamek był OK. Więc mało używany drugi klucz dawał radę. Ten drugi klucz pewnie pasował też i do stacyjki. C |
|
Data: 2009-12-23 14:36:17 | |
Autor: marjan | |
zaciął się zamek - ford fous !!! | |
CeSaR pisze:
Bo tam pracuje ciągle i zapadki w stacyjce ścierają się razem z nim. No tak. W sumie, pewnie i masz rację. Analogię trochę wziąłem z roweru i ścierających się: zębatek przy korbie, zębatek w kasecie i łańcucha: do momentu kiedy wszystkie te 3 elementy są równomiernie zużyte - jeszcze sprawnie działają, gdy wymienisz część, a resztę zostajesz - zaczynają się schody i jeszcze większe ślizganie, dlatego (niestety) należy wymieniać od razu komplet. No ale możliwe że tu jest trochę inaczej. -- Pozdrawiam serdecznie, Mariusz [marjan] Morycz (e-mail bez cyferek) Fiat Punto mk1 '99 + Uniden 520 + President Indiana PMS+PJ-S+PM-WP+:+X++L+B++M+Z++T-W-CB++ |
|