zaciął się zamek - ford fous !!!

Data: 2009-12-23 13:37:14
Autor: artur
zaciął się zamek - ford fous !!!
artur pisze:
Z przodu zaciął się zamek, tam gdzie jest silnik. Pewnie zapadki szlak trafił. Kluczykiem nie ma możliwości otworzyć maski. Czy pierwszy lepszy mechanik wymieni zamek??? tzn. nie wiem chyba jakoś dostać się trzeba do maski i wymienić zamek. Co mam robić ???? Czy mechanik będzie musiał pół samochodu rozkręcać ???

stacyjkę i drzwi kluczyk otwiera, bagażnik z tyłu też otwiera.
Próbowałem nowym kluczykiem, też nie otwiera. 2 godziny męczyłem się i wiem ze już klapy nie otworzę kluczykiem, jakie mam inne wyjście ?

Data: 2009-12-23 14:04:48
Autor: peter
zaciął się zamek - ford fous !!!
wiem ze już klapy nie otworzę kluczykiem, jakie mam inne wyjście ?

rozwiercic zamek

Data: 2009-12-23 14:12:50
Autor: tomekok
zaciął się zamek - ford fous !!!
peter pisze:
wiem ze już klapy nie otworzę kluczykiem, jakie mam inne wyjście ?

rozwiercic zamek

Ja bym najpierw psiknął do środka Brunoxa lub innego WD40. Niech płyn spenetruje te zapadki i może coś się obluzuje.

Pzdr.
T.

zaciął się zamek - ford fous !!!