zaciął się zamek - ford fous !!!

Data: 2009-12-23 17:38:52
Autor: Man-Fred
zaciął się zamek - ford fous !!!
Niestety przypadłość fordów otwieranych w ten sposób. Mnie ślusarz musiał rozwiercić zamek, a później trzeba dorobić wkładkę pod kluczyk. Coś koło 3 stówek razem. Nieużywany kluczyk nie był w stanie nic pomóc, dorabiany podobnie. Kupa straconego czasu na kretyński patent.

Użytkownik "artur" <arti997@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hgt1ev$n6t$1nemesis.news.neostrada.pl...
Z przodu zaciął się zamek, tam gdzie jest silnik. Pewnie zapadki szlak trafił. Kluczykiem nie ma możliwości otworzyć maski. Czy pierwszy lepszy mechanik wymieni zamek??? tzn. nie wiem chyba jakoś dostać się trzeba do maski i wymienić zamek. Co mam robić ???? Czy mechanik będzie musiał pół samochodu rozkręcać ???

zaciął się zamek - ford fous !!!