zaciek zamienić na ozdobę

Data: 2014-03-24 22:01:35
Autor: Krycha
zaciek zamienić na ozdobę
Witam.

Powstał u mnie w kuchni zaciek po zalaniu.

https://plus.google.com/photos/110636404017483245604/albums/5994462550991218641?banner=pwa

Ściany kuchni są czyste, więc nie bardzo mam ochotę na malowanie całej kuchni.
Zastanawiam się, czy ktoś z Was, zrobił z takiej plamy dekorację.
Sama nie mam pomysłu jak to zamienić na dekorację ściany. ;-)
Może ktoś z Was ma pomysł lub doświadczenie w czymś takim?

Pozdrawiam Krycha.

-- -

Data: 2014-03-24 22:35:10
Autor: jg
zaciek zamienić na ozdobę
Dnia Mon, 24 Mar 2014 22:01:35 +0100, Krycha napisał(a):

Ściany kuchni są czyste, więc nie bardzo mam ochotę na malowanie całej kuchni.

moze pomaluj tylko ten zaciek. i tak bedzie lepiej niz z nim...

--
jg

Data: 2014-03-24 23:19:27
Autor: Krycha
zaciek zamienić na ozdobę
W dniu 2014-03-24 22:35, jg pisze:
[...]

Ale nie mam tych kolorów farb.
A nawet gdybym miała, to świeżo nałożona, ta sama farba
już nie jest tego samego koloru.

Krycha.

-- -

Data: 2014-03-25 00:18:45
Autor: Ikselka
zaciek zamienić na ozdobę
Dnia Mon, 24 Mar 2014 23:19:27 +0100, Krycha napisał(a):

[...]

Ale nie mam tych kolorĂłw farb.
A nawet gdybym miała, to świeżo nałożona, ta sama farba
juĹź nie jest tego samego koloru.

To pomaluj na jeden z kolorów cały zaciek koniecznie wraz z rurą - tworząc
regularny obszar zakrywajacy zaciek jako trzy prostokąty (2 na ścianach i 1
na suficie) o wspólnym wierzchołku w rogu kuchni pod sufitem).
Rura pokryta farbą tą samą co sciana jest stosunkowo mało widoczna, przez
co zyskasz podwĂłjnie.
Cokolwiek byś tam nie namalowała w rodzaju kwiatki, listki itp, będzie tym
silniej zwracało uwagę na niezbyt estetyczną rurę z kolankiem.
Generalnie gdyby nie ta kratka wentylacyjna, poradziłabym Ci powieszenie
tam jakiejś fikuśnej narożnej BIAŁEJ szafki w stylu kuchennym retro. A
wiesz, w sumie można, bo przecież szafka nie dosięgnie sufitu - i moze to
jest rozwiązanie. Część zacieku będzie za szafką, a widoczna część nad nią
nie będzie się rzucała w oczy, szafka ją zasłoni i dla patrzącego z dołu
będzie niemal niewidoczny. Dodatkowo można go zamalować, ale dokładnie tak
jak radziłam wyżej.

--
XL  "Nie naleĹźy mylić prawdy z opinią większości."  Jean Cocteau

Data: 2014-03-25 00:55:44
Autor: czeremcha
zaciek zamienić na ozdobę
W dniu wtorek, 25 marca 2014 00:18:45 UTC+1 użytkownik Ikselka napisał:

Cokolwiek byś tam nie namalowała w rodzaju kwiatki, listki itp, będzie tym
silniej zwracało uwagę na niezbyt estetyczną rurę z kolankiem.

Lata temu w przychodni, do której chodziłam z dziećmi, gruba rura kanalizacyjna w rogu pomieszczenia została pomalowana na brązowo, a od niej odchodziły liście i kwiaty. Wyglądało to bajecznie.

Drugi pomysł, jaki mi przychodzi do głowy, jest nieco hardkorowy. To idealne miejsce na pajęczynę... :-))))

Ania

Data: 2014-03-25 12:29:32
Autor: Ikselka
zaciek zamienić na ozdobę
Dnia Tue, 25 Mar 2014 00:55:44 -0700 (PDT), czeremcha napisał(a):

Lata temu w przychodni, do której chodziłam z dziećmi, gruba rura kanalizacyjna w rogu pomieszczenia została pomalowana na brązowo, a od niej odchodziły liście i kwiaty. Wyglądało to bajecznie.

OMG 3333-|
--
XL  "Nie naleĹźy mylić prawdy z opinią większości."  Jean Cocteau

Data: 2014-03-26 09:49:39
Autor: czeremcha
zaciek zamienić na ozdobę
W dniu wtorek, 25 marca 2014 12:29:32 UTC+1 użytkownik Ikselka napisał:

OMG 3333-|

To trzeba było zobaczyć ;-)

Ania

Data: 2014-03-26 22:17:39
Autor: Ikselka
zaciek zamienić na ozdobę
Dnia Wed, 26 Mar 2014 09:49:39 -0700 (PDT), czeremcha napisał(a):

W dniu wtorek, 25 marca 2014 12:29:32 UTC+1 użytkownik Ikselka napisał:

OMG 3333-|

To trzeba było zobaczyć ;-)

Dooobra, niech będzie, w przychodni WSZYSTKO jest lepsze niż puste smutne
ściany :-)
--
XL  "Nie naleĹźy mylić prawdy z opinią większości."  Jean Cocteau

Data: 2014-03-25 07:51:06
Autor: kikuko
zaciek zamienić na ozdobę
Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:rt58wbyb9j5a$.852k9n49dsa1$.dlg40tude.net...
[...]

a może zaciek pomalować na złoty kolor. Z kratki wystające i wyciągnięte dłonie do zacieku, pionowy odcinek rury - na niebiesko?
Byłaby kompozycja w kącie. Dłonie można sfotografować i przekalkować na ścianę.
Pozdrawiam

Data: 2014-03-25 12:30:00
Autor: Ikselka
zaciek zamienić na ozdobę
Dnia Tue, 25 Mar 2014 07:51:06 +0100, kikuko napisał(a):

a może zaciek pomalować na złoty kolor. Z kratki wystające i wyciągnięte dłonie do zacieku, pionowy odcinek rury - na niebiesko?
Byłaby kompozycja w kącie. Dłonie można sfotografować i przekalkować na ścianę.

:-O
Ale co kto lubi.
--
XL  "Nie naleĹźy mylić prawdy z opinią większości."  Jean Cocteau

Data: 2014-03-25 13:10:10
Autor: Aicha
zaciek zamienić na ozdobę
W dniu 2014-03-24 22:01, Krycha pisze:

Może ktoś z Was ma pomysł lub doświadczenie w czymś takim?

Są naklejki na ściany - w różnych kształtach (drzewo np.). A rurę pomalować na kolor motywu z naklejki.

Data: 2014-03-25 20:12:52
Autor: Ikselka
zaciek zamienić na ozdobę
Dnia Tue, 25 Mar 2014 13:10:10 +0100, Aicha napisał(a):

W dniu 2014-03-24 22:01, Krycha pisze:

Może ktoś z Was ma pomysł lub doświadczenie w czymś takim?

Są naklejki na ściany - w różnych kształtach (drzewo np.). A rurę pomalować na kolor motywu z naklejki.

Fototapeta! PS. I zasmaĹźka.
--
XL  "Nie naleĹźy mylić prawdy z opinią większości."  Jean Cocteau

Data: 2014-03-26 11:26:30
Autor: Aicha
zaciek zamienić na ozdobę
W dniu 2014-03-25 20:12, Ikselka pisze:

Może ktoś z Was ma pomysł lub doświadczenie w czymś takim?

Są naklejki na ściany - w różnych kształtach (drzewo np.). A rurę
pomalować na kolor motywu z naklejki.

Fototapeta!

PS. I zasmażka.

I kartofelki.
Nie każdy ma domek na wsi z wystrojem "art deco".

Data: 2014-03-26 22:18:35
Autor: Ikselka
zaciek zamienić na ozdobę
Dnia Wed, 26 Mar 2014 11:26:30 +0100, Aicha napisał(a):

[...]

Nie kaĹźdy ma domek na wsi z wystrojem "art deco".

Daj spokój, malowanki i naklejanki na ścianie są dobre dla przedszkola.
--
XL  "Nie naleĹźy mylić prawdy z opinią większości."  Jean Cocteau

Data: 2014-03-26 14:47:15
Autor: czeremcha
zaciek zamienić na ozdobę
W dniu środa, 26 marca 2014 22:18:35 UTC+1 użytkownik Ikselka napisał:

Daj spokój, malowanki i naklejanki na ścianie są dobre dla przedszkola.

Aaaa, niekoniecznie, różne się pojawiły...

http://naklejkomania.eu/23-drzewa?p=2

Ania

Data: 2014-03-26 23:07:25
Autor: Ikselka
zaciek zamienić na ozdobę
Dnia Wed, 26 Mar 2014 14:47:15 -0700 (PDT), czeremcha napisał(a):

[...]

Prawdę mówiąc nie wiem, czemu to służy, albo mam zaburzone poczucie
estetyki ;-PPP

--
XL  "Nie naleĹźy mylić prawdy z opinią większości."  Jean Cocteau

Data: 2014-03-27 09:33:22
Autor: Aicha
zaciek zamienić na ozdobę
W dniu 2014-03-26 23:07, Ikselka pisze:

Prawdę mówiąc nie wiem, czemu to służy,

Uczłowieczeniu nowoczesnych, sterylnych, "uprasowanych w kancik" i urządzonych na wysoki połysk wnętrz, które mnie kojarzą się z piosenką kabaretu OTTO "W sklepie szerokim, którego okiem nawet sokolim nie zmierzysz".

Data: 2014-03-27 14:47:13
Autor: Ikselka
zaciek zamienić na ozdobę
Dnia Thu, 27 Mar 2014 09:33:22 +0100, Aicha napisał(a):

[...]

Moze Ty tak odbierasz te naklejki. Dla mnie one robią coś wręcz przeciwnego
- odczłowieczają.
Uczłowieczyć wnętrze ma człowiek, a nie przedmiot, karykatura natury.
--
XL  "Nie naleĹźy mylić prawdy z opinią większości."  Jean Cocteau

Data: 2014-03-27 17:35:28
Autor: Qrczak
zaciek zamienić na ozdobę
Dnia 2014-03-27 09:33, obywatel Aicha uprzejmie donosi:
W dniu 2014-03-26 23:07, Ikselka pisze:

Prawdę mówiąc nie wiem, czemu to służy,

Uczłowieczeniu nowoczesnych, sterylnych, "uprasowanych w kancik" i
urządzonych na wysoki połysk wnętrz,

Noooo, jak ktoś sobie takie zażyczył, to niech cierpi w milczeniu.

Data: 2014-03-27 20:24:37
Autor: Ikselka
zaciek zamienić na ozdobę
Dnia Thu, 27 Mar 2014 17:35:28 +0100, Qrczak napisał(a):

[...]

Naklejkę na usta niech se kupi i milczy "na klej" pod naklejkodrzewkiem...

--
XL  "Nie naleĹźy mylić prawdy z opinią większości."  Jean Cocteau

Data: 2014-03-28 01:59:53
Autor: Aicha
zaciek zamienić na ozdobę
W dniu 2014-03-27 17:35, Qrczak pisze:

Prawdę mówiąc nie wiem, czemu to służy,

Uczłowieczeniu nowoczesnych, sterylnych, "uprasowanych w kancik" i
urządzonych na wysoki połysk wnętrz,

Noooo, jak ktoś sobie takie zażyczył, to niech cierpi w milczeniu.

Podejrzewam, że inny wystrój jest za ekstra cenę.
Byłam w takim apartamencie pokazowym w najwyższym budynku w naszej wsi.
Niestety Madonna w łazience ukrytej za szafowymi drzwiami nie chciała zaśpiewać, chociaż pan od prezentacji bardzo się starał ujarzmić panel sterujący domową elektroniką.

zaciek zamienić na ozdobę