zacinki myszy

Data: 2020-05-03 17:22:28
Autor: Jacek Maciejewski
zacinki myszy
Dnia 03 May 2020 14:03:24 GMT, pueblo napisał(a):

Chodzi o to, że przesuwająć kursor myszy(laptop) bezprz. usb wytępują takie mini przycinki - jakby haczyła o jakieś elementy interfejsu albo nie adekwatnej wielkości ruchy.

Tak, tak, kumamy. Rozbierz i dobrze odkurz w środku.
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2020-05-03 17:04:28
Autor: pueblo
zacinki myszy
Witaj Jacek Maciejewski, 03 maj 2020 w
news:1pkuhck610vbj.1veoc3bcbucbc.dlg40tude.net napisałeś/aś:
[...]

Nie, nie kumacie. Pastę też zmieniłem. Hmmm, czyżbym nie zauważył że laptop się grzeje...

Data: 2020-05-03 19:56:02
Autor: Jacek Maciejewski
zacinki myszy
Dnia 03 May 2020 17:04:28 GMT, pueblo napisał(a):

Tak, tak, kumamy. Rozbierz i dobrze odkurz w środku.

Nie, nie kumacie. Pastę też zmieniłem. Hmmm, czyżbym nie zauważył że laptop się grzeje...

Myszę rozbierz, człowieku!
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2020-05-03 18:28:27
Autor: pueblo
zacinki myszy
Witaj Jacek Maciejewski, 03 maj 2020 w news:136j4qlfojj9a.15j2dfm7lpvs7
$.dlg@40tude.net napisałeś/aś:

[...]

hehe, no dobra, ale się nie liczy. Na początku napisałem założenia - m.in. mysz ok.

Data: 2020-05-03 20:55:03
Autor: Jacek Maciejewski
zacinki myszy

$.dlg@40tude.net napisałeś/aś:

[...]

Ciekawe, z dużą przenikliwością wiesz co jest dobre a przy określaniu co
jest złe jakoś ta przenikliwość cię zawodzi :)
Odkurz mysz a potem się mądruj.
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2020-05-04 11:10:32
Autor: pueblo
zacinki myszy
news:1pvu1fwojoj4y$.o95ssv1kejez$.dlg40tude.net napisałeś/aś:
[...]

Ej, zaraz, to ja tu otworzyłem dyskusję, więc trzymajmy się moich założeń. Gdybym sądził, że mysz jest zasyfiona, to bym wpadł na jej czyszczenie bez niczyjej pomocy. W każdym razie czysta jak łza w środku.

Data: 2020-05-04 13:22:53
Autor: collie
zacinki myszy
W dniu poniedziałek 4.05.2020 o 13:10:32, pueblo pisze:

W każdym razie czysta jak łza w środku.

To ją nasmaruj: kto smaruje, ten jedzie.

Data: 2020-05-04 14:40:44
Autor: z
zacinki myszy
Czyściłeś laser wacikiem? Serio.

A jeśli programowo to sprawdź jakąś dystrybucją linuxa albo postaw "na boku gołą windę.

Ostatnio instalowałem pod 8.1 kierownicę do grania.

Okazało się że jak już system został popsuty nowymi driverami to żadna kombinacja już nie pomogła.
Potrzebne są starsze drivery ale na gołym nie popsutym systemie.

A mordę... Poczułem się jakbym znowu walczył z W95.

Ech ta nowoczesność ;-(

Data: 2020-05-04 18:32:18
Autor: pueblo
zacinki myszy
Witaj z, 04 maj 2020 w news:5eb00d4e$0$17348$65785112news.neostrada.pl napisałeś/aś:

Czyściłeś laser wacikiem? Serio.

Nie. Jakoś tak wykluczyłem mysz, bo sprawdzałem to na dwóch różnych.
A jeśli programowo to sprawdź jakąś dystrybucją linuxa albo postaw "na boku gołą windę.

Sprawdzałem i wydawało mi się, że problem nie występuje, więc szczerze mówiąc zacząłem podejerzewać jakiś problem z hdd. Dlaczego - nie wiem, intuicja, he he. I to się działo na świeżym systemie
Ostatnio instalowałem pod 8.1 kierownicę do grania.

Okazało się że jak już system został popsuty nowymi driverami to żadna kombinacja już nie pomogła.
Potrzebne są starsze drivery ale na gołym nie popsutym systemie.

Od pewnego czasy uważam, że nie ma co kombinować z driverami - co sobie system sam zainstaluje tego nie udoskonalam.

A problem z myszką pozostaje nierozwiązany - przekazałem laptopa do nauki zdalnej, może się okaże że tylko ja to zauważałem, a jak wróci, to będę kombinował dalej.

Data: 2020-05-04 21:41:47
Autor: z
zacinki myszy
W dniu 2020-05-04 o 20:32, pueblo pisze:
Od pewnego czasy uważam, że nie ma co kombinować z driverami - co sobie
system sam zainstaluje tego nie udoskonalam.

Chyba że masz laptopa i win10 który nie potrafi poprawnie obsłużyć pada i karty dźwiękowej.
Zaczyna Cię to wkurwiać i kombinujesz. Potem masz ochotę wyrzucić to gówno z balkonu a jak się już uspokoisz wracasz do starego dobrego W7 z idealnie dopasowanymi driverami. ;-)

zacinki myszy