zacisk sztycy

Data: 2010-02-08 03:50:23
Autor: irackman
zacisk sztycy
Witam
Pytanie z serii dziwnych i głupich- zacisk sztycy dobiera sie pod
¶rednicę sztycy czy pod ¶rednicę rury podsiodłowej? Drugie pytanie-
mam sztycę o srednicy 26mm- czy zacisk 26.8 będzie pasował?

Data: 2010-02-08 12:52:29
Autor: TomaszB
zacisk sztycy
W dniu 08.02.2010 12:50, irackman pisze:
Witam
Pytanie z serii dziwnych i głupich- zacisk sztycy dobiera sie pod
średnicę sztycy czy pod średnicę rury podsiodłowej? Drugie pytanie-
mam sztycę o srednicy 26mm- czy zacisk 26.8 będzie pasował?

A zaciskasz zacisk na sztycy czy na rurze, ktĂłra zaciska siÄ™ na sztycy?

Data: 2010-02-08 15:45:18
Autor: SN .. AP
zacisk sztycy
A skad mamy wiedziec jakiej srednicy jest rurka ramy na sztyce ? sa roznej grubosci scianki rurek.
Tytanowa rama ma zazwyczaj malo - stalowa z 1 mm a alu to roznie. Wez syF miarke i zmierz :)

Data: 2010-02-08 16:30:28
Autor: Tomasz Minkiewicz
zacisk sztycy
On Mon, 8 Feb 2010 15:45:18 +0100
"SN .. AP" <ismssq@jadamspam.pl> wrote:

A skad mamy wiedziec jakiej srednicy jest rurka ramy na sztyce ? sa roznej grubosci scianki rurek.

A jak właściwie grubość tej rurki ramy ma się do średnicy zacisku?
Bo ja mam w rowerze sztycę 27.2, rurę podsiodłową 28.6, a zacisk 30 mm
(nie mierzyłem, ale piszą, że właśnie tyle ma). Jestem też całkiem
pewien, że moja rura podsiodłowa nie ma „external butt”.
O co tu chodzi?

--
Tomasz Minkiewicz <tommink@gmail.com>

Data: 2010-02-08 23:56:18
Autor: jpogoda
zacisk sztycy
On 8 Lut, 16:30, Tomasz Minkiewicz <tomm...@gmail.com> wrote:

Bo ja mam w rowerze sztycę 27.2, rurę podsiodłow± 28.6, a zacisk 30 mm

Czy to znaczy, że ¶cianki rury podsiodłowej Twojej ramy maj± 0,7mm
grubo¶ci?
Nie boisz się na tym jeĽdzić? :-)
Podejrzewam, że jednak Ľle oceniasz/zmierzyłe¶ tę ¶rednicę.

--
Jarek Pogoda

Data: 2010-02-09 11:43:27
Autor: Tomasz Minkiewicz
zacisk sztycy
On Mon, 8 Feb 2010 23:56:18 -0800 (PST)
jpogoda <jpogoda@gmail.com> wrote:

On 8 Lut, 16:30, Tomasz Minkiewicz <tomm...@gmail.com> wrote:

> Bo ja mam w rowerze sztycę 27.2, rurę podsiodłową 28.6, a zacisk 30 mm

Czy to znaczy, że ścianki rury podsiodłowej Twojej ramy mają 0,7mm
grubości?

Tylko przy końcu. Zdaje się, że ona jest niżej cieniowana do 0.5 mm.

Nie boisz się na tym jeździć? :-)

Aleossochozi? Przecież to normalna grubość ścianek taniej rury cromo.

Podejrzewam, że jednak źle oceniasz/zmierzyłeś tę średnicę.

Ja, to moĹĽe i tak, ale ĹĽeby producent?

Ze specyfikacji ramy:
Seatpost diameter 27.2mm
Seatpost clamp diameter 30mm
Front derailleur clamp diameter 28.6mm