zaćmiło mnie? Proszę o objaśnienie (reg. kart Mille)

Data: 2013-06-28 12:45:39
Autor: pduwj123
zaćmiło mnie? Proszę o objaśnienie (reg. kart Mille)
Jest w regulaminie (chodzi o ostatni wiersz):
<quote>
Odpowiedzialność za transakcje nieautoryzowane przez Użytkownika karty, jeżeli nieautoryzowana transakcja jest skutkiem: 1) posłużenia się kartą utraconą przez Użytkownika albo kartą skradzioną Użytkownikowi lub 2) przywłaszczenia karty lub jej nieuprawnionego użycia w wyniku naruszenia obowiązku, o którym mowa w § 3 ust. 10, </quote> (Dalej jest odesłanie do UoIP i 150 EURO)

A § 3 ust. 10 w całości wygląda tak:
<quote>
10. Przez umowę w zakresie kart przedpłaconych Bank zobowiązuje się wobec
Posiadacza karty do rozliczania operacji dokonanych przy użyciu kart, a
Posiadacz karty zobowiązuje się do zapłaty kwot operacji wraz z należnymi
Bankowi kwotami opłat i prowizji.
</quote>

*Jakim kurna cudem naruszenie obowiązku zapłaty prowizji może dać w wyniku przywłaszczenie karty przez złodzieja* ?

Maturzyści Giertycha pisali ten regulamin? Czytać dalej, czy odpuścić?

Hint:
§ 3 ust. 9 brzmi:

9. Użytkownik karty jest zobowiązany do:
1) przechowywania i ochrony osobno karty przedpłaconej i PIN z
zachowaniem należytej staranności,
2) niezwłocznego zgłaszania do Banku utraty Karty w szczególności jej
kradzieży, zgubienia lub zniszczenia,
3) nieudostępniania Karty i PIN osobom nieupoważnionym.

Jeśli więc to tylko "omsknięcie", to rozumiem. Ale czy to mieści się w "oczywista pomyłka" i dlaczego nie została sprostowana?
Do Mille, jeśli ktoś od Was to czyta: Oczekuję honorarium za to wskazanie błędu w poważnym dokumencie!

--
 Tnx.
A.

Data: 2013-06-29 07:10:25
Autor: TrzyLinie
W dniu 2013-06-28 21:45, pduwj123@gmail.com napisał(a):
[...]

Jakiego błędu? Mille nie popełnia "takich" błędów :) To celowa i przemyślana
strategia marketingowa :)

--
TrzyLinie

Data: 2013-06-29 10:26:56
Autor: Robert Tomasik
Użytkownik <pduwj123@gmail.com> napisał w wiadomości news:d1b3ca3a-f94d-46e5-9ddc-653617088d66googlegroups.com...

Jest w regulaminie (chodzi o ostatni wiersz):

A masz link do tego regulaminu. Bo chętnie bym w oryginale to obejrzał, a nie chce mi się szukać, z czego to akurat cytujesz.

Data: 2013-06-29 03:01:58
Autor: pduwj123
W dniu sobota, 29 czerwca 2013 10:26:56 UTC+2 użytkownik Robert Tomasik napisał:
> [...]

A masz link do tego regulaminu. Bo chętnie bym w oryginale to obejrzał, a nie chce mi się szukać, z czego to akurat cytujesz.

Kolejny leniwy :)
http://www.bankmillennium.pl/static-content/PL/Regulamin_kart_przedplaconych_1476979.pdf
Ale fakt - trzeba się trochę więcej naklikać...

--

Pzdr
A.

Data: 2013-06-29 14:14:05
Autor: Robert Tomasik
Użytkownik <pduwj123@gmail.com> napisał w wiadomości news:d78f9fef-3673-4501-b508-19adc0abd225googlegroups.com...

> [...]
http://www.bankmillennium.pl/static-content/PL/Regulamin_kart_przedplaconych_1476979.pdf
Ale fakt - trzeba się trochę więcej naklikać...

Sądzę, że autorowi chodziło o §3 pkt. 9. Pewnie w poprzednim regulaminie w §3był jeszcze jakiś usunięty punkt, a pok. 9 był pkt. 10. Usunięto to coś, 10zmieniło sie w 9, ale nie zamieniono w tej innej części regulaminu. Ale faktycznie masz rację i to bez sensu tak, jak jest obecnie.

Data: 2013-06-29 21:28:44
Autor: vvvvvv
Użytkownik "Robert Tomasik" <robert.tomasik@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:51cecfed$0$1211$65785112news.neostrada.pl...
> [...]

Sądzę, że autorowi chodziło o §3 pkt. 9. Pewnie w poprzednim regulaminie w §3był jeszcze jakiś usunięty punkt, a pok. 9 był pkt. 10. Usunięto to coś, 10zmieniło sie w 9, ale nie zamieniono w tej innej części regulaminu. Ale faktycznie masz rację i to bez sensu tak, jak jest obecnie.

to millennium... kiedyś do mnie zadzwonili i bez zadnego skrepowania poprosili o umowe (skan, kopia cokolwiek), gdyz swoja zawieruszyli przy przeprowadzce czy jakichs przenosinach.
to jak sie gubia z dokumentami, to i w regulaminach pewnie tez.

pzdr

zaćmiło mnie? Proszę o objaśnienie (reg. kart Mille)