zacynam ćwiczyć

Data: 2009-12-08 08:31:39
Autor: Konrad Wędzina
zacynam ćwiczyć
co najlepiej sobie kupic na początek?

Data: 2009-12-08 18:52:23
Autor: henio
zacynam ćwiczyć
Czesc Konrad, odpowiedz jest krótka. NIC!!!!!!!

Najpierw postaraj sie dowiedziec na co stac twój organizm.
Jesli chodzi o odzywianie:
Mozesz sobie kupic Banany. Godzinke przed, i zaraz po treningu. W ten sposób zaspokoisz
swoje potrzeby na weglowodany.

Godzinke, póltora po treningu uzupelnij bialko w organizmie. Duzo tunczyka, drób (biale mieso)
W ogóle, to czego nasze organizmy w nadmiarze nie potrzebuja, to jest bialko.
Bardzo dobre sa weglowodany. Zlozone przed treningiem (te ciezko, wolno strawne) i proste, jako natychmiastowe uzupelnienie straconej energi, bezposrednio po treningu. Jedz 4  do 6 razy dziennie.
Jezeli po roku nie bedziesz robil postepów, to mozesz oszukac organizm czyms sztucznym (np. jekiekolwiek, ale dobre suplementy.)

 Z cwiczen, wszyszkie te, które mozesz wykonac z wlasnym organizmem.
Pompki, rózne podciaganie. Dips (triceps). Nogi, w przysiadze chwyc sie za kostki i spróbuj przejsc z 20 metrów, odpocznij i tak z 5 razy.

A kiedy, jak bedziesz mial swiadomosc, ze to za malo, to kup sobie:
1 sztange, 2 hantle, 1 sztange lamana, 1 na trizeps, duzo "talerzy"
np. 4 x 20 kg, 4 x 15, 4 x 10, 4 x 5, 4 x 2,5, 4 x 1,25, kg.

W ten sposób mozesz robic nawet "superserie" za rok, czy tez dwa.

I aby to sie nie skonczylo na "slomianym zapale". To tak w skrócie i na szybko.
Cudów nie ma. Trzeba "orac" i to jak.
henio

Data: 2010-01-14 12:42:41
Autor: Karol
zacynam ćwiczyć
Użytkownik "Konrad Wędzina" <konrad725@onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hfl37o$cao$1@news.onet.pl...

co najlepiej sobie kupic na początek?

Ja zacząłem od hantli 2x 10kg. Potem dokupiłem ławeczkę. Na koniec kupiłem jeszcze drążek i to powinno starczyć.
Fajnie byłoby też mieć małą sztangę z 20 kg.

Teraz chodzę na siłownię, bo mam za darmo, ale jak sie skończy to powrócę do ćwiczenia w domu czego i tobie życzę.

zacynam ćwiczyć