zaczyna sie robic ciekawie

Data: 2009-12-14 12:06:45
Autor: Mariusz Merta
zaczyna sie robic ciekawie
zwlaszcza, ze szaniawski to kapus...wielokrotnie pisal i ostrzegal
przed nim Waldemar Lysiak
inna sprawa, ze jak kapus wali w oberkapusia to znaczy sie wojna jest
o wplywy...
ciekawe sprawy sie moga pojawic...zreszta kiszczak juz przestrzegl
decydentow
mowiac o "spalonych teczkach..."
jego przeslanie jest proste jak drut,
jak ja polece to pociagne was za soba...

Mariusz Merta

P.S.
Ubolewam, ze szaniawski reprezentowal Kuklinskiego
ale mowi sie trudno i zyje sie dalej
mme

Data: 2009-12-14 23:48:10
Autor: matusm
zaczyna sie robic ciekawie

Uzytkownik "Mariusz Merta" <gumisiu1@wp.pl> napisal w wiadomosci news:13e9220a-9827-4b0a-b789-82c2ee9a86a1s31g2000yqs.googlegroups.com...
[...]

Co to za nowosc ,ze aby zostac dziennikarzem PAP w latach 70 to nalezalo najpierw byc sbekiem??? Tylko czy Szaniawski  byl na jedna  strone czy na dwie kapusiem???

Z drugiej strony to kto jak nie sbek mogl reprezentowac Kuklinskiego ????Albo sbek albo nikt bo nawet do tej pory,,,,,,,,,,,,,,,,,
--
"Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rózne stowarzyszenia,
kluby czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac

Data: 2009-12-15 00:00:38
Autor: Karol
zaczyna sie robic ciekawie
matusm <matusm@poczta.onet.pl> napisał(a):

[...]

sprawa z Jozefem Szaniawskim nie jest taka ewidentna. Byl sadzony przez
komuchow i siedzial(vide informacje ktore mozna znalezc w sieci).
To ostatni wiezien PRL-u. To kolejny przypadek czlowieka, ktory potwierdza jak wazna jest lustracja w Polsce.

Z drugiej strony, dowodzi, ze miedzy tymi ktorzy mogli wspolpracowac z SB, sa osoby ktore dzialaly jednak w interesie suwerennej Polski.

Lustracja powinna by jednak przeprowadzona, aby nie bylo niedomowien i podejrzen.

Data: 2009-12-15 15:35:14
Autor: Mariusz Merta
zaczyna sie robic ciekawie
On 15 Dec, 00:00, " Karol" <je...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:
matusm <mat...@poczta.onet.pl> napisał(a):

> [...]

sa osoby ktore dzialaly jednak w interesie suwerennej Polski.

Lustracja powinna by jednak przeprowadzona, aby nie bylo niedomowien i podejrzen.

Panie kolego, prosze poczytac Lysiaka...
po tej lektorze ja nie mam zadnych watpliowosci co do tego czlowieka
(szaniawskiego)
zazwyczaj Lysiak ma nosa do takich spraw...jak dotad sie nie pomylil
Mariusz Merta

Data: 2009-12-16 00:15:14
Autor: Karol
zaczyna sie robic ciekawie
Mariusz Merta <gumisiu1@wp.pl> napisał(a):
 prosze poczytac Lysiaka...
po tej lektorze ja nie mam zadnych watpliowosci co do tego czlowieka
(szaniawskiego)
zazwyczaj Lysiak ma nosa do takich spraw...jak dotad sie nie pomylil

a czy ja neguje taka mozliwosc, ze Szaniawski wspolpracowal?
Przeciez napisalem w poprzednim poscie co o tym mysle. Pan majac wyksztalcenie scisle, powinien wiedziec, ze przede wszytki dowody
sie licza, a nie cudzy nos.

Z tym nosem u Lysiaka, tez roznie bywa. Jesli chodzi o ocene Giertycha, to ten *nos* mu chyba nawalil ?

--

zaczyna sie robic ciekawie