zaczynamy budowac nowy portfel na 2011

Data: 2010-11-23 15:32:22
Autor: kroovka
zaczynamy budowac nowy portfel na 2011
Na PEWNO bedzie tam
1. EkoExport
2. IQPartners
3. Grupa PSW,

kto nastepny....mam jeszcze miesiac czasu..

4. Mysle iz wyjasni sie sprawa PHOTON i moze wystartujemy na 2011 z poziomu od 2 do 3 zlotych, tylko z powodu naiwnosci inwestorów....

kroovka

Data: 2010-11-24 14:06:52
Autor: XXL
zaczynamy budowac nowy portfel na 2011
Może zamiast silnie przewartościowanego EEX (C/Z=80 !!!) umieścić w portfelu
znacznie tańsze (niskie wskaźniki) i ze świetnymi perspektywami SZAR i
GOADVISERS ?

Pozdrawiam
Sławek

Data: 2010-11-24 16:31:40
Autor: kaktus
zaczynamy budowac nowy portfel na 2011

Może zamiast silnie przewartościowanego EEX (C/Z=80 !!!)

Tylko przy obecnej cenie akcji, c/z z kwartalu na kwartal bedzie malalo do jakies 10-12 w przyszlym roku.

Data: 2010-11-24 17:45:56
Autor: ichi
kroovka@poczta.onet.pl wrote:

[...]

poziomu od 2 do 3 zlotych, tylko z powodu naiwnosci inwestorĂłw....

Zaryzykuj VIV. Jeśli projekt Bug Muldoon 3D się powiedzie, pozostałe spółki z portfela będą mogły zbankrutować. :)

--
ichi

Data: 2010-11-24 18:27:42
Autor: skippy
zaczynamy budowac nowy portfel na 2011
przecieĹź on publikuje swĂłj portfel, a nie wasz
jak chcecie swój, to załóżcie wątek
śpicie czy o co biega, pobudka chłopaki!!!

Data: 2010-12-09 23:59:28
Autor: SERG
W dniu 2010-11-23 15:32, kroovka@poczta.onet.pl pisze:
[...]

Jak tam idzie budowanie...?? :)

Data: 2010-12-19 18:31:09
Autor:
zaczynamy budowac nowy portfel na 2011
Bioton, systematycznie poprawia wyniki, nieslusznie az tak wywalany w piatek, mysle ze pokaza zab w nowym roku
a swoja droga jestes jak swinia wyszukujaca trufle, tylko dlaczego koncentrujesz sie na burakach ?

Data: 2010-12-19 20:01:22
Autor: kroovka
[...]

Nie wiem czy sie śmiac czy nad Toba płakać.
po pierwsze:
czy te 3 spolki na dole podane to buraki? A wedlug jakiego twojego kryterium-
prosze podaj to nam czytajacym?

po drugie:
czy intuicyjnoe bioton robiacy w konia inwestorow od tylu miesiecy - a ostrzgalem przed nim rok temu, nie jest tym warzywem? W nim wlasciciel sprzedajac ilekroc potrzrbuje kasę na marzenia o ropie; czy w ten sposob dba o Ciebie?

po trzecie:
jesli podajesz slowa krytuki i nie lubisz rocznie zarabiac kolo 100% to po co jestes na gieldzie-kolejny FILANTROP???
Jest przed swieta, więc nie naznacze Ciebie bo widze ze in tak los Ciebie biotonem juz ukarał.

Mozemy sie zlozyc na ciasto świąteczne dla Ciebie-podaj adres.
kroovka

kroovka@poczta.onet.pl napisa³(a): > Na PEWNO bedzie tam

Data: 2010-12-20 12:55:33
Autor: kroovka
zaczynamy budowac nowy portfel na 2011
> kroovka@poczta.onet.pl napisa³(a): > > > Na PEWNO bedzie tam

Nie tylko koń wywalony z 30 pietra od betonu się odbije, ale tez kroovka, ale tez jak widac:  b i o t o n .

Znowu jakaś polska spolka służy zachodniemu koncernowi i jkkmyslimy-kto natym zarobi...juz ja wole PSW i EEX i IQP.

ależ buraczki w occie są świetne:

kroovka

Data: 2010-12-22 12:45:48
Autor: kroovka
zaczynamy budowac nowy portfel na 2011
Na PEWNO bedzie tam

1. EkoExport

2. IQPartners

3. Grupa PSW,

Zrobie wszystko co mogę prawnie, aby te 3 spolki w 2011 byly czolowymi, rosnacymi spolkami już na rynku regulowanym.

Zatem przyda się jakaś firma ryzykowana, ale o ogromnym potencjale wzrostowym i rozwojowym. Taka jest GPF Causa - o ile uda mi sie ja kupic na poczatku stycznia, po ostatnich marnych informacjach o ucieczce inwestora oraz obawiam się, że walących sie kontraktach jakoś pewnie z panem nerwowym Grabowskim zwiazanych. To moze być - jak niektórzy mówią "padaka" już na poczatku roku...ale potem - io ile sie uda dokonac konieczne wejscia i zmiany - może byc sukces nawet 19 groszy na koniec roku..zatem to kolejny typ na 2011. W obecnym portfelu ta role gral Techmex-niestety role planowa ale nieudaną. Ale jakis procent portfele jako "bomba z opóxnionym zpłonem mi się podoba.

IQP i EEX to aż silne spolki, łacznie z rosnacym w potege PSW, że i tak uniosa sukces tego portfela na 2011...szukam nadal kolejnych firm do zasilenia 2011.

kroovka

Może sie okazac ze tez dojdzie KGHM jako wyraz desperacji Ameryki drukujacej potege forsy krazacej w systemach bankowych ale ulatniajacej sie stopniowo na rynek co popycha srebro ale tez zloto i miedz na ...kurs KGHM na koniec 2011 do ceny...bo ja wiwem: 300-350 zlotych.

Moge taki wybrac przy gwarancjach sukcesu trzech juz okreslonych spolek.

Data: 2010-12-22 14:31:02
Autor: Markus
zaczynamy budowac nowy portfel na 2011
Witam
A co myślisz o Astarta i MCI?
Z gatunku ryzykownych ORCO grup i Ronson.
Pozdrawiam

Data: 2010-12-23 08:22:56
Autor: XXL
zaczynamy budowac nowy portfel na 2011
Ja rekomenduję GOADVISER z New Connect.
Spółka już teraz osiąga ciekawe zyski C/Z ok. 6 a w planach na 2011r m.in.
otwarcie biura maklerskiego. GOA ma w planach przenosiny na parkiet główny, potencjał wzrostu b.duży.
Ciekawie wygląda również przyszłość PHOTON chociaż decyzja o opodatkowaniu
dotacji z UE mocno zdołowała kurs w ostatnich tygodniach.

Data: 2010-12-23 09:42:31
Autor: kroovka
[...]

Obie spolki są b. ciekawe. Ale jeszcze mamy pare dni...

Ciekwe jest dzisiajsze przepakowywanie EEX miedzy "funduszami-jakkolwiek by je nazywac", po cenie 8,05 zlotego. Wejscie 28 grudnia zwolni linie informacyjna o dalszych postępach w Firmie nowych technologii opartych na polskim, oryginalnym pomysle. Też ciekawa będzie audycja nagrana wiele tygodni temu, która cały cas staje sie nieaktualna juz po 2 tygodniach...to niezwykly postęp w technologii oszczednosci energii i szacunku dla pracujacych tam ludzi i automatyzacji procesu produkcji ,  "ośmieszający" redaktora od tego odcinka  serialu "My wam damy niespodzianke technologiczna" ;-0 zartuje.

Obecnie mamy szlaban informacyjny przed nowymi notowaniami. 28 grudnia pozwoli na nowy etap rozwoju grupy kapitalowej patrzac na kompleks dzialań toczacych sie na ulicy Strażackiej. Wersje rozwoju spolki rozgrywaja sie teraz szybko. Mozliwosci sa ze trzy na opanowanie kluczowych pozycji na paru zainteresowanych kontynentach poskim wyrobem z Bielska. Tu juz pozycja EEX jest niepodwazalna i staje sie miara oceny innych podmiotów i oceny ich wyrobów.
Jakośc to cecha potwierdzona certyfikatami i dopuszczeniami co kosztowalo duzo badan prac i czasu. teraz pora na SUKCES.
Ale tez planowy dalszy skok biznesowy. mecenas

PS. EEX to pierwsza firma, która tak przygotowała wejscie na rynek regulowany by tam aż 4. krotnie  zwiekszyc zyski netto. A ile razy w 2010 roku byly podnoszone prognozy?

mecenas

Data: 2010-12-30 18:08:24
Autor: Stanislaw
[...]

Ni i co jutro ogłoszenie wyników??? Chyba ostatni dzwonek na podjęcie decyzji.
Jestem pod wrażeniem portfeli za tamten rok i z dużym zaciekawieniem oczekuję
tego na 2011. Swoją drogą to może ktoś zdecyduje się powalczyć z Kroovką i spróbuje pokazać
swój portfel. To w końcu tylko wirtualna zabawa. --

Data: 2010-12-30 20:42:45
Autor: Barbara

Użytkownik "Stanislaw"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:2de1.00000251.4d1cbc88@newsgate.onet.pl...

[...]

Przypominam, że takowe "zawody" były prowadzone tutaj - był to słynny NOS autorstwa Jurka Olszewskiego :)
Barbara

Data: 2010-12-30 21:16:41
Autor: Endriu
zaczynamy budowac nowy portfel na 2011
Przypominam, że takowe "zawody" były prowadzone tutaj - był to słynny NOS autorstwa Jurka Olszewskiego :)

Ech brakuje Pana Olszewskiego, brakuje ....

(oczywiście nie spamującego) ......

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-12-30 22:27:00
Autor: Barbara
Użytkownik "Endriu"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ifipcd$kop$1@usenet.news.interia.pl...

Przypominam, że takowe "zawody" były prowadzone tutaj - był to słynny NOS autorstwa Jurka Olszewskiego :)

Ech brakuje Pana Olszewskiego, brakuje ....

(oczywiście nie spamującego) ......
================

Szanowny Hipokryto ;) )))
Jeśli Ty w sposób bardziej lub mniej jawny dotykasz polityki - to to jest OK, ale jak Jerzy cytował opis określonych zdarzeń to to był SPAM ????

pozdrówka Noworoczne :)
Barbara

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-12-30 22:38:34
Autor: Endriu
[...]

Co innego wrzucić czasami jakiś wątek polityczny, od któego robi się dyskusja na 50 albo 100 wypowiedzi, a co innego zaśmiecić forum 20-toma nieistotnymi wiadomościami dziennie, na które nawet nikt nie spojrzy ....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

zaczynamy budowac nowy portfel na 2011